Maddy! " Löytäkää ruumis ja todistakaa, että me teimme sen, pari sanoi puhemiehensä välityksellä"
Minulle tulee tuosta hyvin vahvasti sellainen ajatus, että ruumista ei koskaan löydetä, koska se on tuhottu niin hyvin. Epäilen siis edelleen vanhempia ja minusta tuo lause jotenkin todistaa sitä (!!).
Kommentit (110)
jos kuvittelet tollaisia kun näet jonkun kuvan lastenkirjassa?
Hänkö teki siis arvion McCanneista? Ja hänkin on siis osa valtaisaa pedofiilien salaliittoa, johon kuuluu vissiin kohta jo kaikki muuta paitsi McCannit?
No oli pedofiili tai ei, ihan samaa asiaa olen ihmetellyt. Että missä on vanhempien reaktio siihen että lapsen olinpaikasta ei ole tietoa.
Jos edes teorianne perustuisi johonkin, mutta kun ne ei perustu kuin ilkeämieliseen panetteluun, tyhjänpäiväisin ja vainoharhaisiin mu-tu-teorioihin. Paras oli se, kun joku teistä tänään tosissaan väitti, että Madeleinen vanhemmat päättivät jo Britanniassa että tulivat Portugaliin murhaamaan lapsensa jotta se voitaisiin sekoittaa aiemmin kadonneen lapsen tapauksiin. Siis itsevalitsivat tämän neljän kuukauden piinan.
Siis näin sairaita te olette!
Jos lähdetään teidän tapaan mu-tu pohjalle, niin katsokaa näitä kuvia:
Kumpi näyttää potentiaalisemmalta syylliseltä Madeleinen katoamiseen:
http: //tinyurl. com/27otgg
http: //tinyurl. com/2lt64x
Omalle lapselleni tapahtui eräs juttu, josta en halua sen enempää puhua.
Olin erittäin väsyneen näköinen, välillä itkin, lisäksi olin erittäin ahdistuneen oloinen.
Maddyn äiti ollut kokoajan väsähtäneen ja ahdistuneen oloinen. Tuntee kulkevansa, kuin olisi unessa ja järki ei kulje.
OLETKO VÄHÄN PIPIPÄÄ???
Hehän ovat jo epätoivoisina etsineet Madeleinea 4 kuukautta ympäri Euroopaan.
Palakaa helvetissä, te Madeleinen vanhempien syyttäjät, siellä on teidän paikkanne, sinne te kuulutte!
Sehän on niin trendikkäänä koko ajan. Jaksaa matkustaa ja lenkkeillä ja esittäytyä koko maailmalle.
Vaikka se poliisi onkin mielestäsi pirun ruma niin hän voi silti olla täysin syytön Madeleinen katoamiseen.
Eiköhän tämä jo kerro kaiken tästä keskustelusta...
Me emme voi tietää vielä kuka on syyllinen - ET VOI SINÄKÄÄN. Minun mielipiteelläni ei sen lisäksi ole mitään merkitystä Madeleinen tai hänen vanhempiensa kohtaloiden kanssa, joten miksi minun pitäisi palaa jossain helvetissä mielipiteeni takia?? Sä olet kyllä pahempi natsi kun Hitler, jos oikeatsi olet tuota mieltä.
VANHEMPIEN PÄRSTÄKERTOIMEN MUKAAN!
Okei! Lähden teidän linjalle. Jos pitää valita syyllinen pärstäkertoimen mukaan, niin kyllä se on tuo limanuljaskapedofiiilin näköinen kiduttaja-hakkaaja-poliisi.
Tekevät sitä ihan puhdasta pahuuttaan.
Vierailija:
Maddyn äiti ollut kokoajan väsähtäneen ja ahdistuneen oloinen. Tuntee kulkevansa, kuin olisi unessa ja järki ei kulje. .
Sehän on vahingossa surmannut lapsensa, ja joutuu nyt peittelemään sitä. Totta kai se on väsähtäneen ja ahdistuneen oloinen!! Mutta missä on epätoivo, hätä, vetoomus, ei-voi-uskoa-tätä-missä-on-lapseni-paniikki? Sitä ei vaan ole. Ja mielestäni on erittäin uskottavaa kuten psykologit ovat todenneet, että äiti jonka lapsi on siepattu, ei laita pystyyn tällaista, showta. Siihen ei ole paukkuja.
No perusteita nyt on aika paljonkin, miksi vanhemmat ovat ihan potentiaalinen vaihtoehto. Yhtä lailla te ilman mitään perusteita tiedätte että poliisit ja pedofiilit on syyllisiä. Ainoa peruste on, että samankaltainen tapaus on ollut aikaisemminkin.
niin tekevät sen sulaa pahuuttaan. Voiko ihmismieli mustempi olla?
Jos joskus poliisissa on ollut pedofiilejä, tuomitsette heidät kaikki pedofiileiksi. Teidät tullaan tuomitsemaan samalla mitalla millä te tuomitsette pedofiileiksi kaikki portugalin poliisit!!!!!!!!
Minusta McCannien reaktiot puhuvat syyllisyyden puolesta. Uskon että on tapahtunut vahinko. Säälin heitä syvästi ja ymmärrän, miksi toimivat niin kuin toimivat. Toimisin itse ihan samoin, kaksosten takia!
Tässä aika uudestaan aika hyvä viesti uudestaan tästä keskustelusta, joka kertoo mitä poliisin toiminta on ollut. (9/42)
" Koko jutun epäjohdonmukaisuus. lehdistö kirjoittaa, että todisteita vanhempia vastaan on, mutta sitten kuitenkin poliisista sanotaan ettei todisteita ole. Dna joko täsmää tai ei täsmää. Ekaksi hiuksia löydetään takakontista, sitten niitä ei ole sieltä löydettykkään, vaan takapenkiltä.
Maddyn ruumis on kirkossa, huvipurrelta tiputettu. Ruumis on milloin missäkin.
Mitään johdonmukaisuutta ei ole tapahtumissa, ei todisteissa, eikä missään muussakaan. Maddyn vanhemmat muuten haastaa oikeuteen erään lehdistön, koska heitä syytetty lapsensa murhaajiksi. Sananvapauden ja kunnianloukkauksen raja on häilyvä.
Löytyy ruisku ja sitten ei löydykkään. Maddyn verta huoneiston seinällä, eipä sitten ollutkaan. Mikään ei pidä paikkansa.
Maddyn tarina muuttuu päivittäin. Portugalin lehdistö ei minua vakuuta ja siihen nämä tiedot perustuu.
T.9 "
Koko juttu tapahtuu itse asiassa lehtien palstoilla. Vai onko tutkinta-aineisto julkista? Noup.
se on ollut lehdistö joka tätä asiaa on vatvonut suuntaan ja toiseen.
Syyttäjälle on toimitettu 4000 sivua todistusainaineistoa, en usko että joku olisi vaivautunut pelkkää p...aa noin montaa sivua kirjoittamaan. (ai niin, unohdin että pedofiilipoliisi tekee mitä vaan saadakseen mccannit näyttämään syyllisiltä suojellakseen pedofiilejä joita portugalissa on suojeltu jo vuodesta 2003 ja joanankin poliisipedofilit sieppasivat ja lavastivat vanhemmat syyllisiksi).
Odotellaan nyt että mitä syyttäjä sanoo ja sitten jutellaan lisää.
Vai missä ne sun vedenpitävät näytteet on siitä, että Portugalin poliisilla on jutun kanssa jotain tekemistä?
Ja tuossa lainaamassasihan se hyvin tuli ilmi: " Lehdistö kirjoittaa..." No, lehdistö kirjoittaa takuulla aika paljon kaikenlaista. Eli ei ole ihme, jos tulee vähän sekavaa infoa kun tietyillä lehdillä tuntuu olevat tietty kanta.
Voin kuintekin kertoa että hallo liebe kinder on täysin normaali tapa tervehtiä, ihan kun suomessa sanotaan jurosti " moi kakarat"