Maddy! " Löytäkää ruumis ja todistakaa, että me teimme sen, pari sanoi puhemiehensä välityksellä"
Minulle tulee tuosta hyvin vahvasti sellainen ajatus, että ruumista ei koskaan löydetä, koska se on tuhottu niin hyvin. Epäilen siis edelleen vanhempia ja minusta tuo lause jotenkin todistaa sitä (!!).
Kommentit (110)
Vierailija:
Vierailija:
tietymättömiin ja olisin sen itse sinne jättänyt avoimen oven taakse nukkumaan, saisi mua käydä sen jälkeen katsomassa mielisairaalan suljetun osaston alimmassa itsemurhatarkkailuhuoneessa, jossa alati kaikuva kirkunani ja ulinani olisi turrutettu voimakkailla rauhoittavilla lääkkeillä.
Mä en pystyisi matkustamaan ympäri maailmaa ja antamaan haastatteluja ja käymään lenkillä mieheni kanssa. Mä alkaisin vihata miestänikin niin paljon, että en varmaan haluaisi edes nähdä sitä enää.
jos minun lapseni häviäisi niin, myöntäisin julkisesti tehneeni väärin kun jätin lapsen yksin ja sitten muuten toimisinkin kuin Maddyn vanhemmat. Haluaisin kääntää joka kiven ja kannon varmistuakseni että lapseni on joko kuollut tai että saan hänet pelastetuksi. Järjen menetykseen ei kuitenkaan olisi mitään syytä. Kuolleella lapsella on kaikki hyvin, mutta elävänä kieroutuneitten tyyppien hallussa oleminen on toinen juttu. Eikä lastani silloin pätkääkään auttaisi jos ulvoisin jossain mielisairaalassa. Älytön ajatuskin!!!!
Vanhemmat syyllisiksi keinolla millä hyvänsä vai?? Nyt, kun ne hiukset eivät olleetkaan Maddyn, eivätkä olleet takakontista löytyneet (eli todisteita vanhempia vastaan ei siis juurikaan ole), te edelleen olette sitä mieltä, että TOTTAKAI VANHEMMAT MURHAAVAT OMAN LAPSENSA. Murhaisitteko te oman lapsenne? Ai ette? Miksikö - no koska te rakastatte omaa lastanne, haluatte suojella häntä ja katsoa kun hän kasvaa aikuiseksi; ette pystyisi niin hirveään tekoon. Näin (yllätys yllätys) suurin osa vanhemmista varmastikin ajattelee - miksi siis se on niin todennäköistä, että tässä " keississä" vanhemmat ovat syyllisiä - ja oikein suunnitelleet tapon paikaksi Portugalin, koska siellä on korruptoitunut poliisi ja aikaisempia tapauksia, missä lapsi on hävinnyt.
Ensin vanhemmat olivat syyllisiä vahingossa; nyt he ovatkin tehneet oikein tutkimustyötä lapsensa hävittämiseksi. OIKEASTI. Te ette voi olla tosissanne; minä en usko teitä.
Eiköhän yleensä kuitenkin lomamatkalle lähdetä, koska halutaan rentoutua, viettää perheen kanssa hauskaa aikaa - ei tappamaan lasta. Lapsia kuolee vanhempiensa kädestä KOTONA silloin, kun on kyseessä äärimmäisen stressaantunut ja häiriintynyt vanhempi ja ihminen.
Musta nyt tässä jutussa ei kannata oikeastikaan miettiä, mitä yleensä tapahtuu!
Ei kai nyt yleensä lapsia pedofiilitkään kidnappaa hotellihuoneesta
Ei kai nyt yleensä kukaan meistä jättäisi lapsia yksin lukitsemattomaan hotellihuoneeseen (kun av-mamma ei saa jättää 4-vuotiasta yksin edes postinhakureissun ajaksi, kesto 1 minuutti)
Ei kai yleensä lomamatkan pääty siihen, että lapsi murhataan
Joten minusta nuo sinunkin pointit oli vähän hataria: luultavasti maddyn vanhemmat ovat ihan yleensä-tavallisia-vanhempia, mutta mun mielestä ei ole mitenkään yleisempää että pedofiili kidnappaa lapsen hotellista (jossa on todella suuri mahdollisuus jäädä kiinni) kuin että vanhemmat tappavat lapsensa.
Molemmat yhtä pösilöinä väittämässä, että vanhemmat on syyllisiä.
Stella kannattaisiko sinun tutustua tuohon Joanan tapaukseen ennen kuin teet hätäisiä päätelmiä Madeleinen vanhempien syyllisyydestä
Kyllä on totta, että vanhemmat murhaavat lapsiaan, mutta on myös totta, että tässä maailmassa on pedofiileja ja pedofiilirinkejä (eritoten Portugalissa) jotka sieppaavat lapsia. Madeleine oli suloinen tyttö, juuri sellainen, jota pedofiilit metsästävät. Ja sekin, että samalta alueelta katoaa lapsi, molempia tapauksia tutkii sama poliiisi, ruumista ei löydy ja molemmat tapaukset kääntyvä ajojahdiksi vanhempia vastaan ja ensimmäisessä tapauksessa tapausta tutkiva poliisi vielä hakkaa lapsensa kadottaneen äidin aika kamalaan kuntoon, jotta tämä tunnustaisi, vain ikävä kyllä kertoo, että Portugalin poliisilla ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Samoin kertoo ne lukemattomat virheet, joita tehtiin tutkinnan alussa. Portugalin poliisi ei tehnyt juuri mitään sellaista, että kriittisinä ensimmäisinä tunteinta olisi ollut mahdollista saada sieppaajaa kiinni.
Se, että sinä uskot että maailma ei ole niin paha ja että vanhemmat ovat aina ikäänkuin automaationa syyllisiä, ei vain pidä yhtä todellisuuden kanssa.
jostain syystä haluaa lapsestaan eroon niin toihan olisi hemmetin hyvä keino, siellä ne pollarit jahtaavat myös pedoja ja yhteyttä muihin kadonneisiin. Vanhemmat senkun kiertävät paaveja.
Oikeesti tässä Madeleine jutussa ei ole pienintäkään järkeä mihinkään suuntaan, innolla odotan sitä hetkeä kun tapaus selviää ja mikä on tapahtumasarjan kulku ja MIKSI.
Vierailija:
Vanhemmat syyllisiksi keinolla millä hyvänsä vai?? Nyt, kun ne hiukset eivät olleetkaan Maddyn, eivätkä olleet takakontista löytyneet (eli todisteita vanhempia vastaan ei siis juurikaan ole), te edelleen olette sitä mieltä, että TOTTAKAI VANHEMMAT MURHAAVAT OMAN LAPSENSA. Murhaisitteko te oman lapsenne? Ai ette? Miksikö - no koska te rakastatte omaa lastanne, haluatte suojella häntä ja katsoa kun hän kasvaa aikuiseksi; ette pystyisi niin hirveään tekoon. Näin (yllätys yllätys) suurin osa vanhemmista varmastikin ajattelee - miksi siis se on niin todennäköistä, että tässä " keississä" vanhemmat ovat syyllisiä - ja oikein suunnitelleet tapon paikaksi Portugalin, koska siellä on korruptoitunut poliisi ja aikaisempia tapauksia, missä lapsi on hävinnyt.Ensin vanhemmat olivat syyllisiä vahingossa; nyt he ovatkin tehneet oikein tutkimustyötä lapsensa hävittämiseksi. OIKEASTI. Te ette voi olla tosissanne; minä en usko teitä.
Eiköhän yleensä kuitenkin lomamatkalle lähdetä, koska halutaan rentoutua, viettää perheen kanssa hauskaa aikaa - ei tappamaan lasta. Lapsia kuolee vanhempiensa kädestä KOTONA silloin, kun on kyseessä äärimmäisen stressaantunut ja häiriintynyt vanhempi ja ihminen.
McCanneja on syytetty lapsensa murhaamisesta vaikkei edes ruumista ole löydetty. Ihan absurdia.
listaamisessa on kun ei ole edes sitä ruumista? Vanhemmat olivat huolimattomia, mutta tuskin siitä mitään tuomiota saa. Ärsyttää tämmöinen tyhjänpäiväinen löpinä.
Olen asunut ite opiskeluaikana muutaman vuoden Lissabonissa ja tuli vaan mieleen, kun tässä oli siitä kritiikkiä, että poliisi toimi verkkaisesti. Halusin vaan sanoa, että Portugalissa kaikki toimii raivostuttavan verkkaisesti. Myös poliisi (ihan paikallisissakin tapauksissa) ja esim meillä suomalaisille se vaikuttaa tosi tylyltä ja epäkunnioittavalta. Mutta se, että poliisi on toiminut hitaasti alussa ja vähän miten sattuu muutenkin, niin se ei kyllä ole mitenkään pedofiilirinkien suojeluun liittyvä piirre, vaan aivan yleinen piirre.
Toivottavasti Maddyn tapaus selviäisi!!
Se, että nuo vanhemmat ovat niin älyttömän rationaalisia ja tarkkoja ja jotenkin organisoituja kaikessa tässä. Joo, se on varmaan osaksi lääkäri-lakimies-whatever--piirrekin. Mutta sitten kuitenkin ovat niin älyttömän lupsakoita ja vähät välittää että ovet on auki ja lapset yksin ja viini maistuu. Ok, tuo viini nyt on yks ja sama, mutta että ovat olleet jotenkin tässä asiassa niin hemmetin huolimattomia ja AJATTELEMATTOMIA ja nyt sitten ovat koko luonteeltaan aivan erilaisia. Luulisi, että ihmiset ovat perusluonteeltaan tietynlaisia.
Minäkin olen lapsirakas, silti uskon vanhempien syyttömyyteen. Mua vaan ärsyttää, kun Stella useassa viestissä tua esiin vanhempien syyllisyyttä.
Todisteita ei ole vanhempia vastaan. Lehdistö kirjoittaa kaikkea paskaa mikä sitten ei pidäkkään paikkansa.
Mielestäni stella syyllistyy jo kunnianloukkaukseen, koska on niin monessa viestissä syyllistänyt vanhempia tai oikeastaan todennut heidät syyllisiksi.
koska olivat nukuttaneet lapset unilääkkeillä ja tiesivät, etteivät lapset herää eivätkä lähde yksin mihinkään hortoilemaan.
vai että olivat antaneet unilääkettä ja sitten joku muu oli kidnapannut?
ei saisi olla tässä asiassa mielipidettä, ts. sitä että ovatko vanhemmat syyllisiä vai ei? Kuitenkaan ei olla esitetty missään mitään vedenpitävää 100 %:sta selitystä, jolla vanhempien syyttömyys voitaisiin todistaa. Sen sijaan ilmi on tullut paljon erilaisia asioita, jotka puhuvat vanhempien syyllisyyden puolesta.
Kun nyt uhoat kunnianloukkaussyytöksillä, niin osoita meille aukottomasti ja 100 % varmuudella, miksi vanhemmat eivät ole syyllisiä. Joanan tapaus EI kelpaa nyt alibiksi vanhemmille.
Ai niin, tämä uusi todistaja joka nyt on ilmaantunut, kumoaa sen, että sieltä huoneesta olisi joku mies kantanut mitään pois.
todistaa, vaikkei ruumista löytyisikään. Jopa Suomessa on tuomittu elinkautiseen, vaikkei kroppaa ole mailla ei halmeilla.
Tuli annettua liikaa unilääkettä ja Maddy kuoli.
-40-
aina täällä jauhamassa tätä samaa asiaa. Vai onko noita intoilijoita useampi?
Vierailija:
Ai niin, tämä uusi todistaja joka nyt on ilmaantunut, kumoaa sen, että sieltä huoneesta olisi joku mies kantanut mitään pois.
se, että jos on tapahtunut tämä vahinko, niin en ymmärrä, että siihen kukaan ihminen pystyy suhtautumaan sitten noin viileästi, tunteitä näyttämättä, hermoja menettämätt ja valmiina jälkien peittoon. En toki lainkaan tiedä, millanen olo tulee järkyttävässä shokkitilanteessa, mutta jos ite huomaisin että on tullut tapettua oma lapsi vahingossa niin tuntuu, että en pystyisi sitä mitenkään peittelelmään.
Jos surma olisi ollut puhdas vahinko (eikä esim. raivopäissään tehty) ja mulla olisi kaksi muuta lasta, jotka menettäisin jos asia paljastuisi. Täällä on moni sanonut että vaikka tappaisi lapsensa takia. Miksei sitten peittelisi surmaa muitten lasten takia.
Musta tuntuu hirmu kylmältä tuollanen toiminta.