Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maddy! " Löytäkää ruumis ja todistakaa, että me teimme sen, pari sanoi puhemiehensä välityksellä"

17.09.2007 |

Minulle tulee tuosta hyvin vahvasti sellainen ajatus, että ruumista ei koskaan löydetä, koska se on tuhottu niin hyvin. Epäilen siis edelleen vanhempia ja minusta tuo lause jotenkin todistaa sitä (!!).

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin varmuuden siitä, että lapsi on todella surmattu eikä vain kärsi jossain.

Vierailija
2/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietymättömiin ja olisin sen itse sinne jättänyt avoimen oven taakse nukkumaan, saisi mua käydä sen jälkeen katsomassa mielisairaalan suljetun osaston alimmassa itsemurhatarkkailuhuoneessa, jossa alati kaikuva kirkunani ja ulinani olisi turrutettu voimakkailla rauhoittavilla lääkkeillä.

Mä en pystyisi matkustamaan ympäri maailmaa ja antamaan haastatteluja ja käymään lenkillä mieheni kanssa. Mä alkaisin vihata miestänikin niin paljon, että en varmaan haluaisi edes nähdä sitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että ihimset reagoivat hyvin eri tavalla, ja varsinkin alkujärkytyksessä moni saattaa tavallaan kokonaan poissulkea koko kaamean tapahtuman.

Mutta musta noi vanhemmat on nyt olleet tavattoman kauan noin hemmetin asiallisia ja tosiaan reissaannet ympäri maita ja mantuja eivätkä ikinä menettäneet hermojaan. Outoa.

Vierailija
4/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oot jatkuvasti syyttämässä Maddyn vanhempia. Varmasti olet ensimmäinen joka joudut vastaamaan siitä, jos Maddyn vanhemmat ei ole syyllisiä.

Katsoppas iltalehti uudesta todistajasta!

En ymmärrä todellakaan sinua.

Vierailija
5/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vaan, kuinka itse reagoisin tuossa tilanteessa ja ilmoitin ihmetykseni Maddyn vanhempien reaktioon. Minulla on täysi oikeus sitä ihmetellä, ja olen aika varma, ettei kukaan meistä kykenisi noin reagoimaan. Minusta se on outoa ja kummallista, aivan riippumatta ovatko syyllisiä vai eivät.

Ja miten hemmetissä minä joudun jostain vastaamaan jos joku on syyllinen??

Vierailija
6/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittilehden uusin väite:

Poltettiinko Maddyn ruumis?

17.9.2007 11:43

Huhumylly pienen Madeleine McCannin ympärillä kiihtyy. Tyttöä on etsitty toukokuusta lähtien pitkin Eurooppaa ja tähän asti yksi portugalilaislehtien jatkuvasti esillä pitämistä teorioista on ollut, että Maddyn ruumis olisi heitetty veteen roskapussissa, jonka painona olisi ollut kiviä.

Samaan aikaan, kun poliisi pelkää, ettei ruumista löydetä ehkä koskaan, väittää brittilehti Sunday Mirror, että pikkutytön ruumis olisi poltettu.

Lehden mukaan poliisi on tarkistanut yhden portugalilaisen eläinkrematorion Praia da Luzissa ja aikoo käydä vielä kahdessa muussa. Yksi polttouuneista on sinetöity.

Sunday Mirrorin mukaan Creon Starlight -nimiseen krematorioon ilmaantui kaksi viikkoa Maddyn katoamisen jälkeen englantia puhuva, mutta puolalaiseksi esittäytynyt pariskunta.

Heillä oli mukanaan kaksi mustaa jätesäkkiä.

- He sanoivat, että niissä on kaksi koiraa, joista heidän pitäisi päästä eroon, kertoo krematorion omistaja, Evert Hoos.

Hoosin mukaan säkkejä ei missään vaiheessa avattu.

- Nyt olen ruvennut ajattelemaan, että entä jos niissä olikin jotakin paljon hirveämpää.

Kun viranomaiset alkoivat kysellä Hoosilta, tietääkö hän mitään kadonneesta Madeleinesta, hän sanoo kieltäneensä, mutta ajatelleensa pariskuntaa välittömästi.

- Tavallisesti ihmiset ovat tänne tullessaan liikuttuneita ja kyyneleet silmissä, mutta he eivät olleet, omistaja kuvailee Sunday Mirrorin mukaan.

Madeleinen hautaa etsittiin jo kesäkuussa Porugalista, kun hollantilaislehti sai nimettömän vihjeen haudan tarkasta sijainnista. Mitään ei kuitenkaan löytynyt.

Vierailija
7/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Maddyn vanhemmat ei olisikaan syyllisiä?

Minä uskon, että he ovat. Ovat VARMASTI! Muuta vaihtoehtoa ei ole!!! (nousiko pulssi?)

Vierailija
8/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Stella ja Näkijä sama henkilö?

Vierailija
9/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lapseni olisi siepattu hotellihuoneesta, johon hänet olisin itse jättänyt yksin vieraassa maassa, avoimien ovien taakse, ei minua tosiaan tarvitsisi kenenkään syytellä; syyttelisin itse itseäni niin lohduttomasti ja armottomasti, että syyllisyyteni ei jäisi kenellekään epäselväksi. Elämänsyrjässä minut pitelisi korkeintaan ne toiset lapseni...

Vierailija
10/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalin poliisia on kehotettu ottamaan uudelleen tarkasteluun jäljettömiin hävinneen Joana Ciprianon tapaus. Brittiläisen rikosasiantuntijan mukaan kahdeksanvuotiaan Joanan ja Madeleinen katoamiset ovat jopa niin samanlaisia, että tapauksilla " täytyy olla yhteys" .

- Hälytyskellojen pitäisi soida sen takia, että toinen lapsi katosi kolme vuotta aikaisemmin hyvin lähellä Maddyn katoamispaikkaa. Britanniassa ei ole ainoatakaan tapausta, jossa kaksi toisilleen tuntematonta lasta katoaa kolmen vuoden välein ja muutaman kilometrin päässä toisistaan, Surreyssä työskennellyt ex-poliisi Mark Williams-Thomas sanoi.

Kahdeksanvuotias Joana katosi syyskuussa 2004 Figuieran kaupungista, vain yhdentoista kilometrin päässä Praia da Luzista, jossa McCannit lomailivat. Joana oli lähtenyt käymään kaupassa eikä hän koskaan palannut.

Joanan äiti Leonor Cipriano ja tämän veli Joao tuomittiin 16 vuodeksi vankilaan murhasta, vaikka tytön ruumista ei koskaan löydetty.

Nyt viiden portugalilaisen poliisin väitetään lavastaneen sukulaiset ja pakottaneen heidät väärään tunnustukseen. Poliisin epäillään myös kiduttaneen äitiä kuulustelujen aikana. Äidistä on julkaistu Portugalissa pidätyskuvia, jossa hän näyttää pahoin mukiloidulta.

Yksi tapaukseen liitetyistä epäillyistä poliiseista tutkii parhaillaan Madeleine McCannin katoamista. Poliisiryhmän johtoon kuuluva Goncalo Amaral saattaa joutua oikeuden kuultavaksi epäiltynä kiduttajien suojelemisesta ja todisteiden pimittämisestä.

Vierailija
11/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a grip will you.

Vierailija
12/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut sinun puolellasi täällä monissa asioissa, ihmetellyt mollaajiasi - mutta nyt täytyy sanoa, että väärän puolen olet tässä jutussa valkannut.

Vanhemmat eivät todellakaan ole syyllisiä; eikä vanhempien oman lapsensa tappaminen LOMAMATKALLA ole kovin todennäköistä.

Vierailija
13/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S80:

Minulle tulee tuosta hyvin vahvasti sellainen ajatus, että ruumista ei koskaan löydetä, koska se on tuhottu niin hyvin. Epäilen siis edelleen vanhempia ja minusta tuo lause jotenkin todistaa sitä (!!).

Tuntunut koko ajan ja pahenee vaan. Uskon tosiaan että meren pohjassa tai poltettu kuten nyt väitetään. Asialla apurit kun tietävät hyvin ettei sitä löydy ja tapaus jää ratkaisematta.

Mutta ei se heidän elämä enää normaaliksi tule, oli miten oli!

Vierailija
14/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku nyt teoriassa haluaa tappaa oman lapsensa (sitähän emme tiedä, onko tässä jutussa niin), niin tuohan nyt olisi paras mahdollisuus ja vielä pirun hyvä suunnitelma. Takuulla koto-Englannissa vanhempia olisi syytetty ihan heti ensimmäisenä ja muutenkin koko toteutus olisi ollut siellä hankalampaa. Portugalissa taas. Kaikki sujuisi kuin voideltu, juuri tämän pedofiilisysteemin ja epäilyttävän poliisin ja kaiken muun takia.

Siis jos joku haluaa tappaa lapsensa, ihan riippumatta tästä jutusta.

Vierailija
15/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ovat auttaneet.

Eivät ne muuten olisi voineet hei jättää niitä sinne huoneeseen lukitsemattoman oven taakse kuin huumattuina.

Vierailija
16/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit ovat auttaneet.

Eivät ne muuten olisi voineet hei jättää niitä sinne huoneeseen lukitsemattoman oven taakse kuin huumattuina.

Vierailija
17/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti Diana Cooperilta

Madeleine on indigolapsi, eräs niistä valaistuneista olennoista, jotka syntyneet ilman karmaa mutta tulleet opettamaan perheelle ja ihmiskunnalle tiettyjä asioita.

Madeleine on erityinen sielu joka säteilee kirkasta valoa ja viattomuutta.........Hänen sielunsa tehtävä avartaa tietoisuutta maailmalaajuisesti lasten kidnappauksista ja hyväksikäytöstä.

Hän pyrkii avaamaan ihmisten sydämiä ja lähentämään heitä ja muistuttamaan pienten tärkeydestä.

Ei ole sattumaa että tämä tapahtui Portugalissa, Äiti Maria ja arkkienkeli Rafaelin maanpäällisessä kodissa.

Uskon ettei Madeleine ole enää Euroopassa ja hän on täytt6änyt tehtävänsä. Hänet on aika palauttaa, mutta pimeys ei irrota hänestä otettaan.

Täytyy rukoilla jotta hän voisi palata takaisin perheensä pariin!

Peloilla, toivottomuudella ja kielteisillä ajatuksilla autamme pimeyttä!

Vierailija
18/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tietymättömiin ja olisin sen itse sinne jättänyt avoimen oven taakse nukkumaan, saisi mua käydä sen jälkeen katsomassa mielisairaalan suljetun osaston alimmassa itsemurhatarkkailuhuoneessa, jossa alati kaikuva kirkunani ja ulinani olisi turrutettu voimakkailla rauhoittavilla lääkkeillä.

Mä en pystyisi matkustamaan ympäri maailmaa ja antamaan haastatteluja ja käymään lenkillä mieheni kanssa. Mä alkaisin vihata miestänikin niin paljon, että en varmaan haluaisi edes nähdä sitä enää.

jos minun lapseni häviäisi niin, myöntäisin julkisesti tehneeni väärin kun jätin lapsen yksin ja sitten muuten toimisinkin kuin Maddyn vanhemmat. Haluaisin kääntää joka kiven ja kannon varmistuakseni että lapseni on joko kuollut tai että saan hänet pelastetuksi. Järjen menetykseen ei kuitenkaan olisi mitään syytä. Kuolleella lapsella on kaikki hyvin, mutta elävänä kieroutuneitten tyyppien hallussa oleminen on toinen juttu. Eikä lastani silloin pätkääkään auttaisi jos ulvoisin jossain mielisairaalassa. Älytön ajatuskin!!!!

Vierailija
19/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ajatelkaa nyt havaita että " hups, tuli vahingossa murhattua oma lapsi" , tuntuu että siinä menisi niin hysteeriseksi ja alkaisi vihata itseään, että jos nyt ei itteään tappas niin hitto vie mä joutuisin hullujen huoneeseen ja tuntuu että millään ei olis mitään väliä. Viettäisin elämäni vankilassa tai missä vaan.

Vierailija
20/110 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi välttyä ikäviltä uutisilta missä joku on milloinkin tapettu tai murhattu.

Jopa ihan Suomessa on äiti surmannut lapsiaan. Ihan tässä parin vuoden aikana on useitakin sellaisia ollut. Viimesin tämä Espoon 3 lapsen surma, jossa äiti veti kerralla 3 omaa lastaan hautaan.

Ehkä tämä on tabu joillekin, ettei äiti voi vahingoittaa lapsiaan. Mutta käsittääkseni se äiti on yleisempi kuin isä joka niitä lapsiaan surmaa.

Tottakai toivon, että Madeleine löytyisi joku päivä vielä ihan elävänä ja hyvin voivana... olettaen että Madeleine olisi herännyt ja lähtenyt itse ulos ja sieltä hänet on ottanut joku lapsesta hyvin huolta pitävä ihminen joka ei lainkaan vahingoita tyttöä.

Mutta kuten todettu niitä äitejä todellakin on jotka voivat vahingoittaa lapsiaan - ihan sellaisiakin tapauksia, kun tuttavat sanovat " en olisi ikinä voinut uskoa" .

Jotenkin vain tuo Maddyn vanhempien touhu on erittäin epäilyttävää, lähtien siitä miten 2v kaksoset ja 4v lapsi jätetään kolmisteen ULKOMAILLA yksinään hotellihuoneeseen nukkumaan OVEN OLLESSA AUKI kun vanhemmat lähtevät JUHLIMAAN ja tämä toistuu useiden iltojen kohdalla...

Olen ollut matkoilla, enkä ole nyt seurannut niin tarkasti Madeleinen juttuja.

Btw olisin varmaan sata kertaa pahempi kuin seiska.