Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uusimmassa KaksPlussassa oli esitelty talven haalareita.
17.09.2007 |
Jotkut niistä kalleimmista haalareista olivat tosi rumia, esim. Molo, Ticket to Heaven, Lego..
Kommentit (2)
t. äiti, joka on pääsääntöisesti hyvin tarkka ulkonäöstä, erityisesti omastaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joku tykkää vaikka Lassien pinkki-valko-vaaleanpuna-kukkakuvio- haalareista, ja joku toinen taas tykkää yksivärisestä ja koruttomammasta mallista. Onneksi on monia mistä valita.
Ominaisuudet on taas minun mielestäni sellainen asia, joka menee ulkonäön edelle haalareissa. Haalari on pihavaate, sen ei tarvitse olla kovin kaunis. Kauniit vaatteet kauppareissuja yms varten on meillä ainakin ihan jotain muuta kuin haalareita :D