Päiväkodin ruoka vs. pph:n ruoka
Lehdissä ollut paljon kirjoituksia ruuanlaadusta. Lapseni on pph:lla ja mielestäni siellä lapseni saavat parempaa ruokaa kuin ollessaan varahoidossa päiväkodissa. Pph tekee ruuan omalle perheelle ja hoitolapsille samalla eli tuskin on huonolaatuista. Mitä mieltä olette?
Kommentit (24)
Mä olen pph ja taatusti tarjoan parempaa ruokaa, kuin lapset KOTONAAN saavat. Mikäli lasten juttuja on uskominen niin päivällinen on usein kaupan pizza tai makaronia ja jauhelihaa :/ Ja usein sitten huristellaan työpäivän päätteeksi Mäkkärille tai Heselle. Äidit eivät osaa valmistaa nopeaa ja HYVÄÄ ruokaa vaan turvautuvat eineksiin. Meillä syödään kotiruokaa ja aina jotain tuoretta raastetta tai salaattia. ja kaikki syövät, jopa kalaa nämä meidän hoitolapset rakastavat :)
Entinen naapurimme, siis pph, teki maanantaina keiton ja sitä syötiin ma,ti ja ke! Ja torstaina joko hernekeittoa tai sitten makaroonilaatikkoa joka riitti myös perjantain...
Eli viitenä päivänä kahta eri ruokaa!!!
Veinkin sitten oman lapseni päiväkotiin!
Kateeksi käy teitä, kenen lapset saa pphlla kunnon kotiruokaa!!!
Tosin en yhtään valita päiväkodin ruuastakaan, ja poika tykkää!!!
Vierailija:
Mä olen pph ja taatusti tarjoan parempaa ruokaa, kuin lapset KOTONAAN saavat. Mikäli lasten juttuja on uskominen niin päivällinen on usein kaupan pizza tai makaronia ja jauhelihaa :/ Ja usein sitten huristellaan työpäivän päätteeksi Mäkkärille tai Heselle. Äidit eivät osaa valmistaa nopeaa ja HYVÄÄ ruokaa vaan turvautuvat eineksiin. Meillä syödään kotiruokaa ja aina jotain tuoretta raastetta tai salaattia. ja kaikki syövät, jopa kalaa nämä meidän hoitolapset rakastavat :)
Nimittäin näin voisin kuvitella lapseni kertovan, koska haluaa päivittäin " hampurilaiskauppaan" ja lempiruoka kotona on Saarioisten pizza. Tosiasiassa meilläkin syödään kotiruokaa usein, mutta myös välillä lipsahdetaan helppouteen ja eineksiin.
Tosin taidat syöttää meidän lapset aika täyteen päivän aikana, koska illalla ei ruoka maistu vaikka olisi mitä " herkkuja" - iltapuuro vasta uppoaa useinkin. On kuulemma syöty päivällä niin paljon.
Vierailija:
Aikamoinen oman kruunun kiillottaja.
Kts. esim. viimeviikkoinen lisäainekeskustelu av:lla.