Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se Satu selitti,et on vetänyt roolia ja sen takia ahdistaa. Timon pettäminenhän sitä satutti!

Vierailija
17.09.2007 |

Raivostuttaa tollanen, ku ei voi myöntää, että okei, olin ihanstunut aika paljonkin, sit Timon pettäminen ja jättäminen satutti ja siitä tuli iso itku! Yrittää vaan selittää et Timo oli vaan niinku veli.. alkuhuumaa.. plaa plaa plaa. Se oli aivan päivänselvää että ihastunut oli palavasti, satun ystäväkihän sen sanoi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut petetyksi ja siksi yrittää muuttaa asian niin, että olis itte halunnu jo ennemmin " eron" mut ei vaan saanu kerrottua Timolle jos vaikka " kärsis" sitten.

Ja oli kuin veli...Kuinka moni teistä olis NOIN läheinen oman veljen kanssa?!?! Minä en ainakaan...

Vierailija
2/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan kyhnäs ja roikku Timossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten? Kenen kanssa petti?

Vierailija
4/4 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tässä on tarkoitettu " kärjistetysti" pettämistä ja jättämistä. Kyllähän se käytöksellään timo satun jätti, ei todellakan mitään kunnioitusta tai rakkauden/ihastuksen osoitusta. Ja petti, kyllä petti, hänhän muhinoi helin ja maxinen kanssa, suuteli, makas päällekäin jne. Mun mielestä se on jo pettämistä, en todellakaan kattois päivääkään jos mun mies makais ja suutelis muita vieraita naisia!!!! Saatikka kohtelis mua miten sattuu, miten nyt esim timokin satulle puhui ja kohteli häntä.