Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitää ihan kehua Lindexin asiakaspalvelua =)

Vierailija
24.09.2007 |

Ostin mammafarkut viikko sitten ja sovittelin sitten kotona kunnolla eikä ne tuntuneetkaan enää yhtään hyviltä. No, tietty kuittiakaan ei enää löytynyt mistään. Mies silti töihin lähtiessä kiersi sieltä kaupan kautta ja sai palauttaa farkut. Tosin rahoja ei saanut takaisin, mutta lahjakortin farkkujen arvosta.

Paljon oon asioinut lindexissä eikä koskaan ole ollut ongelmaa vaihtojen/palautusten kanssa, oli kuittia tai ei. Muut ketjut; ottakaa mallia lindexistä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi vitsi, kivasti tekivät..

=o)

itsekin asiakaspalvelussa

Vierailija
2/2 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi lapsemme sai pyytämättä pienemmät ruokailuvälineet ja matalemman lasin.

Kysyivät vieläpä erikseen, että saako kuumat lämmitysalustat laittaa pöytään, etteivät lapset vain polta itseään.

Kiitosta saa myös Itiksen VeroModa, jossa muistuttivat pesuohjeista erikseen neulepaitaa ostaessani.

Samoin saavat kiitosta kaikki kassat, jotka oma-aloitteisesti laittavat pakasteet ja jugurtit erilliseen pieneen pussiin.

Kiitokset myös Olarin Nesteelle, jossa pyytämättä tekivät minulle sämpylän odottaessani juuri minun haluamillani täytteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän