Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon maksoi kallein käsilaukkusi?

Vierailija
17.09.2007 |

Ja nyt en halua kuulla rantaversioista, vaan oikeista.

Minulla ei ainuttakaan ns. merkkilaukkua, mutta täyttä nahkaa oleva erittäin hyvä, ajaton ja käytännöllinen laukkuni maksoi 110 euroa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tehty sopivaksi käsivarteen, ei olalle.

Ja ajatella että on ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita muodista ja käsilaukuista...ja että joillain on myös varaa niihin.

Vierailija:

tätä käsilaukkujuttua. Siis onko ne kalliit laukut niin paljon parempia vai käytetäänkö niitä vain pätemiseen? Todella naurettavaa on myös se tapa, jolla laukkuja kannetaan vrt. V. Beckham ja kaikista huvittavinta on se, että nyt samaa kantotyyliä apinoidaan myös Suomessa. Lisättäköön vielä, että omakallein laukkuni maksoi alennuksessa 110 eikä ole mitään erikoista merkkiä.

Vierailija
22/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sillälailla, että käsivarsi ojennetaan tököttämään eteen päin ja laukku ripustetaan siihen roikkumaan. Minun mielestäni 50-luvulla laukkua kannettiin vartalon sivulla, ei edessä. Varmaankin olen väärässä sitten, kun tuo laukkumuoti ei kiinnosta pätkän vertaa. Vaatemuotia seuraan jonkun verran ja olisi minulla näillä tuloilla mahdollisuus ostaa merkkilaukkuja, jos nyt vaan tajuaisin pointin, mutta myönnän etten tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli sillälailla, että käsivarsi ojennetaan tököttämään eteen päin ja laukku ripustetaan siihen roikkumaan. Minun mielestäni 50-luvulla laukkua kannettiin vartalon sivulla, ei edessä. Varmaankin olen väärässä sitten, kun tuo laukkumuoti ei kiinnosta pätkän vertaa. Vaatemuotia seuraan jonkun verran ja olisi minulla näillä tuloilla mahdollisuus ostaa merkkilaukkuja, jos nyt vaan tajuaisin pointin, mutta myönnän etten tajua.

Vierailija
24/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa suomalaisia esimerkkejä? Niin ja kerro vielä onko siinä siis tarkoitus tuoda sitä laukkua esille vai mikä on homman juju. Ainakaan kantoasentona se ei ole mukava.

Vierailija
25/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkään itseasiassa niistä mulberrykopioista tosi paljon! Ei kannata ottaa noin vakavasti muotia. Kopioita nyt riittää joka merkin alta.

Stylisti

Vierailija
26/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla vaan pistää aina silmään, kuinka helevatan rumia monet todella kalliit laukut on. Sama kuin suomalaisissa koruissa. Musta ois ihana törsätä joskus oikein naisellisesti rahaa kauniisiin koruihin, mutta hyi että miten rumia mönttejä ne yleensä on, tyyliin mitä suurempi sen parempi. No, joo eksyin vähän aiheesta. :)

Mun kallein laukkuni taitaa olla jotain 40 euroa. :D

Vierailija
27/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tätä käsilaukkujuttua. Siis onko ne kalliit laukut niin paljon parempia vai käytetäänkö niitä vain pätemiseen? Todella naurettavaa on myös se tapa, jolla laukkuja kannetaan vrt. V. Beckham ja kaikista huvittavinta on se, että nyt samaa kantotyyliä apinoidaan myös Suomessa. Lisättäköön vielä, että omakallein laukkuni maksoi alennuksessa 110 eikä ole mitään erikoista merkkiä.

Vierailija
28/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vanhenee kaapissa. Meillä 3 lasta, ja kun revin niiden kanssa autoissa ja marketeissa ja kurahousujen pesussa päikyn eteisessä, niin tuntuu että kaikki nahkakäsineet, päällystakit ja laukut menee aivan entisiksi.

Eli vaatteet ja laukut vanhenee kaapissa, ja minä kuljen halpis-vaatteissani ja halpislaukussani ympäri kaupunkia.

Kun lapset kasvaa ja menee kouluun, luovun autosta ja liikun vain julkisilla ilman mitään kasseja, pusseja ja sadevaatteita.

Voi kun niistä kauniista vaatteista/asusteista raaskisi nauttia vaikka ne kuluu....

Vierailija
29/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä kahden lapseni kanssa silloin, kun huvittaa. Eikä ne vielä ole pilalle menneet. En ymmärrä mitä äiti voi tehdä lasten kanssa sellaista, että laukku naarmuuntuu ja nuhruuntuu pilalle. Minä en ole sellainen ihminen. Vaatteetkin pysyy ihan kuosissaan, oli lapsia tai ei. En voi ymmärrä äitejä, jotka kulkevat lumpuissa ja muovikasseissa " lastensa" takia. Korjaisivat itse homssulit tapansa, eivätkä syyttäis lapsia. Ai niin, meillä lapset siis leikkii leluillaan, ei minun käsilaukulla.

Vierailija
30/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtii ihmettelemään

Vierailija
31/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan laukuista 10-50 Euroa ja nuo 50 Euron laukut ovat olleet tyylikkäitä ja ajattomia peruslaukkuja nahasta.

Ja olen pitänyt itseäni ihan hyvätuloisena, mutta ikinä ei olisi varaa tunkea 1000 Euroa tuosta vaan laukkuun...

Vierailija
32/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ihan perusnahkalaukut ole mihinkään naarmuuntunut. Enkä koe, että olisin edes mitenkään huippuhuolellinen. Jos ostaa vaalean erittäin pehmeää nahkaa olevan laukun, niin sellainen varmaan naarmuntuu ihan arkikäytössä. Mutta eihän niitä arkilaukuiksi ole tarkoitettukaan.

Mulla on kallein varmaan joku isohko longchamp, jonka sain mieheltä lahjaksi, olisiko ehkä 500 euroa. Sitten mulla on yksi Hanna Saren, se lienee ollut ehkä 200-300 euroa. Itse ostamani laukut ovat yleensä max 200 euroa. Olen kyllä ostanut laukkuja ulkomailta, jolloin hinnat kohtuullisempia kuin Suomessa.

Olen huomannut, että arkikäytössä oleviin kamoihin kannattaa panostaa. Mitä useammin käyttää, niin laadukkaampi kestää. Tämä koskee erityisesti omassa käytössäni kenkiä, laukkuja ja jakkupukuja. Mulla ei ole ainakaan työvaatteissa kovin suurta luovuutta, voin pitää vuosikausia samoja klassisia mustia ja harmaita villakankaisia jakkupukuja. Kun on kunnon villaa, niin ei tarvitse pesettää juuri ikinä. Sen lisäksi pidän kauneudesta ja klassisuudesta. Tässä siis puolustuspuhe miksi jotkut yksittäiset tavarat saattavat maksaa. Tosin hinta ei aina korreloi laadun kanssa.

Vierailija
33/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun laukkuni maksoi sentään 7 000 euroa.

Vierailija
34/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten 200-500¿ väliltä löytyy useampikin laukku. Eivät kumma kyllä ole naarmuuntuneet, vaikken niitä mitenkään erityisesti suojele - ne ovat käyttöä varten ja omaksi iloksi hankittu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi