Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon maksoi kallein käsilaukkusi?

Vierailija
17.09.2007 |

Ja nyt en halua kuulla rantaversioista, vaan oikeista.

Minulla ei ainuttakaan ns. merkkilaukkua, mutta täyttä nahkaa oleva erittäin hyvä, ajaton ja käytännöllinen laukkuni maksoi 110 euroa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuittonin iltalaukku + ketjuosa maksoivat jotain 280 euroa. Arkikäytössä on Chloén nahkalaukku minkä ostin puoleen hintaan alesta ja se maksoi muistaakseni tuolloin 295 e.

Vierailija
2/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapista löytyy Vuittonia, Guccia, Pradaa, Chloéta, Tod' sia, Cavallia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän laukkua kalliin ajos maksaa yli 20e enkä raaski ostaa.

Yleensä käytän vain pari kertaa ja myyn sitten eteenpäin, joskus saan enemmän kuin mitä olen alunperin maksanut Huutiksesta.

t. laukkufriikki jolla kymmeniä laukkuja

Vierailija
4/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole raaskinut ostaa 150e laukkuja on useampi.

Vierailija
5/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se nyt sitten on euroissa.

Vierailija
6/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hintaa oli 335euroa.

Vierailija
7/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä rikasta porukkaa, kun on vara noin paljon laittaa rahaa käsilaukkuihin.....

Oisinkohan ite maksanu kalliimmasta laukustani jotain alle 30e.

Vierailija
8/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienien tulojen takia pakko olla pienet menot.

Vierailija
9/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku italialaismerkki ja nahkalaukku. Haaveissa ostaa seuraavaksi joku n. 500e merkkilaukku...

Vierailija
10/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä näyttääkin olevan paljon seurapiirineitejä tai sitten olette katsoneet liikaa jenkkisarjoja, kuten Sinkkuelämää :-D

Vierailija
11/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani olen ostanut markka-aikaan ja kalliita ne olivat silloinkin, tarkkaa hintaa en enää muista, kaapissa niitä on 4kpl.

Arkikäytössä mulla on kaksi longchampia, identtiset, toinen isompi ja toinen pienempi, käytössä tilanteen mukaan.

Haaveissa diorin iltalaukku.

Vierailija
12/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostamieni laukkujen hinta on n. 50 ¿-90 ¿.

Vierailija
13/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mammat nyt vähän liiotella :)))))))

Vierailija
14/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandarina Duck oli noin 200 euroa Tukholmassa.

Ja nämä eivät ole käsilaukkuja vaan kovaa kulutusta kestäviä työlaukkuja, jotka ostan niin, että ne sopivat vaatteisiini. Tarkoitus kestää pitkään.

Vierailija
15/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvin käytettyä rahaa - aikaisemmin olen käyttänyt 20-50 euron veskoja, ja ne ovat näyttäneet tosi pian jotenkin rähjäisiltä eivätkä ylipäänsä tuntuneet kovin hyviltä edes uutena. Tuosta vähän hinnakkaammasta laukusta saan iloa päivittäin.

Maksimi mitä voisin käyttää olisi ehkä noin 300-400e, mutta silloin laukun pitäisi olla kyllä TODELLA hyvännäköinen.

Vierailija
16/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten on äidin vanha vintage-dior joka varmasti suomalaisten tulotasoon verrattuna maksoi enemmän 80-luvun alkupuolella kun isä toi sen pariisista.

Vierailija
17/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä käsilaukkujuttua. Siis onko ne kalliit laukut niin paljon parempia vai käytetäänkö niitä vain pätemiseen? Todella naurettavaa on myös se tapa, jolla laukkuja kannetaan vrt. V. Beckham ja kaikista huvittavinta on se, että nyt samaa kantotyyliä apinoidaan myös Suomessa. Lisättäköön vielä, että omakallein laukkuni maksoi alennuksessa 110 eikä ole mitään erikoista merkkiä.

Vierailija
18/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppiksiltä. Merkkilaukkubuumi on totaalisesti ohi, onneksi. En itse raaskisi laittaa laukkuun yli esim. viittä sataa. Luellan laukun haluaisin, jos olisi varaa ja raaskisin :).

Stylisti

Vierailija
19/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kirppiksiltä. Merkkilaukkubuumi on totaalisesti ohi, onneksi. En itse raaskisi laittaa laukkuun yli esim. viittä sataa. Luellan laukun haluaisin, jos olisi varaa ja raaskisin :).

Stylisti

Vierailija
20/34 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Stylisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan