Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 10-vuotiaiden vanhemmat??

Vierailija
16.09.2007 |

Tuntuuko sinusta koskaan että olet epäonnistunut äitinä/isänä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että välillä olen pettynyt ja harrastan itsetutkiskelua, miksi juuri minun lapseni eivät ole ne menestyneimmät, kohteliaimmat, taiteellisimmat ym kuten tuntuu muiden lapset olevan.

Toisaalta olen onnellinen lapsistani ja siitä, että ovat mitä ovat.

Vierailija
2/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v ei tunnu vielä, mutta 14v kanssa kyllä tasasesti mietin mikä meni pieleen? mikä mättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä voisi kelloa kääntää taaksepäin...

Vierailija
4/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisen epäonnistunut äiti, tiedän että lapset vihaavat minua ja syy on ihan oma =((

Vierailija
5/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on 12v ja 10v.

Vierailija
6/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero rikkoi lapsissa jotain mitä en koskaan saa korjattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 15-vuotias on hyvä tyyppi. Jonkun toisen kanssa en varmaan olisi pärjännyt ollenkaan, mutta tämä on ihana.

Vierailija
8/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vaikka välillä meneekin huonosti ja on vaikeaa (ja meillä on vaikeaa aika usein koska lapsi on as, ja vaikka oireet ei näy kotona, ne näkyvät koulussa), toisina aikoina menee sitäkin paremmin. Tottakai kaikki epäonnistuvat joskus, muttei se silti tarokita, että olisi epäonnistunut kokonaan, täysin ja pysyvästi, vaan vain että nyt pitää yrittää uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyväkäytöksisempää poikaa saa etsiä :) Osaa kyllä kenkkuilla ja jopa huutaakin vanhemmilleen, mutta aina sovitaan asiat eikä niitä jätetä puolitiehen. En koe epäonnistuneeni ollenkaan. Lapsella on harrastuksia ja kavereita ja vaikuttaa olevan tasapainoinen ja sovussa itsensä ja muiden kanssa.

Vierailija
10/10 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuuri on tehty tutuksi, itse olemme eläneet malliesimerkillisesti jne. Silti lapsemme menestyy keskivertoa heikommin koulussa, ei ole kiinnostuneet mistään sivistävästä tai kulttuurisesta, liikuntaharrastus on, mutta siinä ei osoita mitään kunnianhimoa, pari kaveria on mutta ei ole kiinnostunut solmimaan uusia tuttavuuksia eikä yleensäkkään menemään minnekkään, missä paljon ihmisiä. Tulevaisuuden suunnitelmat ovat aika tavallisia, ei näe itseään missään vastuullisessa työssä jne.

Vähän on pettynyt olo...