Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö esim. Rodokselta katamaraanilla matkoja Egyptiin, (kummilasta menisimme

Vierailija
16.09.2007 |

katsomaan). Asuu pohjoisessa Egyptissä. Kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sitten niin, että siinä on tavallaan kaksi päivää aikaa olla Egyptissä eli laiva yöpyisi yhden yön Egyptin satamassa. Mutta varmaan saa jostain ostettua myös pelkät reittiliput laivalle. Näin uskoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi