Onko 36-37 vuotias liina vanha äidiksi? ev
Kommentit (29)
Olen itse 35 ja 7 kk ikäisen tyttövauvan äiti. Enkä ajatellut lopettaa äitinä olemista 36-vuotiaanakaan.
haudan partaalla, kun olin jo 44v. esikoisen syntyessä.
synnyin ja taatusti parempi äiti kuin 99.9% täällä kirjoittelevista.
tähän kysymykseen jokainen voi vastata hiljaa sisällään.
Itse en tuossa iässä haluaisi enää aloittaa sitä vaipparallia, mikä meillä on vuoden, parin päästä ohi. Haluaisi päästä lasteni kanssa matkustelemaan ilman, että tarvitsee kenenkään pyllyn pyyhkimisistä huolehtia. Toinen voi olla toista mieltä, mutta minä olisin tuossa iässä jo liian vanha enää VAUVAN äidiksi.
vauvan, niin et ole liian vanha äidiksi. Eiköhän se siitä suttaannu :)
huomattavasti paremmin kuin ilman! Nyt olen 43 vuotta, emmekä käytä mieheni kanssa ehkäisyä, jos vielä tärppäisi (mitä epäilen), ilomielin ottaisin kaiken vauva-aikaan kuuluvan vastaan. Jokaisella on henkilökohtainen elämänsä haaveineen ja sietokykyineen. Itse olen ajatellut "tulppaa" pistää tähän asiaan 45-vuotiaana. Ja läpäläpä niille, jotka sanovat, että lapsen kannalta nuorempi äiti on aina parempi äiti, koska jaksaa peuhata ja juosta mäkiä alas pyöräilevän lapsokaisen perässä. Nelikymppisillä naisilla ei ole vielä toinen jalka haudassa.
Mihin laittaisit 37v äidin jos olisi liian vanha? Oma äitini on jo 83v.
Nyt 35-vuotiaana jaksan kaikki yöheräilyt sun muut vauvan kanssa paljon paremmin kuin silloin kun sain esikoiseni (olin silloinkin tosin jo 29-vuotias).