Voiko nuhaisena olla töissä asiakaspalvelussa? Kuumetta ei ole, mutta nenä vuotaa ja on yskää..
Työ on pääasiassa puhelimessa puhumista, tiivistahtista työtä.
Kommentit (33)
Vierailija:
Vierailija:
tai muutoin hän kyseenalaistaa lääkärin ammattitaidon ja onko hän siihen tarpeeksi koulutettu ja pätevä? Ap.hän voi vaan sanoa, ettei syy käy
Kyllä meillä on pomon hyväksyttävä sairasloma jos sen on oikea lääkäri allekirjoittanut.
Vaan minkäs teet jos ei kirjoita?
Minulla oli kurkku niin punainen ja valkoisia pilkkuja täys, sattui vietävästi. Heti kirjoitti sairista, ois ollut hirveetä joutua töihin kipeenä.
kysyvät vaan onko ollut, ja riittää kun sanoo että on ollut, mutta buranalla tällähetkellä saatu alenemaan.
Ja kyllä se pahasti vuotava nenä ja kurja olo on ihan pätevä syy.
Ei tulisi esimiehenä mieleen kyllä edes miettiä mitään kuumeita jos näen, että alaisellani on oikeasti kunnon lentsu päällä.
Liittykää hyvät ihmiset liittoon, jos olette noin epätietoisia oikeuksistanne..
tuohan on ihan eri asia.
Olen siis ollut oikeasti tosi pahassa räkätaudissa töissä ja niistellyt niin, ettei mikään paperi tahtonut riittää. Mutta saikkua en siitä syystä saanut kun A) ei ollut kuumetta B) ei ollut kurkussa mitään patteja.
Meinasi vähän nolottaa kun ei voinut työpöytään katsoa ilman että olis räkä siihen pöydälle valunut.
etkä osannut sanoa lääkärille että olet todella sairas? Siinä pitää osata vähän kertoakkin kunnostaan, eikä vaan istua pallilla kuin tatti ja odottaa kirjoittaako lekuri sairista vai ei.
Kun minä olin nuori, minulle saatui myös joskus niin etten osannut hakea sairista, menin vaan nöyränä töihin kuin joku marttyyri.
Mutta mitä hittoa se sille esimiehelle kuuluu. Ja juu, en tosiaan tiedä kysyvätkö tuosta syystä. Näin olen itse sen kuitenkin kuvitellut.
ja työssäkäynti on silloin hankalaa. Minä en puhu mistään tekosairastelusta nyt. 30.
ei ajattele samoin kuin meidän pomo...
Jos lääkärintodistus on niin se kyllä riittä pomollekkin, usko pois. 30.
jos ei ole kuumetta. Ja jos ei saa saikkua, se on luvaton poissaolo.
Nimim. asiakaspalvelutyössä silmänsä päästään hävennyt tyyppi, joka pahasti nuhaisena joutui töihin sitten kuitenkin...