Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nuhaisena olla töissä asiakaspalvelussa? Kuumetta ei ole, mutta nenä vuotaa ja on yskää..

Vierailija
15.09.2007 |

Työ on pääasiassa puhelimessa puhumista, tiivistahtista työtä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisesta saikkuakaan saa. Itse olen ollut myös face-to-face. Etkö koskaan itse ole " joutunut" nuhaisen palveltavaksi?

Vierailija
2/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yskiä. varsinkaan kun asiakkaita voi tulla tiskille. Kuumetta minulle ei tule koskaan.

Lisäksi en pääse jumpaan iltaisin ennenkuin olen täysin terve, se ottaa kaiken lisäksi todella päähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pitänyt olla sairaana töissä. Voin sanoa että asiakkaat eivät arvostaneet. Paska pomo vaan.

Vierailija
4/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole ikinä ymmärtänyt kuinka joku voi samalla niistellä ja palvella sitten pesemättömin käsin asiakkaita.

ap.

Vierailija
5/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En itse ole ikinä ymmärtänyt kuinka joku voi samalla niistellä ja palvella sitten pesemättömin käsin asiakkaita.

ap.

Vierailija
6/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ihmisille ei ole se ja sama saako flunssan vai ei. Vastuutonta käytöstä!

ap.

Vierailija
7/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sen kassan olisi pitänyt toimia, jos saikkua ei ole saanut vuotavan nenän takia. Flunssassa mä saatan niistää minuutin parin välein. Jos olisin kassalla, niin eihän siinä välissä ehtisi kuin vessaan pesemään käsiä ja takaisin, kun taas pitäisi lähteä uudestaan pesureissulle.

Vierailija
8/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti kukaan lääkäri kai saikkua kirjoita nuhasta ja meillä ei ainakaan ta katsoisi hyvällä, jos joka nuhasta kotiin jäisi.

Tuosta käsien pesemisestä... riippuu tietysti kiireestä, tukkoisuudesta jne. mutta kyllähän se joskus on ihan mahdotonta se muualle niistämään lähteminen (en tosin ole myyntityössä tai muussakaan missä yleensä joutuu kosketuksiin asiakkaan kanssa).

4

Vierailija:

ap.

Vierailija
9/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työ on sellainen ettei siinä voi nokka tukossa tuhista ja yskiä ei saa. Mutta yleensä minulla tulee flunssassa kurkku kipeeksi, nyt ei ole niin.

AP.

Vierailija
10/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia saikkuakaan hakea.

Vierailija
11/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran flunssa kelpaa syyksi. Tai yskit ja niistät asiakkaan korvaan, jos kerran pomosi haluaa sellaista asiakaspalvelua firmastanne.

Vierailija
12/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua sairastua missään tapauksessa. Joko töiden tai muiden asioiden takia sairastuminen oisi pahinta mitä voisi tapahtua. Siinä on se vastuu asiakaspalvelussa. AP.

Vierailija
13/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole enää sellaisessa työssä, joten ei huolta. En räi enää teitä päin =)

T:15

Vierailija
14/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha kurkkukipu, nuha, yskä ja lihaskivut. Niinpä taudin alkuvaihe täytyy kärvistellä töissä kunnes jälkitautina tulee bakteeri-infektio keuhkoputkiin, korviin tai kurkkuun. Sitten saattaa saada pari päivää toipumislomaa ja tietysti antibioottikuurin. Kieltämättä jos heti sairauden alussa saisi levätä, saattaisi välttyä taudin pitkittymiseltä. Mutta kun kuumetta ei ole!

Vierailija
15/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies kysyy AINA kun ilmoitan jääväni kotiin, että onko kuumetta. Niin kuin se olisi jotenkin ainoa tapa olla sairas, että on kuumetta. Mrrr.

Vierailija
16/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta, että saisi esimerkiksi tehdä hieman lyhyemmän päivän. Tai kaipa saisin, jos ilkeisin lähteä kotiin. Sama juttu, aina kysytään, paljonko on kuumetta. Ja kun ei ole kuumeinen, ei ole riittävän sairas. Pitäisi ehkä iljetä itse pyytää sairaslomaa, koska nuhani ovat ihan kauheita - pää nenäliinassa kiinni ja parin tunnin yöunet tuolissa.

Vierailija
17/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla saattaa mennä äänikin kokonaan, niinkuin viime vuonna kävi, mutta kuumetta ei vaan nouse.

AP.

Vierailija
18/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muutoin hän kyseenalaistaa lääkärin ammattitaidon ja onko hän siihen tarpeeksi koulutettu ja pätevä? Ap.

Vierailija
19/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon sairaslomista ei vaadita edes lääkärintodistusta. Kukaan ei varmasti jää kotiin, ellei ole sairas, vaan kaikki yrittävät sinnitellä töissä sairaana. Kierrätetään porukkaa siten, etteivät tautisimmat ole asiakaspalvelussa ja tosiaan lähetän usein porukkaa kotiin esim. " sairastamaan loppuviikoksi" . Myös soitto minulle riittää siihen, että käsken jäämään kotiin sairastamaan. Itselläni näyttää olevan tosi tiukat kriteerit, milloin minä ITSE voin jäädä kotiin sairastamaan. Kaipa asennetta pitäisi korjailla eikä tuijottaa kuumemittaria ja miettiä, mitä muut ajattelevat.

Vierailija
20/33 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai muutoin hän kyseenalaistaa lääkärin ammattitaidon ja onko hän siihen tarpeeksi koulutettu ja pätevä? Ap.

hän voi vaan sanoa, ettei syy käy