MIES -kuinka usein haluat seksiä?
Ihan mielenkiinnosta vähän galluppia.
Etenkin haluaisin tietää, onko sellaisiakin miehiä olemassa, jotka haluaisivat seksiä yhtä harvoin kuin minä.. :/ Taustalla iänikuinen kiista aiheesta mieheni kanssa, kun ei meillä seksuaaliset halut kohtaa. Hitto tää seksitarve pitäis olla tatuoituna otsaan, että oikeat ihmiset löytäis toisensa jo alunperin!
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
1-3 krt päivässä tai yksi pidempi sessio. Jos pillu on ajettu liian loppuun niin suikkari, persepano tai käteenveto käy. Minä pidän seksistä, onneksi vaimokin.
Joo niinhän se vaimosi tuntuu pitävän. Poikkesi täällä eilenkin kun lähdit duuniin. On kuulemma kyllästynyt prinssinakkiisi ja haluaa kunnon megameisseliä ja sitähän täällä saa.
t: naapurisi
Lähes joka päivä. Ex-vaimo halusi (suvaitsi) seksiä kerran kuussa joten siinä syy eroon.
Kelvoton kysymys. Seksi on (perus)tarve, ja joku tarvitsee herkkuhormonikoktailin useammin, joku harvemmin. Samoin ruokaileminen ja (veden) juominen ovat tarpeita. Lämpö (asunnon) on myöskin tarve, olisi hölmöä kysyä kuinka usein haluat lämpöä asuntoosi.
Vastaan nyt naisena.
Exän kanssa oli kerran kuussa. Toki se oli silloin hyvää kun sitä oli. Muutenkaan ei kauheasti hellyyttä ollut.
Uuden kumppanin kanssa hellyttää, "paijaamista", kainalossa olemista riittää. Seksiä 3-7 x vko. Voi olla enemmänkin
Hän nauttii myös pelkästä suihinotosta ja vastavuoroisesti hoitaa minulle orgasmin suulla tai sormilla. Ei tarvita aina yhdyntää.
Kumpikin tekee aloitteita. Kumpikaan ei ole koskaan kieltäytynyt.
Tämä suhde on vaatinut vähän opettelua vaikka tämä kivaa ja ihanaa onkin :)
Vierailija kirjoitti:
Kelvoton kysymys. Seksi on (perus)tarve, ja joku tarvitsee herkkuhormonikoktailin useammin, joku harvemmin. Samoin ruokaileminen ja (veden) juominen ovat tarpeita. Lämpö (asunnon) on myöskin tarve, olisi hölmöä kysyä kuinka usein haluat lämpöä asuntoosi.
Rumapainoiset haluavat märehtiä ylenmäärin. He eivät ymmärrä että ruokaileminen (ravinnonsaanti) on tarve, ei halu.
1-3 krt päivässä tai yksi pidempi sessio. Jos pillu on ajettu liian loppuun niin suikkari, persepano tai käteenveto käy. Minä pidän seksistä, onneksi vaimokin