MIES -kuinka usein haluat seksiä?
Ihan mielenkiinnosta vähän galluppia.
Etenkin haluaisin tietää, onko sellaisiakin miehiä olemassa, jotka haluaisivat seksiä yhtä harvoin kuin minä.. :/ Taustalla iänikuinen kiista aiheesta mieheni kanssa, kun ei meillä seksuaaliset halut kohtaa. Hitto tää seksitarve pitäis olla tatuoituna otsaan, että oikeat ihmiset löytäis toisensa jo alunperin!
Kommentit (68)
Pari kertaa viikossa. Jos ei kotoa jostain syystä irtoais, niin aika äkkiä hakisin muualta.
M44
Vierailija kirjoitti:
hän ei ole halunnut seksiä kolmeen vuoteen Ei taatusti ole, koska olet sairaalloisen obeesi emakko.
En ole mies, mutta kerron aihetta liippaavan kokemukseni. Seurustelin yli vuoden miehen kanssa, jolla ei alussakaan ollut kiire sänkyyn ja joka sanoi joskus miettineensä, onko jopa aseksuaali, kun seksi ei ole hänelle minkäänlainen päähänpinttymä. Ajattelin löytäneeni viimein täydellisen miehen. Seksiä oli ja se oli ihan kivaa sekä aina nopeasti ohi, muut asiat yhdessä olivat mielekkäämpiä.
Ongelmaksi muodostui se, että pikkuhiljaa kävi selväksi, että mies ei myöskään ollut mikään romantikko tai tuntunut edes näkevän minua naisena. Minulle olisi kumminkin tärkeää kuulla olevani kaunis ja viehättävä, saada jonkinlaista ihastelua osakseni ja tuntea olevani nainen miehelleni. Ennemminkin olo oli kuin olisimme olleet kavereita, samalla tavalla kuin hän on kaveri miespuolisten kavereidensa kanssa. Joskus sanoi, että en ole kaunis enkä ruma, ja että tykkää minusta kun kanssani on mukava olla.
Huokaus. Koskaan ei ole hyvin.
Minun 57-vuotias mieheni ei ole halunnut seksiä vuosiin, kun hänellä on testosteronin vajausta. Sopisi ehkä ap:lle.
Yhden tai pari kertaa päivässä riittää.
En minä halua seksiä. Eiipä se kiinnosta yhtään.
Olis kiva auttaa sinua,olen sinkku Mies, puutteessa välillä, terve mies748
Seksi on ähräämistä, vasemmalla miehellä pehmeä kalu.
Vierailija kirjoitti:
Entä oikealla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä oikealla?
Pehmennyt ei kovaksi muutu, iän vaikutus on suuri.
Joka toinen päivä on sopivasti niin ehtii kertyä vähän patoutunutta kiimaa touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva auttaa sinua768
Auta minuakin. Oon 35v mies
Vierailija kirjoitti:
Vastaan nyt naisena että meillä minä olen se innokkaampi osapuoli.Miehelle riittäisi pari kertaa vkossa.Itse haluaisin joka päivä.Joskus siis näinkin päin.
Sun miehessäsi on jotain vikaa. Varmaan käy vieraissa.
Haluaisin about 2 krt/viikko. Kolmekin menisi. M56
Keskimäärin varmaan pari-kolme kertaa viikossa, mutta se vaihtelee. Jos joku uusi mielenkiintoinen pirkko kierroksessa, jonka kanssa mukavaa touhuilla, niin sitten toki useammin.
Jos on hyvä viikko ja nukkuu hyvin niin 3-4 kertaa viikossa. Näin yli 35 vuotiaana ei enää jaksa joka päivä kuten 10v sitten oli. Hyvä suikkari vie paineet usein pidemmäksi aikaa ja antaa pidemmän tyydytyksen kun nainen osaa sen