Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miksi miksi?

Vierailija
15.09.2007 |

Hermot menee neljä vuotiaaseen, joka koko ajan ja kaikesta kysyy miksi!? Milloin tämä menee ohi? Lisäksi kyselee jatkuvasti mitä typerämpiä juttuja, joihin hyvin tietää vastauksen. Ei jaksa koko ajan olla vastaamassa ja selittämässä uudestaan ja uudestaan! Onko kaikki tuon ikäiset tollasia vai onko meillä vaan yksinkertainen lapsi!?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkäyvänä äitinä kirjotan:

Harmitti tässä yksi päivä töissä kun ajattelin lapsiani että miten ihanaa olisi olla kotona ja selittää heille asioita. Toisella lapsella just menossa toi miksi kausi ja olis ihanaa vaan pölistä ja kertoa asioista.

Nyt tilanne on se että pääsen selittään vaan murto-osaan kysymyksistä!

Asioilla on kaksi puolta. Ajattele mikä rikkaus on kun itse voit selittää lapselle elämää kun jokin asia hämmentää!

Vierailija
2/2 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että lapsen höpinöitä kaipaa, jollei ole kuulemassa niitä koko ajan. Ehkä olen surkea äiti kun kyllästyn lapsiini välillä, ehkä en. syvimmät pahoitteluni tästä aloituksesta!

Vierailija:

Töissäkäyvänä äitinä kirjotan:

Harmitti tässä yksi päivä töissä kun ajattelin lapsiani että miten ihanaa olisi olla kotona ja selittää heille asioita. Toisella lapsella just menossa toi miksi kausi ja olis ihanaa vaan pölistä ja kertoa asioista.

Nyt tilanne on se että pääsen selittään vaan murto-osaan kysymyksistä!

Asioilla on kaksi puolta. Ajattele mikä rikkaus on kun itse voit selittää lapselle elämää kun jokin asia hämmentää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi