Onko teillä fantasioita joita olette toteuttaneet tai jotka ehdottomasti haluaisitte toteuttaa?
Jos olette toteuttaneet, niin vastasiko odotuksia?
Toisinaan mietityttää, että jos se toteutus onkin huono, niin meneekö sitten koko fantasia piloille?
Kommentit (2)
Nainen + StrapOn, nai minua takaapäin : Toteutunu
Peppuseksi naisen kanssa + dildo naisen vaginassa (tai toisinpäin) : Toteutunu
Suihinotto autoa ajaessa : Toteutunu
ATM (AssToMouth) : Toteutunu
Pukeudun naisen seksikkäisiin vaatteisiin ja harrastan seksiä naisen kanssa : Toteutunu
Niin paljon seksiä päivässä kuin jaksan : Toteutunu
Kaksi naista sängyssä : Puoliksi toteutunu, vain suutelua yms. hyväilyä. Ei seksiä :( (ei ollu mahdollisuutta silloin kun toisessa huoneessa muita ihmisiä)
Ostettu naisen kanssa yhdessä seksikkäitä vaatteita (oman mieleni mukaan) jne. ja hän on esitelly ne (seksin merkeissä) : Toteutunu
Puhelinseksi tyttöystäväni kanssa : Toteutunu
Oiskohan tuossa ne suurimmat, osan jätin pois, mutta sit siihen mitä haluaisin vielä toteuttaa:
Seksiä kahden naisen kanssa
Uudelleen seksiä niin paljon kuin jaksan :)
Pieniä pissaleikkejä suihkussa
CumDripping esim. suuhuni
Varmasti puhtaan miehen kanssa seksiä siten että olen hänen " lutkansa" (pukeutunu naisen vaatteisiin jne.)
ööö, ei tule nyt pikaisesti muuta mieleen.
Asioita joita olisi ollut mahdollisuus mutta kieltäydyin:
- Seksiä baarin vessassa. Aina kiehtonut kokeilla, mutta sitten kun tuli tilaisuus, niin mietinkin uudestaan -> ei kiitos.
- Nainen ja kaksi miestä
ja olen toteuttanut niitä niin usein, kuin vain suinkin on ollut mahdollista. Yleensä ne ovat vastanneet odotuksiani ja jopa ylikin. Olen nussinut hississä, liikkuvassa Linja-autossa, junassa, ruotsinlaivan käytävässä, auton nokkapellillä, takakontin päällä, toimistossa, jne...
Mikäli vain vastaavia tilaisuuksia tulee kohdalleni edelleenkin, toteutan niitä samalla estottomuudella, kuin aina ennenkin. Turha häveliäisyys pilaa monta kiitettävää aktia...