Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä fantasioita joita olette toteuttaneet tai jotka ehdottomasti haluaisitte toteuttaa?

Vierailija
15.09.2007 |

Jos olette toteuttaneet, niin vastasiko odotuksia?

Toisinaan mietityttää, että jos se toteutus onkin huono, niin meneekö sitten koko fantasia piloille?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen toteuttanut niitä niin usein, kuin vain suinkin on ollut mahdollista. Yleensä ne ovat vastanneet odotuksiani ja jopa ylikin. Olen nussinut hississä, liikkuvassa Linja-autossa, junassa, ruotsinlaivan käytävässä, auton nokkapellillä, takakontin päällä, toimistossa, jne...

Mikäli vain vastaavia tilaisuuksia tulee kohdalleni edelleenkin, toteutan niitä samalla estottomuudella, kuin aina ennenkin. Turha häveliäisyys pilaa monta kiitettävää aktia...

Vierailija
2/2 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen + StrapOn, nai minua takaapäin : Toteutunu

Peppuseksi naisen kanssa + dildo naisen vaginassa (tai toisinpäin) : Toteutunu

Suihinotto autoa ajaessa : Toteutunu

ATM (AssToMouth) : Toteutunu

Pukeudun naisen seksikkäisiin vaatteisiin ja harrastan seksiä naisen kanssa : Toteutunu

Niin paljon seksiä päivässä kuin jaksan : Toteutunu

Kaksi naista sängyssä : Puoliksi toteutunu, vain suutelua yms. hyväilyä. Ei seksiä :( (ei ollu mahdollisuutta silloin kun toisessa huoneessa muita ihmisiä)

Ostettu naisen kanssa yhdessä seksikkäitä vaatteita (oman mieleni mukaan) jne. ja hän on esitelly ne (seksin merkeissä) : Toteutunu

Puhelinseksi tyttöystäväni kanssa : Toteutunu

Oiskohan tuossa ne suurimmat, osan jätin pois, mutta sit siihen mitä haluaisin vielä toteuttaa:

Seksiä kahden naisen kanssa

Uudelleen seksiä niin paljon kuin jaksan :)

Pieniä pissaleikkejä suihkussa

CumDripping esim. suuhuni

Varmasti puhtaan miehen kanssa seksiä siten että olen hänen " lutkansa" (pukeutunu naisen vaatteisiin jne.)

ööö, ei tule nyt pikaisesti muuta mieleen.

Asioita joita olisi ollut mahdollisuus mutta kieltäydyin:

- Seksiä baarin vessassa. Aina kiehtonut kokeilla, mutta sitten kun tuli tilaisuus, niin mietinkin uudestaan -> ei kiitos.

- Nainen ja kaksi miestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä