Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotuksesta matkaa varten kysymys,

Vierailija
23.10.2008 |

jos matkustaa esim Egyptiin, niin mistä ne rokotteet haetaan. Annetaanko terveyskeskuksessa. Kaveri väitti, että pitää itse apteekista hakea rokote ja joku sit pistää?? Kunnassa ei siis ole mitään rokotusasemaa tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä saat reseptin hommattua kun kerrot asiasi terveyskeskuksen henkilökunnalle, ei tarvi varata aikaa lääkärille.

Vierailija
2/3 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä ainakin on rokotuspaikka. Lapsille olen jotain hakenut ennen matkaa ihan normaalista terveyskeskuksesta. Toisia taas olemme hakeneet yksityiseltä ja lääkäriasemalla täällä ainakin oli oma varasto lääkkeistä, joen ei tarvinnut omaa reseptiä.

Lue terveyskeskuksen sivuilta rokotusasiat, lue ktl:n sivuilta. Netistäkin löydät aika paljon. Egyptiin taitaa hepatiitti olla ei tavallisten lisäksi (tavalliset saa yl. terveyskeskuksessa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rokottee,t jotka ei kuulu maksuttomaan rokotusohjelmaan täytyy kustantaa itse ja hakea apteekista. (joillekkin erityisryhmille toki on poikkeuksia) th pistää.. Soita terv.hoitajalle tietää miten kunnassanne saa reseptit. Tuskin lääkäriä tarvitsee vastaanotolla vaivata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan