Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja vatsasta kuuluu välillä naksahdus. Mistä johtuu?

Vierailija
14.09.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuntui ja kuului aina alavatsassa, semmonen " plop"

en saanut ikinä selville mistä se johtui:)

Vierailija
2/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa pyörittelivät silmiään ja sanoivat ettei voi olla. Mutta luotan omiin tuntemuksiini :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvolassa terkkakin kuuli, ja naureskeli. sanoi, että välillä äidit kysyvät, että mitä se on, mutta hänkään ei osaa selitystä siihen sanoa.

no, aikansa napsahteli, ja molemmat pojat ovat terveitä, ja syntyivät normaalin aikataulun mukaan, että ei se mitään ihmeellistä tarkoittane..

Vierailija
4/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta:D

Vauvalla on hikka. Se kuuluu naksahduksena, huomaatteko, että samalla heilahtaa vatsassa? Tämä on ihan yleistä tietoa, neuvolassa ja äitien kokemuksissa. Vauva juo lapsivettä ja sitten se hikkaa:)

Vierailija
5/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kuului kanssa naksahduksia kahden pienimmän lapsen odotuksen aikana ja luin silloin netistä että vauvan nivelet napsuvat ja uskon että näin myös on. Se ääni on aika kova, isäkin kuuli sen monta kertaa. Syntymän jälkeen kuului pari kertaa nivelistä ihan samanlainen napsahdus. Meillä on neljä lasta ja vain tytöt napsuivat :)

Vierailija
6/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: ei kyllä mun vauvani hikka mihinkään kuulu. Tuntuu vain. eiköhän nämä naksetta ihmettelevät erota hikan tästä äänestä.

Vierailija
7/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kasi

Vierailija
8/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa minullakin napsahteli niin että mieskin sen kuuli.

Th epäili, että vauva imee niin pontevasti peukkuaan, että peukun lipsahtaessa ulos suusta, kuuluu se napsahdus. Kokeilepa itse, sama ääni. =)

Vierailija
9/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin jos itse olet pitkään samassa asennossa ja sitten liikut/venyttelet, naksuuhan nuo. Minulla naksuneet molemmat lapset mahassa sekä pari kuukautta mahan ulkopuolellakin, taitaa olla yhtä löysät nivelet kuin äidillään... Yllättäen meilläkään ei neuvolan terkkari osaanut sanoa tuohon mitään, vaikka olen kuullut että aika yleinen ilmiö on.

Vierailija
10/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vatsasta kuuluu myös jotain pörinää. Mitähän se sitten lienee?

t. ap

Vierailija
11/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vielä lisäkysymys: liittyykö muilla naksuttelijoilla naksahdukset liikkumiseen? Musta tuntuu, että aina silloin kun vauva punnertaa takapuoltaan, niin naksuu.

Vierailija
12/12 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahassakin ääni kuului liikkeen yhteydessä, varmaankin naksahteli kun punnersi jaloillaan (eli työnsi pyllyä milloin mihinkin).

12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme