Ihanaa, kun on parantanut ruokavaliota ja tulee oikea napakka pökäle eikä mitään lehmänläjää kolmessa osassa
Kommentit (14)
Ja pyyhittäessä paperiin ei jää joskus mitään 😉
Kiitos tästä tiedosta. Syön juuri aamupalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä tiedosta. Syön juuri aamupalaa.
Onhan kuitupitoinen?
Kyllä kunnon kakka on parhaita asioita maailmassa!
Mulla päin vastoin. Kun syön kasviksia passka on melkoista roisketta. Kun syön liharuokia, tulee pökäleitä ja siisti beba.
Ulostenäytteesi taisi löytyä kuitupitoisten sipsien seasta. Hieno pökäle. En itse pystyisi parempaan. ;)
Istun juuri itse pöntöllä ja päräytin niin ärhäkän varpusparven pönttöön että paskaa taitaa olla selässäkin. Teki hyvää, mutta pyyhkimisessä ja jälkisiivouksessa menee taas ikuisuus.
Kasviksia ja rasvaa sekä sopivasti eläinproteiinia, niin hyvin pyyhkii. Lopputuotteen koostumus on optimaalinen. Viljatuotteet, oli ne kuinka täysjyvää tahansa, saa aikaan hirveän määrän tahmeaa massaa.
Sanos muuta. Itse jouduin tutkimusten vuoksi jättämään viikoksi kuidut pois ja syömään "helposti sulavaa" ruokaa. Meni ummelle. Löysättiin juomilla, meni lehmänpaskalle. Nyt sain palata normaaliin luonnonkuituihin ja ihanaa on kuiva pieru ja normaalit pökäleet.
Parasta "kuitua" suolistolle ovat kasvisten ohuet kuoret esim. tomaatti, paprika, myös marjat, sitrushedelmät, kotimaiset omenat, viinirypäleet. Sen sijaat kaali ei sovi kaikille. Sekaruoka on paras vaihtoehto.
Kaura on hyvästä, puuro, vehnälese.
Nimenomaan näin.