Lue keskustelun säännöt.
Miksi kukaan ei aseta rajoja Timolle? Saako ihminen todella nyky-Suomessa
14.09.2007 |
olla noin törkeä toista ihmistä kohtaan, " välittävässä" yhteisössä? Hävettää oikein ihmisyyden puolesta. Tulee mieleen 3-v poika, joka kiukuttelee eikä millään sopeudu sääntöihin.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oon ihan pihalla mistä puhutte kun katon vaan ohjelmaa....