Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampsteri lemmikkinä?

Vierailija
13.12.2012 |

Kertokaa kokemuksianne! Onko yleistä että kissa-allerginen on allerginen myös hampsterille?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2012 klo 23:08"]

ihan tosissaan perehtymään kunnolla ko. elukkaan ennen edes hankinnan suunnittelua. Suomen hamsteriyhdistyksen sivuilta löytyy parhaat ja ajantasaisimmat hoito-ohjeet. Elä nyt hyvä ihminen tule vauvapalstalle kyselemään että pureeko hamsterit, mene ennemmin sinne hamsterifoorumille. :)

[/quote]

valitettavasti Suomi on pini maa ja ainakin 90-luvulla kuin hamsteriyhdistys tuli nettiin niin nämä tiesivät enemmän kotisivujen tekemisestä kuin hamstereista. No välit meni silloin koko yhdistykseen ja voi toki olla jopa järkevä 

Jutut oli hamstereiden lisääntymisestä sitä luokkaa että oikein hienoa jos emo ei syö kaikkia poikasiaan. Ja jos syö kaikki niin jotain kivennäisaineita puuttuu emohamsun ruuasta.  Espoossa asui se yksi tyhmä joka niitä sivuja päivitteli. Ihmettelen ja epäilen ja toivon ettei olisi lisääntynyt itsekin miestä se nyt ei takuulla saisikaan.

Vierailija
22/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä harkinnut degun ottamista, juoko ne paljon??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:54"]

Onko kellään ollut Genuiiniä lemmikkinä? Kuinka ison häkin se vaatii ja mitä se syö?

[/quote]

http://www.cat5ribbon.org/genuiinit/

Pelastakaa Genuiinit julmalta kidutukselta!

Vierailija
24/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kannata riskeerata omaa terveyttä ja lähteä katolle kiipeilemään yhden muumimukin takia. Varsinkin jos se katto on pahvia.

Vierailija
25/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:14"]

Ei kyllä kannata riskeerata omaa terveyttä ja lähteä katolle kiipeilemään yhden muumimukin takia. Varsinkin jos se katto on pahvia.

[/quote]

*ohjaa lempeästi mutta päättäväisesti eksyneen lampaan oikeaan ketjuun*

Vierailija
26/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava laittoi jauhen ja hampsterin samaan häkkiin, en suosittele! Tuli sellainen tappelu, että siinä oli vaikea nähdä, kumpi oli kumpi!! :O

Vierailija
27/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mielummin mamsteri!

Vierailija
28/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:18"]

Tuttava laittoi jauhen ja hampsterin samaan häkkiin, en suosittele! Tuli sellainen tappelu, että siinä oli vaikea nähdä, kumpi oli kumpi!! :O

[/quote]

Pystyykö niitä sitten risteyttämään mitenkään?

kiinnostunut

Vierailija
29/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:18"]

[/quote]

Pystyykö niitä sitten risteyttämään mitenkään?

kiinnostunut

[/quote]

Ei hampsterin kanssa pysty.

Vierailija
30/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:13"]

[/quote]

En suosittele. Meillä oli kerran deegu, tulikin jo vastoin mun tahtoa, kun mies halusi pelastaa sen hätämajoituksesta meille asumaan.

Ihan kamalan kova juomaan, aina oli pullo tyhjänä kun silmä vältti. Hortoili sekavana häkissään ja piti kovaa mölyä. Lapsetkin alkoi pelätä sitä! Ei ymmärtänyt yksinkertaisintakaan komentoa ja pissaili myös vähän joka nurkkaan.

Never again!

Vierailija
31/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:13"]

[/quote]

En suosittele. Meillä oli kerran deegu, tulikin jo vastoin mun tahtoa, kun mies halusi pelastaa sen hätämajoituksesta meille asumaan.

Ihan kamalan kova juomaan, aina oli pullo tyhjänä kun silmä vältti. Hortoili sekavana häkissään ja piti kovaa mölyä. Lapsetkin alkoi pelätä sitä! Ei ymmärtänyt yksinkertaisintakaan komentoa ja pissaili myös vähän joka nurkkaan.

Never again!

[/quote]Meidän naapurilla on sellainen ja kauheaa älämölöä se pitää öisin.

Vierailija
32/33 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin karkasi kerran rappuun ja herätti varmaan koko kerrostalon! Onnistui soittamaan ovikelloja ja rämpytteli luukkuja. Kyllä hävetti!

Täyskasvuinen Deegu on kuitenkin niin voimakas, ettei sitä voi aina häkissä pitää ja tarvii kunnon voimat sen hallitsemiseen.

Onhan ne pentuina tosi söpöjä ja kilttejä, mutta kannattaa muistaa, että siitä saattaa kasvaa aikamoinen jörmy!

Vierailija
33/33 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole aina alleginen toiselle eläimelle, vaikka olisit kissalle alleginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan