Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko esimiehelle? (OV)

Vierailija
13.09.2007 |

Meillä työpaikassa on netti yhteydet, ei sen takia et niitä työaikana käytetään huutonetti ja vauva-lehti juttuihin. Mutta siellä on porukkaa jotka saattaa kauankin olla koneella ja sen takia työt seisoo. Tekisi mieli juoruta mutta mitä on mieltä arvoisa av-sakki?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemisiin! Et ainakaan saa kovasti arvostusta esimieheltäsikään.

Vierailija
2/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset saa juosta kieli vyön alla, kun toiset eivät viitsi nettailultaan edes puhelimeen vastata. ei kyllä mennyt puhuttelu perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muualla ihan työaikana. Meillä katsos merkkaa se, että tekee työnsä ajallaan - ei se että tekee juuri työaikana minuutilleen " töitä" (=juoruaa kahvipöydässä tms.)

Vierailija
4/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teet selkeästi enemmän töitä sen vuoksi, että toinen kuluttaa aikaa netissä tai työt kärsivät tästä jollain muulla tavoin. Ehkä kuitenkin ennen pomolle puhumista koittaisin keskustella asiasta surffalilijan kanssa " tilanteen ollessa päällä" eli pyytäisin tätä tyyppiä tekemään töitä tai auttamaan ruuhkassa tms.

Vierailija
5/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajalla. Enpä viitsisi surffailla täälläkään duunikoneelta.

Vierailija
6/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden ja Elisan webmailin lukaisemassa lounas- tai kahvitauolla. Meillä on jenkkiomistus ja luoja tietää, mitä niiden pomojen päässä liikkuu. Ei viittis potkuja ottaa surfailun takia - sekin on mahdollista, koska jokainen koneen käyttäjä on allekirjoittanut tietyn sitoumuksen olla käyttämättä laitteita omiin tarkoituksiin jne..

Vierailija
7/7 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse osaisi mennä näille surffaajille sanomaan. Onn varmaan liian kiltti sellaiseen ja varmaan sen takia minun edessä sitä tehdäänkin. Mutta ärsyttää, kun itse joutuu huhkimaan hiki hatussa ja kun työpanos katsotaan porukan mukaan elikkäs kun hommat seisoo kaikki kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän