Miehen bruttopalkka nousi 4000e --> 7000e/kk! Jee!!
Nyt saa nettona noin 2700e, mitäköhän tuosta 7000e jää nettona käteen?
Kertokaa, pliis!
Kommentit (39)
Ei niin kauan kun monet kituuttavat köyhyysrajan alapuolella. Tuo on moraalitonta, kehtaatkin leuhottaa täällä.
Jos koko vuoden olet 4800 saanut kuussa, niin ei taatusti ole veroprosenttisi riittävä.
Vierailija:
Ei niin kauan kun monet kituuttavat köyhyysrajan alapuolella. Tuo on moraalitonta, kehtaatkin leuhottaa täällä.
Tulen itse KELA:n rahoittamasta yh-kodista ja olen aina tehnyt helvetisti töitä ja yrittänyt tehdä fikusja valintoja. Mies tulee myös vaatimattomista oloista. Ansaitsen itse aika huonosti, mutta mies tienaa nyt hyvin. Tunnen, että olemme ansainneet tämän. Ap
Työllä ansaittu on aina työllä ansaittu.
Miehesi maksaa noilla veroilla lähemmäs kymmenen ihmisen elatuksen. Että se siitä köyhyysrajasta.
Olette ansainneet suuret tulot, jos osaatte käyttää ne viisaasti. Maallinen ei tuo onnea. Kokemusta on.
täytyy kyllä onnitella, ihan vilpittömästi. Olen itse IT alalla, ja minulla useita kymmeniä ihmistä alaisena, ja täytyy sanoa, että teen töitä kotoa myös illalla, ja joskus viikonloppuisin. Niin eikä tulot ole tuota luokkaa, vaikka hyvin tienaankin.
Tekee jonkun verran siihen ylitöitä. On myös työsuhdeauto.. Koulutukseltaan ainoastaan teknikko. Ihan järkyttävän kovia tuloja joillakin ihan ilman ylitöitäkin. Kateeksi käy:)
Olen töissä organisaatiossa, jossa käsitellään aika monen suomalaisen palkkaus- ja työsuhdeasioita. Tuollaisen palkan saadakseen täytyy olla vaativissa esimies- ja asiantuntijatehtävissä. Esim. monen kunnanjohtajan palkka on alle tuon. Monen keskisuuren yrityksen johtajan palkka on 6000-8000 e/ kk.
Jos on tuollainen palkka, tehtävät eivät rajoitu 9-17. Jossain kohtaa nyt hiukan huijaat.
Kivaa, että miehelläsi on hyvät tulot. Älä silti höpöjä puhu.
ja teen 12 h päiviä. Että jihuu vaan!
t: korkeakoulutettu
sä oot ilmeisesti vaan amkista, korkeakoulutettu
Ja palautusta tuli esim. viime vuodelta 830¿, eli maksimissaan 70¿/kk voisin saada enemmän käteen
Vierailija:
järkkyä mikä verotus! minä tienaan 4800, käteen 3400!
bruttona 219 e kuukausi!! ja ihan hyvin menee!
Kyllä harvassa on työt, joista voisi 8-17 päivällä tienata 7800 Euroa. Kaikki tuntemani ihmiset, joiden palkka on tuossa luokassa ovat vatsahaavan partaalla töissä 12-13 tuntia päivässä ja viikonloputkaan ei ole täysin vapaita!
Mun miehen bruttopalkka nousi viime kuussa 10.000 euroon. JES!
Paljonko sinä ja äijäsi tienaatte yhteensä?
Eletään spekulaatioiden ja odotusten maailmassa, eikä tosiaankaan luoda mitään uutta, ainoastaan yritetään keksiä 5min ennen muita miten markkinat ( =muut analyytikot) käyttäytyy. Ja siitä maksetaan 7000- 15000¿/kk KTM:n koulutuksella
No kyllä se ap:n ukonkin työnkuva nyt hitusen muuttuu ylennuksen myötä.
Ja tiedoksi sille 7800:n puolisolle, etten ole kiinnostunut ollenkaan rahoitusalasta.
T. 4300