Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut epäillä, että minulla on vaativa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
23.10.2008 |

Onko jollain teillä, miten diagnosoitiin, millaisia oireita sinulla on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkästi vaadin asioita mieheltäni ja hän usein sanoo, ettei mikään riitä minulle. Olen vaativa ystäviäni, perhettäni ja läheisiäni kohtaan muutamaa henkilöä lukuunottamatta. Olen kunnianhimoinen ja urallani edennyt, mutta aina vaan janoan lisää.

Vierailija
2/5 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla empatiakykyä?

onko realiteettitajusi kunnossa?

tunnetko syyllisyyttä mokistasi?

jos 3 alimmaista toimiiet ole ainakaan narsisti ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla empatiakykyä?

onko realiteettitajusi kunnossa?

tunnetko syyllisyyttä mokistasi?

Empatiakykyä on, liikaakin. Ahdistun herkästi. Syyllistyn. Tunnen, voimakkaasti, hyvää ja pahaa oloa.

Realiteettitaju on ok. Joskus liioittelen ja dramatisoin asioita, mutta osaan kyllä itsekin nähdä sen. Tunnen valtavaa, ylimitoitettuakin syyllisyyttä mokistani.

Vierailija
4/5 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on vaativa persoonallisuushäiriö, mutta en kyllä itse tunnista sitä minulla olisi, mutta kyllä lääkäri osaa tehdä diagnooseja.

olen kyllä itseäni kohtaan vaativa ja vaadin aina parasta suoritusta ja koskaan ei riitä ja aina pitäisi pystyä parempaan.

olen sinnikäs ja periksiantamaton.

Vierailija
5/5 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jos ei yhtään tunnu siltä että jonkun lääkärin diagnoosi sopii itseen, niin ei kannata purematta niellä diagnoosia, vaan ottaa itsekin selvää asioista ja jutella miehen, luottoystävän, läheisten kanssa että miten he asian näkevät. Samalla kun perehtyy esim. persoonallisuushäiriöihin tarkemmin, ymmärtää itseäänkin paremmin. Minäkin sain väärän persoonallisuushäiriödiagnoosin joka myöhemmin todettiin ihan testeillä vääräksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi