Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥♥ KESÄNUPUT to-su ♥♥♥

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aamunen sessio ole riittävä. Eläähän siittiöt hyvissä olosuhteissa monta päivää. Itse teidän tilantteessa olisin seuraavan kerran huomenna.

Jostain luin jonkun kirjoittaneen, että paras tahti on jokatoinenpäivä-systeemi. Mutta tuskin on haittaa vaikka olisi joka päivä silloin tällöin.

Vierailija
42/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tässä kuussa käytössä juuri tuo joka toinen päivä -tekniikka. Käytän Fertility Friend -ohjelmaa ja ohjelma antoi tänään tiedon, että ovulaatio on todennäköisesti tänään, huomenna tai ylihuomenna, joten ehkä olisi parasta varmistaa homma huomenna. :)

On tämä yrittäminen sitten työlästä näin monien yrityskertojen jälkeen. Viime kierrossakin sain ovulaatioplussan, mutta silti ei tärpännyt. Jospa tässä kierrossa jo tärppäisi.

Rizza

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizzalle onnea ovisplussasta :)

Tein siis neljännen testin tänään ja edelleen toodella haalea, jollei haaleampi kuin aiempina päivinä. Kysymysmerkkinä olen. Mietin oliko alkuviikon kipuilu ollut ovista? Silloin oli kp8-9, kuulostaa kyllä aika hurjalta. No, me on pupuiltu kp 7, 9, 10, eilen en miestä saanut petiin. Jos ovis on mennyt, harmittaa ettei juuri silloin tullut pupuiltua. Huokaa. Kyllä tää on niin vaikeata. Taidan vastaisuudessa jättää testit ostamatta.

Muille parempaa ovisbongausta.

Eliador kp14/?, yk1

Vierailija
44/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizzallakin ovis samoihin aikoihin :). Olipas mukava, molemmilla toimi noi halppistestit sitte kuitenki. Usko oli kyllä jo mennä... Nyt vaan toimiin sitten! :)

Eliador, minulla on tietenkin pitkä kierto, mutta tämä ovisplussa kp30! Mulla oli (tosi) pitkään hailakkaa ja parina edellisenä päivänä vähän vielä hailakampi ja sitten tuossa äsken tosi tumma viiva yhtäkkiä, olin aika puulla päähän lyöty! Joku muukin taisi sanoa, että ennen ovista haalenee hämäävästi ennen tummaa viivaa. Sullakin saattaa siis olla tulossa piankin se plussa. Mulla ei kyllä nyt ole erityisemmin limoja, joten peittoja pitäisi nyt heilutella varmaan niin usein kuin mahdollista se kolme päivää tai jotain. Ainakin esikon kanssa runsas pupuilu tuotti tuloksen :).

Meillä ollaan pupuiltu 2-4pv välein tähän asti, ei olla tehty liian pakkopullaa siitä, kun ei olla tietty ollenkaan missä mennään. Nyt kun tietää, et ovis olisi tuloillaan niin luulisin, että iyös intojakin löytyy helpommin ja voi tehdä paremmin täsmäisku :).

Smaragdillahan oli ihmeellinen tynkäkierto... Toivotaan, että seuraavassa tulis sitten megaovis ja saisit vielä kesänuppusen! :)

Alkukiertoon, ovisbongareille ja piinailijoille (niitäkin varmaan jo jokunen on) kärsivällisyyttä ja tsemppiä! Kaikille plussaonnea!!+++++++++++++++++++++++++++++++++

- Salsatar kp30/28-46 (36) yk2

Vierailija
45/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii! Mahtavaa! Onpa hauskaa, että sinullekin tuli ovisplussa samana päivänä! :) Nyt vain tosihommiin ja toivotaan parasta. :))

Rizza kp 25/38-47

Vierailija
46/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rizza ja Salsatar: Onnea vaan ovisplussille...toivotaan, että nyt tärppää :). Mä täällä odottelen tädin lähtöä, mutta sen verran runsaat vuodot on ettei taida ihan tänään ainakaan lähteä. Sen verran masentaa, että nyt täytyy ottaa suklaata :(

Unelma08 kp 5/44 ?? yk 2

Vierailija
47/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt aikasemmin näil sivuil saatikka paljon muillakaan tän tapasil.mut tosiaan 3 vauveli " toiveissa" .te tunnutte tietävän kauheesti kaikkia juttuja ja laskette kiertopäiviä yms,kivoja uusia juttuja(mulle).Mut kiva lukea(aika vierähtää täs kivasti)Mut tsemppiä teille kaikille,minä jatkan lukemista ja oppimista.

Vierailija
48/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ovulaation aikaan ollut vatsakipua? Tänään aamulla tikutin ovisplussan ja nyt illalla on alkanut vatsaan koskea aivan kuin kuukautiset olisi tulossa. Luulin jo ensin, että joku vatsatauti on tuloillaan, mutta sitten tuli mieleen, että voisikohan johtua ovulaatiosta. En muista tällaista tapahtuneen ennen. Tikutin uudelleen nyt illalla ja vielä tulee testiin kaksi plussaa.

Rizza

Vierailija
49/53 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on tosi selvät oviskivut. Muistuttaa juuri menkkakipuja.

Tässä kierrossa näitä kipuja onkin ollut vähän liikaakin, eli en osaa sanoa missä vaiheessa ovis oli.

Ekat kivut tuli kp11, ja ne tuntui selkeästi oikealla puolella. Seuraavan kerran juilinta alkoi kp13 ja oli tosi kovaa (säteili nivuseen ja oik. reiteen). Nyt sitten on parina päivänä taas jomotellut, muttei niin selkeästi oikealla, vaan lähinnä koko mahaa.

Ovulaatiokipua voi ilmetä kolmenlaista: munarakkulan kasvukipu, itse irtoaminen ja oviksen jälkeen (keltarauhanen).

Hyvältä siis kuulostaa oireesi!

Tahto kp 17/27-29

Vierailija
50/53 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ovisplussista! Toivottavasti nyt kumpainenkin saa sen käytettyä hyväkseen +++++++++

- bee kp 9/27-30 -

Vierailija
51/53 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roosa76, tervetuloa kuumeilemaan kesänuppusesta! :)

Rizza, minullakin eilen alavatsa omituinen, turvonnut ja sellainen vähän menkkamaisen tuntuinen. Ei varsinaisesti kipeä. Myös alaselkä jumissa eilen ja tänään.

Mulla on kyllä lisäksi inhottava flunssa päällä, nenä vuotaa ja tänään kurkkukin ja pää kipeä. Aamulla saatiin vasta simpat liikkeelle. Eilen esikko ei alkanut millään päikyille ja illalla nukahti aikaiseen, mutta heräsi sitten uudelleen, eikä meinannut mennä yöunille millään! Ei siis oikein ollut tilaisuutta. Aamulla oli pakko istuttaa poitsu katsomaan lastenelokuvaa ja touhuilla sillä aikaa ;) tai olisi voinut mennä tilaisuus kokonaan ohi! Testannut en ole vielä mitä tikut tänään näyttää... Huomenna lienee paras kuiteski varmistella vielä :). Lämmöt ei ainakaan ole nousseet vielä eilisen jälkeen. Aika vähän kyllä limoja ja täytyy toivoa, että simpat on sitkeitä, jos flunssainen kehokin yrittää iskeä niiden kimppuun!

Nyt vaan peukut pystyyn!!! :)

- Salsatar kp31/28-46 (36) yk2

Vierailija
52/53 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusta odottavan aika on pitkä.. mulla kp 12 /28-41 joten tuossa laskeskelin et piinailemaan pääsee noin neljän vkon kuluttua vasta..no jotain positiivista: ekat ovis tuntemukset oli eilen ja pupuiltua tuli kp11 ja nyt toiveissa jatkaa pupuilua noin joka toinen tai joka kolmas päivä taktiikalla..joku gyne oli suositellu jollekin pitkäkiertolaiselle pupuilua välille kp10 ja kp20 kuulemma yleisin väli tärppäämiselle.

Vinkki: luontaistuotekaupan myyjä suositteli vehnänalkio öljyä 2-3vkon kuurina yksi ruokalusikallinen per päivä raskauttasuunnitteleville on kuulemma positiivinen vaikutus =) onnea oviksen metsästykseen kaikille ja plussatuulia:)

Vierailija
53/53 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hiljainen, kun mitäs tässä kummempia, vasta täti lähti. Koitan muutenkin ottaa tämän kierron paljon rennommin, meni intoilu vähän yli viimeksi. Luontaistuotekaupan myyjäkin sanoi juuri, että nyt sitten koko yritys kokonaan pois mielestä, tai muuten voi mennä kroppa lukkoon. (Itse lapsettomuudesta kärsinyt) Mutta kun tuntuu, että pakkohan sitä on edes saada jollain tapaa selville parhaat ajat puuhailla jne, eikä olla ihan " tööt" koko kuukautta, teeskennellä, etten välittäisi mikä päivä kierrosta on meneillään :)

Menin sieltä ostamaan vadelmanlehtiteetä (vahvistaa kohtua ja ehkäisee keskenmenoa ja ilmeisesti saattaa pidentää luteaaliaikaa, toivon!) ja kun kerroin raskaustoiveista, myyjä antoi heti käteeni kanssa vehnänalkioöljykapseleita. Sitä munasolu tarvitsee kasvaakseen. Ja siinä on paljon E-vitamiinia. No tulihan sekin ja tuo vad.lehtitee ostettua kaiken entisen lisäksi. Aika paljon menee pillereitä sun muuta avustavaa juttua (greippimehu, vihreä tee, B-vitamiinicomplex, Ladyvita, auringonkukansiemenet ym ym) päivässä :) Ja tyttöämme yrittäessämme en ollut tietoinen noistakaan yhtään, ja heti tärppäsi! En tiedä, miksi nyt vouhotan niin kovasti. Ikä alkaa painaa kai ;)

Oviskivut voivat tosiaankin olla ihan huomattavat. Minä en ennen synnytystä ollut tietoinen, että joku voi oviksensa tuntea. No nyt tunnen. Olen synnytyksen jälkeen ilmeisesti ovuloinut vasta kerran, kun viime kierrolla vasta oli kauheat oviskivut: maha turvonnut kuin pallo, kovaa mahakipua, melkein piti mennä makaamaan, kun sattui niin. Yhtenä päivänä oli verenmaku suussa ja mahassa jotain outoa tunnetta jatkuvasti muutenkin muutaman päivän. Tihruttelua tuli pöksyihin. Ainut mistä olin tietoinen, oli kiinnittymiskivut ja -tihruttelu, joten luulin jo tärpänneen n. 99%! Putosin sitten maanpinnalle, kun toiset sanoivat, että josko mulla onkin vasta ovis... No, musta tosi hyvä juttu, toivon tuntevani oviksen taas, helpottaahan se tosi paljon tätä yrittelyä!

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

Seiskaseiska kp6/25-37 (viimeksi 30, toiv alkaa tasaantumaan!), yk2