Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovisasiantuntijat! Apua! :O

12.05.2006 |

Olen aivan sekaisin ja kaipaan apuanne!

Mulla siis näin:

[b]Testit[/b]: ovistestiin plussa tiistaina, joten oletin oviksen olevan ti tai ke.

[b]Tuntemukset[/b]: tiistaina jomottavaa kipua oik. alavatsalla parin tunnin ajan (voi liittyä ovikseen tai olla liittymättä, en tunnista ovista tuntemuksista).

[b]Limat[/b]:Tosi kuivaa ollut koko alkukierto, ei minkäänlaisia limoja näkynyt, mutta yllättäen tänään aivan selvät " kananmunalimat" ! En kylläkään tähän mennessä (8 kiertoa) oli noita limoja luotettavasti bongannut, mutta nyt on ollut poikkeuksellisen kuivaa.

[b]Lämmöt[/b]: Alkukierrosta en juurikaan mittaillut, mutta mitatessa alhaalla kuten kuuluu. Tiistaina ja eilen mitatessa lämmöt koholla (ma, ke-to en mitannut).

Siis mitä tämä tarkoittaa? Mä en noista limajutuista pahemmin ymmärrä eli koska ovis sitten limojen mukaan on? Käsitin, että kun ne loppuu, niin ovis on ohi.

Lämpöjen ja ovistestin mukaan ovis olisi kuitenkin jo tapahtunut, koska lämmöt mulla ei koskaan ole noussut ennen kuin ovis on ollut ja mennyt (itse asiassa usein ne nousee parin päivän viiveellä).

Lähinnä siis huoli siitä, että missataanko nyt parhaat tärppiajat, kun viimeksi puuhasteltu tiistaina ja seuraava mahdollisuus aikaisintaan huomenna.

Olisin onnellinen jos joku jotain osaisi kommentoida! :)

Killa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnist aminen.html

Tuolla on minusta aika selkeästi kerrottu oviksesta.

Terkuin: Titi-uu

Vierailija
2/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla