Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mikä teillä muilla auttaa PMS- helv***iin?!?!?

Vierailija
12.09.2007 |

No tuossahan se jo tulikin!

Menkat alkoivat jälleen imetyksen jälkeen ja tutut karmeat, hirveät PMS- oireet tulivat taas. En muistanutkaan miten kamalia ne on. Mahaan sattuu, päätä särkee, raivostuttaa joka asia, masentaa, naama on täynnä näppyjä kuin teinillä. Perhe-elämäkin kärsii kun karjun lapsille ja miehelle kuin seinähullu :( Tää alkaa heti ovulaation jälkeen ja kestää pahimmillaan parikin viikkoa kuukaudesta.

Mitä konsteja teillä muilla on käytössä PMS:n kanssa elämiseen? Olisi kiva saada asiallisia vastauksia ja vinkkejä!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap vaan eräs, joka alkanut epäillä että onko mulla päässä pahastikin vikaa (no varmaan sitäkin) - mutta iän myötä olen syyllistynyt samantyyppisiin pms-oireisiin... karjumista miehellä aina noin viikko ennen menkkojen alkamista.

Jotain tarttis tehdä - jospa kokeilisin tota samaa.

Vierailija
2/3 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa niin tutulta niin tutulta. Itse tässä raivonnu, itkeny ja masentunu ja sitten taas itkeny ja raivonnut. Ihan kamala olo ja ahdistaa n. viikkoa ennen kuukautisia alkaa ja vasta niiden loputtua päättyy. Mies nyt ei ole vielä kauheasti huutoa saanut, mutta mm. lapsi aina välillä, kelan akat, naapurin ärsyttävä koira, ystävä jne.

vihaan itteeni tällaisena!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja tupakka pois.

Auttoi kun taikaiskusta, mutta sen eteen piti tehdä töitä. Tätä samaa sanooo moni lääkärikin ohjeeksi.