Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla lapsia jotka riehuvat kun tulee vieraita?

Vierailija
12.09.2007 |

Oma poikani (3,5 v) on ujo ja arka, mutta sitten kun meille tulee vieraita kylään niin hän alkaa kamalan riehumisen. Olen ajatellut ettei hän tiedä kuinka jännitystään muuten purkaisi, mutta tämä riehuminen on melko sietämätöntä. Miten toimia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi että välillä oikein hävettää...yritä siinä sitten sanoa, ' ettei se yleensä ole tällänen' ...;) Mä luulen, että jännitys tosiaan laukeaa tuolla tavalla. Menee aina sellanen tunnin verran, kunnes riehuminen lakkaa. Sama, jos tulee muita lapsia kylään...poika menee ' ihan sekaisin' hetkeksi ja se ottaa just set tunnin, kun leikki rauhoittuu ja alkaa toimia.

poika siis myös 3,5v

Vierailija
2/3 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimittäin myös poika 3,5-v ja on alkanut purkamaan jännitystä riehumalla. Kolmevuotiaaksi asti poika oli oikea kullannuppu vaikka uhmailikin silloin tällöin. Nykyään ei viitsisi mihinkään mennä, kun poika vähänkin jännässä tilanteessa (kaikki tilanteet, missä pitäisi olla nätisti ja hiljaa...) alkaa temppuilemaan. Oletan, että ikä tuo mukanaan rentoutta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kuin en olisikaan ja annan lapsen asettua. Kyllä normaali-ihminen lapselta vähän hötkyilyä kestää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi