Help!! Miten saada 5 kiloo pois ennen vuodenloppua???
Laita mulle ruoka-ohjelma, päivän tai viikon? Pliis!
Kommentit (6)
Turhat rasvat pois, esim. ruisleipä ilman margariinia, rasvan saat leikkeleestä tai juustosta, kurkkua, tomaattia, salaattia yms päälle. Ruuanlaittoon tilkka oliiviöljyä, kermat, namit, pullat pois. Osta sokerittomia mehukeittoja puuron kanssa syöäväksi, maistuvat ihanalle!
Paljon hedelmiä, ruuan kanssa puolet lautasesta kasviksia. Vähintään tunti päivässä liikuntaa (imurointikin menee liikunnasta!).
Juo vettä, purista sitruuna/appelsiinia/greippiä jos ei vesi uppoa.
Tsemppiä, varma laihtuminen :)
Aloita joku uusi KIVA liikuntaharrastus. Juo paljon kalorittomia juomia.
Mulla sama projekti, tsemppiä!
ja vältä viljaa mahdollisimman pitkälle. Tilalle RUNSAASTI kasviksia, lihaa, kalaa, kananmunaa, sokerittomia hapanmaitotuotteita ja luonnollista rasvaa (voita, öljyä ja rasvaisia kasviksia kuten pähkinöitä ja avokadoa). Syö vain kun on nälkä, ja vain sen verran että olet kylläinen - noin 3 ateriaa päivässä riittää, jatkuvat ateriat estävät rasvanpolton.
Ja kaikille, jotka alkaa määkiä, ettei ole terveellistä, niin kyllä terve keho kestää yhden pienen nälkäkuurirypäyksen. Ja kaikille, jotka alkaa valittaa, ettei ole pysyvää pudotusta, niin itse kyllästyin pyöreyteeni ja rykäisin reilussa parissa kuukaudessa kuukaudessa melkein 8 kiloa pois (56,5 kilosta 49 kiloon, olen lyhyt) yli 5 vuotta sitten, eikä vieläkään ole tullut takaisin grammaakaan. Päinvastoin, pienentyneen vatsalaukun ja keventyneen olon turvin olen syönyt siitä asti paljon vähemmän ja kevyemmin, ja oli kivempi aloittaa kunnon liikuntakin vähän keveentyneenä...Nykyään 48 kiloa, terve, energinen. Ja paljon mieluummin laihdutin nopealla paastolla kuin hitaalla kitkutuksella.
Söin mahdollisimman vähän ja todella pieniä annoksia (pidin vain pahimman nälän poissa). Söin lähinnä kalaa, kasviksia, marjoja, hedelmiä, tummaa leipää ja rasvatonta kanaa jokusen kuukauden.
korvaa maitotuotteet rasvattomalla. Vältä perunaa, riisiä ja makaroonia ja suosi kasviksia. Makean nälkään syö rajattomasti hedelmää.