+++LOKALUTUSTEN ke-to +++
Kommentit (43)
Täällä ostettiin viime vuoden mallit emmaljungat duo edget heittoaisal sekä pehmeel et koval kopalla.
Niihin oli viel takuuta ens kesään.Tosi siistit ja viininpuna-mustat.
Pääasiahan on et äiti tykkää..hih..
Neuvolas oli tullut painoa 700 g kahes viikos,kuulin kyllä kunniani.
Onneksi sokeriarvot on aika hyvin pysynyt kuosissaan.
Lauantaina sitten eka valmennus saas nähä onko meitä paljon siellä.
Alkaa kyllä jo vaavi painaa alhaalla kipeytyy paikat aika helposti ja tossa nurmikkoa leikellessä supisteli kovasti.Oli välillä pakko pitää taukoa.Lääkäriajan sain vasta lokakuun alkuun.
Tänään käytiin tulevan kummitädin kanssa ostamassa vaaville hattua ja hanskoja ne löytyikin vielä pukuun sopivat.
Kaikkea ihanaa kyllä oli varsinkin tytöille täällä kyllä lähetään shoppailemaan hetimiten kun synnäriltä kotiin tullaan kauhee kuume jo noihin suloisiin vaatteisiin.
Hoitopöydän vielä kun löytäisi..On aika tiukilla nuo käytetyt tässä kaupungissa ja kun vielä kaikilla tutuilla on vauvat niin pieniä kun meidän syntyy et tarvii vielä.
On se odottavan aika pitkä,mutta ei meillä enään paljoa ole jäljellä.
Varmasti vielä jossain vaiheessa kaipailee isoa vatsaa.
Tasan 35
Tultiin tossa esikon kanssa tämän viikon ruokakauppa reissulta,kyllä olisi joskus ihana päästä yksin kauppaan taas meinasi hermo mennä kun tyttö juoksee vaan käytäviä pitkin ja häviää minne sattuu ja roikkuu kärrin reunoilla.
VAUNUISTA on ollu galluppia. Ostin loppukesästä saksasta nettikaupasta Guinnyn buzit meikäläisen makuun aivan täydelliset sellaiset limen väriset. Kaikki tämä tämä maku.
E-epaa olen syönyt kohta 6 vuotta yhtä putkeen joka päivä joten en tiedä enää mitä vaikuttaa mutta itse ajattelen niin että saatan säästyä monelta vanhuuden jutulta vaikka sen ansiosta kun jaksan koko elämäni syödä, en sitten tiedä. Onhan se kallista noin 23 ¿ maksaa meidän prismassa se loota ja tyttö syö lisäksi lasten e-epaa niin tyyriiksi tulee. Itse juon lisäksi aloevera mehua jonka lisäksi ei tartte epaa lukuunottamatta mitään vitamiineja tai ravintolisiä.
Kävin eilen työpaikkahierojalla ekaa kertaa sairasloman aikana kun selkä on niin kipeä, oli vähän hankala hieroa istualleen mutta sujui se ihan ok. Liitoskivut, närästys, levottomat jalat vaivaa ja odotan kovasti synnytystä.
Olisin niin kovasti halunnut nauttia tästä raskaudesta mutta miten voin kun rv 18 asti olen ollut niin huonossa kunnossa. Voisin lähteä vaikka tältä seisomalta synnyttämään ilman kivunlievitystä jos ei tartteis enää päivääkään kuunnella näitä liitoskipuja, ne on niin kovat että sitä ei voi sanoin kuvailla.
Nyt on menny viikko ilman hiivaa:) je! Neuvola terkka sanoi tällä viikolla että seuraavan kerran kannattaa hoitaa mieskin, se on varmaan tosi innokas sivelemään munansa päähän jotain rasvoja:)
Eipä muuta hyvää viikonloppua kaikille
Pepsi rv 34+5
Tintti23: Täytyy sanoa, että en niiden vaunujen tarkkaa hintaa kyllä muista, kun ostettiin muutakin silloin samalla kertaa ja siitä on jo pari kuukautta aikaa. Mutta oli ne yli 700 euroa. Että tuo viime vuoden väri ei tainnut puottaa hinta ollenkaan. Mutta on ne niin ihanat vaunut!
Mi11Mi