Sisko vaatii yhteydenpitoa minulta ulkomaan matkallani
En jaksaisi arvostelua tms.
Vaatii saada tietää miksi en ole vastannut
Kommentit (7)
Sanot että manolito pumppasi juuri niin et viittyny vastata.
Vierailija kirjoitti:
Laita lyhyt viesti. Eikö riitä että äidille viesti tai joku muu. Luuleeko sisko että haluat pitää yhteyttä.
Olen toki laitellut, että ei pitäisi olla huolissaan yms. En voi tietää mitä siskoni odottaa..en vaan nyt ole jaksanut. Miksei voi ymmärtää siitä, että ei vastaa? Voisin toki soittaa kun on hyvä hetki, mutta tuntuu ahdistavalta jatkuvat soittelut ja vaatimukset..🥲
Vierailija kirjoitti:
Sanot että manolito pumppasi juuri niin et viittyny vastata.
Niin. En halua kyselyitä, että mitä syöt, onko sulla poikaystävä, onko sulla sitä ja tätä ja mitä kaikkea olen tehnyt kaikki pitäisi varmaan kertoa, mitä olet ostanut, kenelle olet puhunut... olen aikuinen ihminen voisin varmaan saada vähän yksityisyyttä. Ainiin ja jos perustelen olevani aikuinen ihminen niin suuttuessaan sitä käytetään minua vastaan KUN SINÄKIN AINA SANOT OLEVASI AIKUINEN IHMINEN [ivallisuutta].
Olin 27 v yrityksen palveluksessa jossa työ käsitti matkustamista kotimaassa ja ulkomailla. Yhteydenpito matkan aikana kotiinpäin oli mallia "perillä" ja "kotimatka alkaa nyt, kotona noin klo x," Hyvin toimi kaikki ne vuodet. En myöskään lähettänyt postikortteja.
Et ole velvollinen vastaamaan siskollesi jos et halua vastata. Kerrot etukäteen että ulkomaanmatkan aikana et aio vastata puhelimeen. Etkä sitten vastaa puhelimeen ulkomasnmatkan aikana. Varaudu siihen että hän pommittaa puhelintasi soitoilla ja lopulta soittaa tuntemattomasta numerosta tai jonkun muun puhelinta käyttäen.
Kuullostaa siltä että siskosi määrää elämääsi. Onko sinulla jokin syy antaa hänen määräillä (alkoholismi, huumeet, mt-ongelma?).
M60+
Osaatko sitoa kengännauhat? Osaatko kellon?
Laita lyhyt viesti. Eikö riitä että äidille viesti tai joku muu. Luuleeko sisko että haluat pitää yhteyttä.