Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löllöpyllyt not 4-ever 4.viikko alkaa!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelen taas uutta pinoa uuden viikon kunniaksi! Monta viikkoa onkin jo tavallettu, kiva kun mukana on vielä monia!! Ja uusiakin mahtuu mukaan! Edellisen pinon loppuun oli jo muutama kirjoitellutkin tänään, ja siis ainakin parille muullekin sopisi se ruokapäiväkirja-kokeilu. Tehdään vaan niin, että ilmoitellaan päivän jutut illalla, tai jos on tietoa, mitä vielä aikoo syödä, niin voihan kirjoitella jo aikaisemminkin; ei ainakaan ihan helpolla tuu syötyä enempää? ;D Palailen illalla oman päiväkirjani kanssa!

Tänä aamuna käyty jo kävellen spinnigissä, olipa hyvä tunti ja hyvä fiilis jäi! Aion ottaa ihan tavaksi aloittaa maanantait näin, tästä on hyvä jatkaa!

Vierailija
2/38 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nyt vielä kerran tän kokonaisen alkuperäisen listan. Aika moni on jättänyt ilmoittamatta välaikatietojaan, joten ens viikolla päivitän listan sellaiseksi, että mukana on ne, jotka ovat välipunnituksia tehneet. Toki säilytän tuota alkuperäistäkin listaa, mukaan saa tulla takaisin myöhemminkin, jos juuri nyt ei ehdi!

hiiriemo

Pituus 158cm

Paino 58 kg

4.1. 56,5kg

11.1. 59kg

18.1. 58kg

Tavoite 52 kg toukokuun loppuun mennessä

vuffi

Pituus 167cm

Paino 67kg

Tavoite 60kg

joikkuli

Pituus 180cm

Paino 86kg

Tavoite 76kg

paibai

Paimo 76kg

11.1. 74kg

18.1. 73kg

Yrittäisin päästä siihen 65kg

amanda80

Pituus 165

Paino 85kg

5.1. 84,6 kg -0,5 kg

12.1.83,6kg -1,0 kg yhteensä 1,5 kg

Tavoite -15kg toukokuun loppuun mennessä, ja sitten vielä muutama kilo eli tavoitepaino tän vuoden lopussa n.67kg.

Risella

Pituus 163cm

Paino 68kg

11.1. 66.3kg

18.1. 65.3 kg

Tavoite 60-62kg

AinaAurinko

Pituus 173cm

Paino 80.8kg

Tavoite 70kg

Lempi05

Pituus 160 cm

Paino 77,9 kg.

Tavoite olisi päästä alle 70 kg kesään mennessä. Lopullinen tavoite voisi olla siinä 63-65 kg paikeilla.

@MANGO@

Pituus 163cm

Paino 67kg

11.1. 65.2 kg

18.1. 63.8 kg

Tavoite vähintään 60kg kesään mennessä

bodari

?

sonkka

Pituus 157 cm

Paino 66 kiloa.

Tavoite päästä ylipainosta normaalipainoon ja alle 60 painoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni repsahdellessa.... :(

Nooh nyt ollaan taas ruodussa.

Lauantaina siis kävin puntarissa

19.1. paino 82,8kg pudotus 0,8kg yhteensä 2,3 kg.

Voisin kyllä myös tulla iltaisin kirjaamaan syömiseni...

Tänään on mennyt kahvia ja perunaa ja jauhelihakastiketta ja kinkkumakaroonisalaattia... tähän mennessä.

mulla oli myös viime viikko fyysisesti erittäin raskas ja siksi varmaan pudotusta tuli... Nyt pitäis taas saada itseään niskasta kiinni ja lähteä lenkille. Tulossa on ainakin yksi raskaampi työpäivä tällä viikolla, joten silloin taas kalorit kuluu...

Iltaan

t.A

Vierailija
4/38 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänään jaksa kirjata mitään enää.... Meni nyt syöpöttelyksi.

Jäi viikonlopusta herkkuja ja niitä on tullut tuhottua koko päivä!

Masentaa! Huomenna otan itseäni niskasta kiinni ja kirjaan kaiken ylös ja tulen listaamaan ne sitten tännekin...

jos ketään lohduttaa niin tänään on mennyt keksejä, unelmaleivoksia, ruokaa, suolakeksejä ja tuorejuustoja.... siis kaikkea ja paljon!!!

Eli tsemppiä vaan muille, kun meikä repsahtelee!!!

Huomiseen!

a

Vierailija
5/38 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että tän päivän ruokalista ei sit mulle mitenkään tyypillinen, sillä 1)en jätä tavallisesti KOSKAAN aamupalaa väliin 2)syön ayleensä AINA oikean päivällisen ja 3)meillä ei juuri koskaan harrasteta karjalanpiirakoita ja marjavanukas-höpö-höpö-juttuja... eli se pohjusktukseksi!

aamupalaksi vettä (maha oli ihan täys eilisen jätskin, rusinoiden ja suolapähkinöiden jäljilta)

lounas: riisipuuroa (rasvattomaan maitoon keitettyä), kevyttä marjakeittoa, jälkiunileipäviipale mini-lätalla ja 5%:lla juustoviipaleella. Lasi piimää.

päivällinen: karjalanpiirakka, mini-lättaa, 5%:sta juustoa 1viipale ja muutama siivu kananmunaa. Marjavanukas (muka kevyt, en kattonu energiamäärää). Naposteluporkkanoita, kurkkua, paprikaa, appelsiinia ja kirsikkatomaattia muutamat palat.

Tänään ei vielä muuta, mutta luultavasti jotakin iltapalaa haukkaan vielä. Leivällä ja hedelmällä jos selviäisin, enkä sortuisi syöpöttelyyn, niin hyvä... kerron sit huomenna miten kävi!

Amanda80! Huonokja päiviä ja aikoja tulee, toisilla enemmän (katsoo itseään peiliin), toisilla vähemmän. Mutta herkuttelunkin jälkeen tulee uusi päivä ja taas uusi. Jonakin aamuna itseään täytyy vaan taas komentaa kaidalle tielle, ja sitten taas helpottaa! Mulla kans helposti menee morkkiksen puolelle, kun mätän itseeni enemmän kuin tarttis tai eddes kannattais...mutta onneksi se selkäransa aina ajoittain jo ilmoittaa olemassaolostaan! Tsemppiä!

Vierailija
6/38 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta listasta unohtu kokonaan kahvit, joita siis mustana 2kuppia aamulla ja yks päivällä. Ja ikäänkuin välipalan paikalla maistelin kaupassa leipämaisiaisia neljä palaa!

Vierailija
7/38 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää meni nyt tyhmästi moneen kertaan kirjoitteluksi, mut tää on viimeinen tänään! Sorryt!

Iltapaksi haukkasin jälkiuunileipäviipaleen mini-lätalla ja taas sillä5%:lla juustosiivulla ja pakastettuja banaaniviipaleita yhden banaanin bverran, ihania!

Ja nyt lähden koisimaan, niin ei tule syötyä turhaan muuta!

Vierailija
8/38 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Hiiriemolle tsempistä... Heti auttoi ;)

Aamulla ylösnoustessa oli ns. pala kurkussa ja aivan kamala olo.

En pystynyt syömään mitään. Join vaan kahvia ja nyt on jo paljon parempi olo. Yleensä syön jotain kevyesti aamulla ja juon kahvin.

Sen olen huomannut että jos syön aamulla esim. puuroa tai jotain täyttävämpää niin sitten mulla on koko päivän kamala nälkä. Mutta jos syön vaikka jonkun hedelmän ja juon kahvin, niin sitten pärjään hyvin lounaaseen saakka ja siitä eteenpäin... Tiedän että aamulla pitäisi syödä kunnolla, mutta ei tästä laihduttamisesta tulisi mitään jos niin tekisin... Eli olen pysynyt tavoissani... :)

Jospa illalla olisi jotain järkevää listattavaa tänne

Tsemppiä muillekin!

t.amanda

Vierailija
9/38 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiriemo! Kiinnostaisi noi pakastetut bananinviipaleet. Tämä kysymys saattaa kuulostaa tyhmältä mutta en ole aikaisemmin moisesta herkusta kuullutkaan ja tekisi mieleni kokeilla. Eli viipaloit vaan banaanin pakkaseen ja napostelet paloja sitten jäisinä?

Vierailija
10/38 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo! tosiaan helppo resepti; banaani vaan ohuehkoiksi viipaleiksija muutamaksi tunniksi pakastimeen. Oli Hanna Partasen jossain kevennysruokaohjeessa, joten uskaltaa varmasti herkutella!

eikä haittaa, vaikka banaani olis jo vähän ylikypsä, itse pakastan jst ne, jotka on jäänyt pöydälle notkumaan... ja säilyy pakastimessa ainakin viikon ihan hyvänä!

Palailen listoineni taas illalla...

Vierailija
11/38 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala:kahvi, leipä, kurkkua ja rasvaton jogurtti

Lounas:kanariisikasvis risotto

Välipala:kahvi ja ruisleipä

Päivällinen:Ruisleipä, rasvaton maito, omena

iltapalksi viä jotain toivottavasti kevyttä...

nyt pitää mennä

Vierailija
12/38 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa herkulliselta nuo jäiset banaaniviipaleet! Pitääkin laittaa heti pakkaseen!

Liikunta on jäänyt tosi vähiin eilen ja tänään...kurkku on kipeä ja olo vetämätön. Ilmeisesti flunssa alkamassa.

Ruokailun suhteen kuitenkin olen yrittänyt olla tiukkana nyt kun kuntoilu ei huvita tipan tippaakaan.

Mitenkähän sitä taas sais otettua itteään niskasta kiinni...eipä ainakaan tarvii odotella huimia pudotuksia perjantaiksi jos olo ei yhtään kohene.

Vierailija
13/38 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Kahvi (poikkeus)

Lounas: peruna, vajaa desi jauhelihakastiketta, pieni viipale munakasta ja lasi maitoa

Välipala: kahvi ja pieni pala patonkia, sipaisu 13% tuorejuustolevitettä

Päivälllinen: 2 lämmintä voileipää: ruispala, ketsuppia, kinkkusiivu, anansmurskaa, pizzamaustetta ja siivu juustoa

Iltapala: Kahvi ja pari siirappipiparia

Eli nyt meni hyvin. Pysyin pisteissä. Liikuntaa ei ole tullut tänään harrastettua, mutta huomenna on tiedossa raskaampaa työtä...

Illan jatkoja kaikille!

t.A

Vierailija
14/38 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämän päiväin ruokalista.

aamupala: kahvi, ruisleipä tomaateilla ja 5%sulatejuustolla ja vähän muroja rasvattomalla maidolla

lounas:nuudeleita, 1/2 prk tonnikalaa vedessä ja muutama siivu punajuurta

välipala:tee, 2 ruisleipää samoin päällisin kuin aamulla

Päivällinen yhdistettynä iltapalaan: ruispuuroa, vähän mustikkakeittoa ja ruisleipä.

Ehdin käydä myös vaunujen kanssa reilu tunnin lenkillä

Ihan hyvä fiilis vaikka tuskin perjantaina pudotusta paljon jos edes samassa ois pysyny, i hope!!!

Ehkä syön vielä appelsiinin :)

mango

Vierailija
15/38 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Oltiin viime viikko perheen kanssa talvilomalla; oli sellainen hieno mökki oli vuokralla. Syömiset oli ihan mitä sattui ja vaaka näyttää kylmästi, että sen mitä olin viikossa pudottanut, sen viikossa taas keräsin. Ei jaksanut oikein tsempata, vaikka liikuntaakin tuli harrastettua. No mut ei pidä masentua, vaan yritän tän viikon nyt ottaa itseäni taas niskasta kiinni ja sitten perjantaina vasta tuomita itseni lopullisesti.

Toivottavasti muilla menee paremmin. Aamiaisesta sen verran, et mä olen koittanut aamulla syödä, joko puuroa tai muroja lautasellisen maidon tai sokerittoman mehukeiton kanssa, eikä sitten teen lisäksi juuri muuta. Voileipien kanssa kun äkkiä tulee kerättyä turhia kaloreita leikkeleillä tai juustoilla. En oikein ole saanut itseäni kunnolla lisäämään kasvisten syöntiä leivän kanssa. Siihen pitäis kyl satsata, kun on oikeesti tosi hyvääkin vaikka ruisleipä ja tomaattia, kurkkua, paprikaa tms. päällä.

Yksi aika sallittu suolainen herkkupala on muuten hapankorppu tomaatilla ja sitten siihen päälle vähän aromi- tai yrttisuolaa. Ei ole juuri lainkaan kaloreita. Suosittelen, jos kaipaa jotain suolaista rouskuteltavaa vaikka telkkaria katsoessa.

t. Lempi

Vierailija
16/38 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin nyt laittelemaan nuo eiliset syömiset vielä ylös, vaikka on jo uus päivä!

aamupala: jälkiuunileipäviipale (niitä oululaisen " elämä on kovaa" -leipiä, ihania, ja paljon pureskeltavaa!), mini-lättaa ja 5% juustoviipale. Rasvatonta valionjogurttia pari desiä ja vähän mysliä (joo, vois olla vaikka marjoja, jos jotain kaipaa...). Musta kahvi.

lounas: paistettuja muikkuja (varmasti enemmän kuin olis tarvinnut, mutta oli ihania, ja niin harvinaista herkkua!), veneperunoita yhden perunan verran, 3,5%:sta kermaviilikastiketta ja salaattia. 1/2 täysjyväpaahtista. Oho! kuulostaapa paljolta!!

päivällinen ja iltapala: 3 isoa lettua aurinkoosella piltillä.

nooh...omaa arvoita. Annoskoot luultavasti pielessä, aika reilua satsia... sit oli melkoisen kiireinen päivä, niin taas jäi päivällinen väliin, joten varhainen iltapala ei varmasti ihan paras ollu...mut ei kait nyt ihan pahakaan...

Tänään keittopäivä, kevennetääs vähän eilisestä!

Kiitos hapankorppu-vinkistä, mä aina välillä kaipaan illalla just jotain suolaista... ja yleensä sit sorrun niihin suolapähkinöihin, ja kourallinen ei siihen lajiin kyllä riitä!

Nyt taas tuntuu, että tää homma sujuu! Liikuntaa tulee joka päivä ainakin kävelylenkin verran ja herkkuja ei tee edes mieli! Näin käy aina, kun muutaman päivän taistelee itsensä kanssa! Jes!!

Vierailija
17/38 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala: kahvi, leipä, jogurtti

lounas: peruna-paprika-jauhelihavuoka, ruisleipä, rasvaton maito

välipala:jäi väliin, joten heti kauppareissulla kostautui ja ostin yhden snickersin suklaapatukan

päivällinen: ohrapuuro ja omena

iltapalaksi viä jotain kahvia, leipä, hedelmiä

semmosta...liikuntaa tuli tänään 6 kilometrin verran, joten olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
18/38 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups! Huomasin, että olen jättänyt näköjään kaikki hedelmät kirjaamatta, vaikka meillä napostellaan niitä kyllä joka aterialla. Ja eilen korvailin makeannälkääni sujuvasti salmiakkipurkalla, maistuipa hyvältä! Ei liene kovin epäterveellsiä, nuo xylitol-malliset?

Tänään siis

aamupala: jälkiuunileipäpala minilätalla ja 9%:lla juustosiivulla. Kurkkua, appelsiinia ja omenaa muutama viipale. Jogurttia (aina rasvatonta valiota) noin pari desiä ja vähän mysliä. Kahvia. Tää on aina mun perussetti!

lounas: kalakeittoa pienehkö annos, karjanpiirakka margariinilla ja juustoviipaleella (sillä 9%:lla). Lasi piimää.

välipala: muutamasiivu kerkkua, omenaa ja appelsiinia

päivällinen: riisipuuroa (rasv.maitoon), kevyttä marjakeittoa ja juustolla päällystetty ruisleipä. Oli hirvee nälkä!

Tänään oli tosiaan ihan kova nälkä päivällä, liikuntaa tuli kahteenkin otteeseen, kun aamulla käytiin pikku lenkillä ja iltapäivällä vielä pitemmällä. Että liikuntaa on kyllä tullu tälle päivälle tarpeeksi!

Illalla syön...hmmm..mieli tekis sitä 1dl kevyttä marjakeitto+1dl maustamatonta rasvatonta jogurttia, ja joukkoomn marjoja ja sauvasekottimella pirtelöksi.Ihanaa!!

Huomenna palataan taas! Nyt mua taas vähän jännittää punnituspäivä, kun tällä vikolla olen pysynyt suht' ruodussa! Siis toivossa elän!

Vierailija
19/38 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: pelkkä kahvi (aivan kamala kiire)

Lounas: Muusia desin verran, porkkana-kiinankaaliraaste, ruokalusikallinen kaupan punajuurisalaattia, maito, pari palaa ruisleipää, sipaisu 60%oivariinia, desi vanilija jäätelöä... (äidillä syömässä... :) )

Välipala: Kahvi, kääretorttu marjatäytteellä

Päivällinen: 3 kpl samoja lämpimiä voileipiä kuin eilen, ovat muuten aika kevyitä, kun laskeskelin niistä pisteet...

Iltapala: ehkä joku hedelmä tai pelkkää light colaa lasillinen

Tänään olen mennyt paikasta toiseen sellaisella vauhdilla että jätän kuntoilun tuonnemmaksi...

:)

Vierailija
20/38 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tänää olen sitten syönyt seuraavaa:

Aamupala:vähän lämmitin eiliseltä jäänyttä puuroa, kahvi, ruisleipä tomaatilla ja 5%juustolla.

Lounas:nuudeleita,tonnikalaa ja punajuurta (tästä en sitten koskaan pääse eroon)

välipala1: pieniä hapankorppuja tomaatilla 3 (KIITOS Lempi05)

appelsiini

välipala2: fitness täysjyväpatukka(oli aika kiva ylläri kcal oli 90)

iltapala:muroja rasvattomalla maidolla.....ja vähän myöhemmin jugurttiprk

...ja luulen vielä että sen appelsiinin syön :)

...ja vaunulenkki ja sauvakävelylenkki tehty...

tänään kaupassa oli tosi vaikea vastustaa salmiakkia...lauantaina ostan sitten turkinpippureita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mango

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä