Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 pientä lasta eikä mies voi luopua harrastuksistaan...

Vierailija
11.09.2007 |

Ei ees hetkeksi. vauva nyt pieni 2kk ja huolii pelkän tissin. Ei ymmärrä kuin mua ahdistaa kun en pääse minnekään. vauva syö kun syö ja mun pitäs heti pystyä lähtemään sitten kun syönyt. Eihän se onnistu. Ihmettelee miks mua ahdistaa 4n seinän sisällä olo mutta itse ei siihen pysty. Menee harrastuksiin kuitenkin.

VITUTTAA!

Muita?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mies sairaslomalla hakkasi tietokonepelejä jopa 12 tuntia vuorokaudessa.

Todellakaan en sitä tarkoita! Mutta silti ärsyttää, kyllä molemmilla pitäis olla yhtäläinen oikeus ja vapaa-aika vaikka tietty olen vielä hiukan sidotumpi kotiin!

ap

Vierailija
22/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona lapseni kanssa miehen käydessä töissä on sellainen " etu" , että mies on harrastuksensa ansainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen takia olen kotona ollutkin. Itse kaipaan jo vaikka jumppaan! Kyllä sitä voi kaivata muutakin vaikka vauva onkin! Ja mies voisi kyllä olla silti kotona kanssa ekoina kuukausina enemmän. En tajua miksi jotkut haluavat miehen " huitelevan" kuten ennenkin, minä en ehkä halua tai ehkä vaan olen niin kateellinen kun en ite pääse.

ap

Vierailija
24/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kotona lapseni kanssa miehen käydessä töissä on sellainen " etu" , että mies on harrastuksensa ansainnut.

pitää esim. isäkuukauden ym mutta ei se halua kotona olla... Ja mulla ainakin töissä on helpompaa kun kotona, eli kotonaoleminen ei ole sinänsä mikään " etu" .

Vierailija
25/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä siinä olis että talossa olisi kaksi täysinkaistapäistä aikuista. Sitä minä en ymmärrä.

3

Vierailija
26/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodin hoitoon. Ja se on meille sopinut. Mies on ahkera ja osallistuva ollut aina omasta halustaan , ja en voi valittaa :)

Vierailija
27/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin äitini luokse 3 päiväksi ja isälle jäi hoitoon yksi 3v. villikko ja toinen 5v. kehitysvammainen. Oppi taatusti arvostamaan mitä on lasten hoito.

Enään ei aja mua pois kotoota, kun riita tulee. tietää, että lähden.

Olipa kiva levätä 3 päivää.

Vierailija
28/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kuitenkin mennä, koska totesin, että pysyy silloin paremmalla tuulella eikä kiukuttele niin paljon. Hyödyin siis siitä, että hän sai mennä harrastuksiinsa. Itsestäkin tuntuu, että kun lopulta saa lapset nukkumaan, ei jaksa lähteä lenkille tms omaa tekemistä. Ehkä tämä helpottaa kun lapset kasvaa.

Vierailija
29/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa hän on pärjännyt jo ihan eri tavalla ja olen käynyt joka viikko 3-5 kertaa sauvakävelyllä.

Vierailija
30/30 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia lapseni joivat tuttipullosta maitonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi