2 pientä lasta eikä mies voi luopua harrastuksistaan...
Ei ees hetkeksi. vauva nyt pieni 2kk ja huolii pelkän tissin. Ei ymmärrä kuin mua ahdistaa kun en pääse minnekään. vauva syö kun syö ja mun pitäs heti pystyä lähtemään sitten kun syönyt. Eihän se onnistu. Ihmettelee miks mua ahdistaa 4n seinän sisällä olo mutta itse ei siihen pysty. Menee harrastuksiin kuitenkin.
VITUTTAA!
Muita?
Kommentit (30)
kotona lapseni kanssa miehen käydessä töissä on sellainen " etu" , että mies on harrastuksensa ansainnut.
Imetyksen takia olen kotona ollutkin. Itse kaipaan jo vaikka jumppaan! Kyllä sitä voi kaivata muutakin vaikka vauva onkin! Ja mies voisi kyllä olla silti kotona kanssa ekoina kuukausina enemmän. En tajua miksi jotkut haluavat miehen " huitelevan" kuten ennenkin, minä en ehkä halua tai ehkä vaan olen niin kateellinen kun en ite pääse.
ap
Vierailija:
kotona lapseni kanssa miehen käydessä töissä on sellainen " etu" , että mies on harrastuksensa ansainnut.
pitää esim. isäkuukauden ym mutta ei se halua kotona olla... Ja mulla ainakin töissä on helpompaa kun kotona, eli kotonaoleminen ei ole sinänsä mikään " etu" .
Mitä järkeä siinä olis että talossa olisi kaksi täysinkaistapäistä aikuista. Sitä minä en ymmärrä.
3
kodin hoitoon. Ja se on meille sopinut. Mies on ahkera ja osallistuva ollut aina omasta halustaan , ja en voi valittaa :)
Menin äitini luokse 3 päiväksi ja isälle jäi hoitoon yksi 3v. villikko ja toinen 5v. kehitysvammainen. Oppi taatusti arvostamaan mitä on lasten hoito.
Enään ei aja mua pois kotoota, kun riita tulee. tietää, että lähden.
Olipa kiva levätä 3 päivää.
Annoin kuitenkin mennä, koska totesin, että pysyy silloin paremmalla tuulella eikä kiukuttele niin paljon. Hyödyin siis siitä, että hän sai mennä harrastuksiinsa. Itsestäkin tuntuu, että kun lopulta saa lapset nukkumaan, ei jaksa lähteä lenkille tms omaa tekemistä. Ehkä tämä helpottaa kun lapset kasvaa.
Toisen kanssa hän on pärjännyt jo ihan eri tavalla ja olen käynyt joka viikko 3-5 kertaa sauvakävelyllä.
Juuri tämän takia lapseni joivat tuttipullosta maitonsa.
Vierailija:
Todellakaan en sitä tarkoita! Mutta silti ärsyttää, kyllä molemmilla pitäis olla yhtäläinen oikeus ja vapaa-aika vaikka tietty olen vielä hiukan sidotumpi kotiin!
ap