Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hoitajaopiskelija ja huomenna taas menossa harjoitteluun

Vierailija
04.09.2022 |

En tahtoisi mennä. Olen itkenyt ja stressannut viimeiset kaksi viikkoa, kuinka kohta se alkaa. Tiedän, että se on taas kiusaamista, kyykyttämistä, väheksymistä, väkivaltaa... Olen monta kertaa meinannut jo perua koko harjoittelun. En vain jaksa sitä oikeasti. Yksityiselämässäkin menee huonosti ja tuntuu vain, että olen luuseri ja elämä ei ikinä parane.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi viimeinen tällainen ikävämpi harjoittelu ja sen jälkeen minulla on yli 140 opintopistettä, mikä toivottavasti avaa parempaan työpaikkaan. Sairaalaan en halua sen jälkeen enää ikinä. Kunpa voisi vain kelata tämän ohi. 

Ap

Vierailija
2/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa tien*

Ap

Vierailija
4/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene.

Tätä aivonikin hokevat koko ajan tai onko se sitten ns. sydämeni. En tiedä. 

Ap

Vierailija
5/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että saan hermoromahduksen ensimmäisestä vastoinkäymisestä siellä...

Ap

Vierailija
6/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siellä kyykyttää ja kiusaa?

Vierailija
7/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan harjoittelu kestää? Ota päivä kerrallaan, nopeasti se on ohi

Vierailija
8/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuon väkisin vielä kestää loppuun että saa paperit luulen että myöhemmin olet tyytyväinen

Vierailija
9/36 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä mättää? Tein tänään viimeisen harkkavuoron sairaalassa ja hyvä fiilis jäi, kuten muistakin harkoista. Ainoastaan ylilääkäri oli ylimielinen, mutta sellainen hän oli tasaisesti kaikille. Oikea Marjut Blom!