DNA ei olekaan Madeleinen.
Veritodisteet epävarmoja
11. 9. 2007 11: 24
Kate ja Gerry McCannin autosta löytyneet verijäljet eivät ehkä olekaan Madeleinen.
- Mikään analyysituloksista ei anna mahdollisuutta sanoa, että veri on varmuudella X:n tai Y:n. Ei matemaattisella tarkkuudella, Portugalin rikospoliisin johtaja Alipio Ribeiro sanoi valtiolliselle tv-kanavalle RTP:lle.
Ribeiro antoi lausuntonsa vähän sen jälkeen kun monet brittimediat väittivät tulosten sopivan täydellisesti Madeleinen DNA:han.
Verijälkiä on löydetty autosta, jonka Kate ja Gerry McCann vuokrasivat 25 päivää tyttärensä katoamisen jälkeen Praia da Luzin loma-asunnolta Algarvesta Portugalista 3. toukokuuta.
Muun muassa brittiläinen SkyNews perustaa tietonsa brittiläisen rikoslaboratorion FSS:n lähteisiin."
Että tällaista tällä kertaa. Portugalin poliisi ei taida tietää enää itsekään missä menevät.
Kommentit (30)
Koskakohan poliisi ja media luovuttaa...
äidin joutumista epäillyksi. Selostuksen lopuksi juontaja sanoi, että juuri saamamme tiedon mukaan Portugalin polisiilla on uusi epälty äidin kanssa käytyjen keskustelujen perusteella.
Ööö, mikähän tuokin juttu oli, koska sellaisesta ei ole ainakaan mitään kuulunut uudestaan. Tää on niin tätä :D. Eipä taida koskaan selvitä tämä surullinen tapaus ja Portugalin poliisi saa tehdä sata vuotta töitä maineensa pelastamiseksi.
Ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa miten käyttäytyä!
Vierailija:
Näyttävät niin epäilyttävältä ja pukeutuvat hyvin.Jos minä olisin kadottanut lapseni en pesisi hiuksiani ja kävelisin homssuisena.
Lisäksi on tosi epäilyttävää, että alkoivat etsiä lastaan. Jos minun lapseni olisi kadonnut, olisin antanut olla, katoaahan noita lapsia, se on vain fakta, mikä pitää hyväksyä.
poliisit ja lehdistö puhunut paskaa kokoajan. Hyvä keino syyttää vanhempia, sillä niin vanhemmat saadaan hiljaiseksi.
Katsokaas kun ihmisen viestinnästä vain pieni osa on sanoja, ja loput tulee ruumiinkielestä. Todella moni on saanut vanhemmista kummallisen fiiliksen. Minäkin, joka järjellä täysin uskoo että eivät ole syyllisiä. Mutta kaivertaa se, että vaisto sanoo isolla varmuudella että vanhemmissa on jotain mätää.
ja juu, tosielämä on aika kaukana CSI:n kaltaisista humpuukisarjoista.
However Alipio Ribeiro, head of the investigative Policia Judiciaria, suggested the forensic tests had not been conclusive.
He told Portuguese state broadcaster RTP: " We can' t say with certainty whether it was the blood of person A or person B."
Ainakaan ei pidä pestä hiuksiaan. Hiuksien peseminen, jos mikä on epäilyttävää. Jos lapseni katoaisi, en pesisi vuoteen hiuksiani ja kävelisin aina samoissa vaatteissa.
Samoin se, että vanhemmat etsivät lastaan, on tosi epäilyttävää. Kyllä tässä maailmassa pitää vain hyväksyä se tosiasia, että pedofiilit sieppaavat lapsia, vaikka olisi oma lapsi kyseessä.
Vierailija:
Näyttävät niin epäilyttävältä ja pukeutuvat hyvin.Jos minä olisin kadottanut lapseni en pesisi hiuksiani ja kävelisin homssuisena.
Lisäksi on tosi epäilyttävää, että alkoivat etsiä lastaan. Jos minun lapseni olisi kadonnut, olisin antanut olla, katoaahan noita lapsia, se on vain fakta, mikä pitää hyväksyä.
siinä yksi traaginen tapaus koko tyttö. Tiesittekö mistä hänen lievästi sanoen erikoinen nimensä tuli? Isän nimi John Bennet ja äidin sukunimi Ramsay. Olin jokin aika sitten eräässä seksuaalirikoksia käsittelevässä koulutuksessa, jossa puhuttiin hänestäkin.
Eikös syyllinen olisi ollut hyvinkin hissukseen asiasta, senhän sanoo jo maalaisjärki. Ja puhe tuosta vanhempien ruumiinkielestä menee helposti keittiöpsykologian puolelle.
Ihmiset käyttäytyvät oikeasti mitä kummallisimmin, kun läheinen kuolee. Luin eräästäkin äidistä, joka kuullessaan lapsensa kuolemasta sanoi ensi töikseen, että nyt hänkin pääsee töihin. Reaktiot voivat näyttää kummallisilta, eikä surukaan aina näy päällepäin.
rautainen keskittyminen. Leukaperät lukossa keskitytään pitämään paketti kasassa.
Että osui ja upposi ja otit ihan tosissaan? Ei hyvää päivää...
Jokainen näkee miten Madeleinen katoaminen on uuvuttanut heidät.
Juuri siksi nostivat ison mylläkän, ettei heitä epäiltäisi.
Näin on aiemminkin käynyt.
Eli aika pienellä äiti todennäköisesti pääsisi, mutta eihän enää voi tunnustaa jos kuukausia jo asiaa salaillut. Naurettavaa kun vanhemmat haluavat käyttää vielä lahjoitusrahatkin oikeuskuluihin ja itsensä puolustamiseen! ..Jos sen takia rahat keräsivätkin kun tiesivät mitä tuleman pitää.
Näyttävät niin epäilyttävältä ja pukeutuvat hyvin.
Jos minä olisin kadottanut lapseni en pesisi hiuksiani ja kävelisin homssuisena.