Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOTUHISIJAT VK 37***

10.09.2007 |

Aloitetaan uusi pino. Tehdäänkö viikkopino kun on jo aika paljon hiljentynyt? Voihan tuon vielä loppuviikolle avata uuden jos tulee liian pitkä.

Tässä linkki edelliseen pinoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=11218565&p=1&tmo…

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkkoja, ei plussaa...mitähän tämäkin nyt taas on?

Kp 34/29-34

...ja edelleen testit negoja...tulee pitkä kierto, tai sitten ovis on ollut myöhään. Tämä on niiiiin mälsää... :(

Vierailija
62/66 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelisokeri: no niin on. mulla meneillään kp 38 ja ei vaan menkkoja näy eikä kuulu ja testit näytti lauantaina viimeks negaa. Miten kauan kannattaa odotella?

Helmeeee kp38/24-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin vahvan plussan tänään. Toivoa siis on. Plussa tuli kp 41/29. Kaiken lisäksi, minulla oli yhden päivän pituinen vuoto tässä välissä kp36, jolloin tietenkin luulin, että peli oli pelattu.

Olen pöllämystynyt, mutta onnellinen. Toivon hartaasti, että pikkuinen pysyy matkassa loppuun saakka.

Kanelisokeri

Vierailija
64/66 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta! Ite en enää elättele plussatoiveita ku tein testin viimeks maanantaina kp 57 ja negaa näytti :( Tulos ei ollu yllätys mut pettymys kuitenkin. On vissiin ollu sit hormoonitoiminta hakusessa pillereiden lopetuksen jälkeen vaikka selvästi olin oviksen bongaavinaan. Tässä oli nyt ehkä viikko sellaista et halut oli jonnekin lähes kokonaan kadonneet mut nyt tuntuu olevan " back in business" ja finnejäkin tullu aika paljon naamaan ja hiustenkin alle, kääk! Jos tässä vaikka joskus menkat alkais tai jotain... Mut nyt pitäis kyl siirtyä jo heinähattuihin, mutten kai sinnekään vielä viitti ku ei menkatkaan oo alkanu.

Vierailija
65/66 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän miten korpeaa kun hormonit ovat sekaisin. Edellistä lastamme yrittäessämme, otatin hormonikierukan pois 5,5 v käytön jälkeen ja kierrot olivat oikeasti ihan megapitkät, pisimmillään 60 päivää. Pitkissä kierroissa ei ole edes ovulaatiota (yleensä).

Jos kierto ei tasaannu, kannattaa hakea gyneltä keltarauhashormonikuuri. Kolmen kk:den satsilla menkat yleensä normalisoituvat ja kierto lyhenee huomattavasti.

Kaikkea hyvää sinulle, ennen kaikkea toivon, että saat pian toivomasi plussan.

Kanelisokeri

Vierailija
66/66 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin myös, eli kaikkea hyvää sinnekin! Voi kun nyt itelläni alkais menkat lähipäivinä! Hassua et voi sellaista asiaakin odottaa :)