Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOTUHISIJAT VK 37***

10.09.2007 |

Aloitetaan uusi pino. Tehdäänkö viikkopino kun on jo aika paljon hiljentynyt? Voihan tuon vielä loppuviikolle avata uuden jos tulee liian pitkä.

Tässä linkki edelliseen pinoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=11218565&p=1&tmo…

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille täti tuli sunnuntaina kp 34. Kerkesin noin viikon odottaa niitä alkavaksi, ja pari negaa testasinkin.. :(. Mutta jospa seuraavassa kierrossa sitten. Ostin ovis tikutkin jotta päästään kunnolla yrittämään, kun kiertokin on alkanut pidentymään 28:ta 34:seen... Tuntuu kuukauden niin pitkiltä.. ja ikä ero on kohta 3 vuotta tulevalla ja esikoisella. Esikoinen syntyi heinäkuussa saa nähdä kuinka lähekkäin tulee.. jos tulee..

Vierailija
42/66 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis seuraavanlainen tilanne: Kuukautisten pitäisi alkaa tänään (tai huomenna viimeistään), ja eilen jo kramppasi ja tuli pieni tippa verta. Tänään ei sitten mitään, ei kramppeja ei verta, vain lievä " painon" tunne alavatsassa. Mä en meinaa jaksaa odottaa, että päivä kuluu...

Vielä en uskalla ostaa raskaustestiä, kun me on oltu ilman ehkäisyä jo kaksi vuotta (!!!!), enkä ole tullut raskaaksi. Ennestään meillä kaksi lasta ja ne raskaudet sai alkunsa aika pian. Voi tuska.

Kiertopäivät on aikalailla 29/29, että siitä pitäis repiä huumoria tälle iltapäivälle. Ei uskalla vessaan mennä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä täällä on muutama muukin jäljellä.

Täällä on täti pysynyt poissa yllättävän pitkään. Ei oo ollut oikeen mitään tuntemuksia minkään suhteen tai alavatsa on nyt vähän ilmoitellut itsestään mutta ei se oo ollu tavallaa kipua. En tiedä millon uskaltaa testata. Plussaonnea kuitenkin kaikille!

Helmeeee kp32/24-32

Vierailija
44/66 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! ilmottaudun tänne ku epäilen et oon raskaana ja laskettu aika olis 23.5.2008. maha on ihan turvonnu menkat on myöhässä kahdeksatta päivää ja lääkäriki sano et kohtu olis hieman suurentunu mut en oo viä uskaltanu testata.. kaikille paljon +++++++ onnea..

Vierailija
45/66 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vuotoa tulee, ei vielä paljoa mut kyllä nää pahasti menkoilta näyttää. Kp 25/23 taitaa siis muuttua kp1:ksi.

Tsemppiä vielä muille!

Vierailija
46/66 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin siis kirjoittelin täällä toukotuhisijoiden kuumeilu -palstalla.

Pahoitteluni Majitalle ja Mariattarelle :( Toivottavasti ensi kierrolla tärppäisi.

Hui Sarianna miten maltat olla testaamatta?! Todella lupaavan kuuloista *bd* Etköhän tuota raskaana ole.

Miten Kanelisokeri? Onko tullut oireita menkoista? Entäs Amanitalle?

Tsemppiä piinailijoille! Toivottavasti mahdollisimman monen teistä voisin kaapata mukaan tuonne odotus-puolelle.

Tunnelmallista syksyä kaikille!

Kielo rv 5+2

Vierailija
47/66 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä menkkoja, ei kyllä oireitakaan. Tai no, palelee koko ajan ihan hillittömästi, ja semmoinen " palan" tunne kurkussa, ei varsinaisesti okseta.

En uskalla vielä silti testata, sillä olen pettynyt niin monta kertaa jo näiden parin vuoden aikana. Jos ei ensi viikolla ala kuukautiset kunnolla, niin sitten pitää kai testata.. Voi, kun pääsiskin jo masua kasvattamaan!

Kuulumisiin Toukotuhisijat!

Amanita kp 30/29

Vierailija
48/66 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä alkaa tosiaan olemaan jännät paikat... kp 29/30 menossa eikä minkäänlaisia menkkaoireita ole ollut... paitsi finnejä naamassa niinku aina ennen menkkoja... pitää tänä iltana tunnustella vähän että miltä vatsassa tuntuu.... Noi mun menkat ei oo aina kellontarkat, eli ei välttämättä edes huomenna ala jos ne tällä kierrolla alkaa...

Kävelin muuten tänään 9 kilsaa! :-D Mulla on tällanen laihdutusoperaatiokin menossa... ostin digitaalisen vaa' ankin tänään... ja se näytti ihan hirveitä lukemia... :-o Tosin oon elätelly toiveita, että mahdollisen raskauden kanssa kävis samalla lailla kuin edelliselläkin kerralla - laihduin melkein 20 kiloa jos en enemmänkin.... lähtöpaino oli siinä 75 kieppeillä eli reilusti ylipainoa.... niin ne kilot on vaan tullu takas pikkuhiljaa....

Vierailija
49/66 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanita: Mulla oli pari päivää sitten kans semmonen palan tunne kurkussa mutta ei oo enää. Huomasin tänään että tissit on jotenki turvoksissa ja vähän arat mutta ei ne niin arat ole kun viime kierrossa. Sillon mulle tuli ekaa kertaa tissit kipeiks ja luulin että nyt olisin raskaana kun ne oli viikon todella kipeet.

Jos huomenna sais ostettua testin ja se vaikka näyttäis toivottua tulosta.

Helmee kp33/24-32

Vierailija
50/66 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vieläkin roikutaan mukana... Tänään kp 47/?? yk 1

Anelina: mullakin on laihdutus menossa. Oon saanu jo 5 kg pois vajaassa 2 kk:ssa eli ihan ok tahti, ei ainakaan liian nopeesti oo lähteny. 7 kg on alkutavoite eli 2 kg enää jäljellä... Tosi hyvän matkan kävelit! Itekin kävelisin about 10 km lenkkejä jos vaan aika riittäis. Sen sijaan tyydyn 6 km:n juoksuun/hölkkään. Pitkäkestoinen kävely kasvattais kuntoa kyllä, ja polttaahan se tehokkaasti rasvaakin.

Mitähän tää nyt on, ihan ku olis menkkamaista juilintaa. No, ehkä se on vaan eilisen lenkkeilyn jäljiltä. Mitään oireita ei oo vieläkään ollu suuntaan eikä toiseen. Ens maanantaina testaan jollei menkat ala. No, sellaista kyl ihmettelen, ku on kasvoilla muutama ilmeisesti hormooninäppylä. Ei näytä finneiltä, sellasia pieniä valkoisia, kuivannäköisiä.

Vierailija
51/66 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla pitkähkö kierto. Nyt kp 30/29, eikä tätiä mailla halmeilla. Eilen juili alavatsaa ja pelkäsin, että sieltäpä se sitten kurvaa, muttei kurvannutkaan. Kaipa sitä pitää tehdä testi myöhemmin tänään tai sitten huomenna :)

...jotenkin olen jo luovuttanut tämän kuukauden osalta. Luulisi, että kolmesti raskautuneena sitä tietäisi, miltä se tuntuu, mutta eipä nyt tunnu todellakaan miltään... :(

Kanelisokeri

Vierailija
52/66 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...teki jo testin... Apteekin raskaustestin tein, (laitoin miehen ostamaan kun en ite kehannu...hihhih...)... tänään siis kp 30/30 eikä menkkaoireita juuri ollenkaan, pientä juilimista mahassa, mutta ei sen kummempaa... tosin mulla ei älyttömiä oireita ole aikaisemminkaan ollut että voihan se olla että täti kaahaa paikalle... ja testi näytti siis vahvaa negaa, toisessa ikkunassa ei mitään eloa, pelkkä valkoinen ruutu vaan...

En kyllä tiedä että miten äkkiä apteekin testistä on plussan saanut?

suzie74: Hyvin oot saanu painoa pudotettua!! Ei liian tiukka tahti, niin on parempi mahis pitääkin ne kilot pois, liian äkkiä kun pudottaa niin ne tulee yhtä nopeesti takas....

Ane kp 30/30 yk1

Vierailija
53/66 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällä kun ei muutkaan juttele :-P Nyt on siis maha kipee... varmaan on täti tulossa kovaa vauhtia.... Ollaan lähdössä yhen yön reissuun parin sadan kilsan päähän, katsellaan huomenissa onko mitään radikaalia tapahtunut.... Tsemppiä kaikille ja hyvää alkanutta viikonloppua :-)

Vierailija
54/66 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei kerran kukaan muukaan juttele :-) No voi harmi kun tuli puhdas nega, Anelina! Aina se ottaa päähän, vaikka kuinka aattelis että no, ei se maailmaa kaada... Itelläni ei muka oikeesti oo kiirettä vauva-asian suhteen mut sit kuitenkin aina negasta pettyy. Ja johan meidän kuopus täyttää ens toukokuussa 3 v eli ei mikään vauveli enää.

Oon testannu negan kp 33, 35 ja 43. Lisäks labran verikokeesta kp 36. En tiiä olinko vaan liian hätäinen vai mitä, mut kaksplussan keskustelussa oli joku testannu plussan vasta kp 57! Sitä ennen negaa kp 46 muistaakseni... No, katotaan tuleeko se täti vai ei, ihmetyttää vaan ku on aikasemmin ollu kierrot suht säännöllisiä (30:n molemmin puolin). Nyt ei tietty tiedä yhtään ku ei luomukierto vaan ala. Ei kyl tarviskaan alkaa ku oli sellanen vuoto pillereiden lopetuksen jälkeen ettei oo tosikaan! 8 pv kesti mokoma.

Mietin vaan sitä et voiko verenluovutus vaikuttaa. Kävin luovuttamassa 7.8. muttei ennenkään oo vaikuttanu ku ehkä niin et jos on menkat ollu menossa ni on loppunu aikasemmin, tällä kertaa ei niin käyny (6.8. alkoi menkat ja kesti sit sen 8 päivää). Ja sit tietty sitäkin oon miettiny et ku näitä kiloja on valitettavasti kertyny et olisko silläkin vaikutusta kiertoon. Joillakin vaikuttaa, toisilla ei. Pillereiden käytön aikana tais kerran tai pari jäädä menkat tulematta, muttei peräkkäiset kerrat tietenkään. Mut nythän mä oon maltillisesti laihduttanu...

Vierailija
55/66 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

CB:n digitaalisella. Negaa näytti. Vaistoni taisi olla oikeassa...Jään odottelemaan tädin saapumista, milloin sitten suvaitseekaan saapua.

Kanelisokeri kp 30/29

Vierailija
56/66 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on edelleen tää oma roskishaamujengi =/ Maanantaina puhdas nega (dpo9), keskiviikkona roskishaamu (dpo11) ja tänään taas roskishaamu dpo13... Kaikki testit Acon 10... Toivon todella, että nuo roskishaamut muuttuisivat plussaksi, mutta ei kai nuo roskishaamut yleensä =( Mutta periksi ei anneta ennenkuin täti tai plussa tulee!!!

Anelina, roikutaan täälä vaan ja odotellaan niitä plussia!! =)

Nippara kp31/29-35(vimeksi 31) dpo13 yk13

Vierailija
57/66 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kiitoksia kaikille toukotuhisijoille :-) Meikä siirtyy nyt sitten kesänuppuihin... täti tuli tänään ja ryminällä.. oli pari päivää myöhässä....

tsemppiä muillle!!

Ane 1/31-32 yk2

Vierailija
58/66 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli aamulla, joten minäkin poistun toukokuisista.

Nippara kp1/32 yk14

Vierailija
59/66 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt kaikki jättäkö kun mulla ei oo tapahtunut vielä mitään... viimeksi kun testasin pari päivää sitten niin testi näytti puhdasta negaa että onkohan tää vaan tosi pitkä kierto. kp on nyt 36

Helmeeee kp 36/24-32

Vierailija
60/66 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun täti ei vaan tule! Kummallista tosiaan... Huomisaamuna testaan ja jos näyttää vieläkin negaa ni pitää harkita lääkärille soittamista. Haluisin tietää et onko jotain kenties vialla vai mitä. Joku vinkkasi et sellanen munasarjassa (vas.) tuntuva kipu vois viitata keltarauhaskystaan. Meinaan ku sellanen oli toissapäivänä. Kesti kyl vaan päivän eikä ollu mikään kovin voimakas mut pisti miettimään. Sellanen ku voi viivästyttää menkkoja. Ja jos sellanen on ni sen puhjettua kipu häviää... Mut täähän voi olla ihan mitä vaan, vaikka pitkittyny kierto. Huomenna siis jo kp 50/?? yk 1