~*~ENSIKOT perjantaina 12.5.2006~*~
Kommentit (20)
Taas onnellisena heräsin, kun ei ollut täti kyläilemään tullut. Meille se yleensä tulee vierailulle keskellä yötä:(
Noh, nyt vaan yritän pitää lippua korkealla:)
[color=cd00cd]POPPIS: Hui, sinullakin alkaa olla jännät päivät käsillä:)
Pidän sinulle (ja kaikille muille piinailijoille)peukut pystyssä. )Ottaisin teidät mielelläni kyytiin ja lähdettäisiin yhdessä tonne o-puolelle. Kuten huomaatte, minä se vain roikun täälä teidän riesana. Mutta vielä on niin epäuskoinen olo... Niin ja te olette kyllä niin mahtavaa porukkaa, etten millään malta lähteä=) PALJON PLUSSA TUULIA TEILLE KAIKILLE!!![/color]
*siru*
Poppikselle ja Biancolle pidän peukkuja piinailuun *bdbdbdbdbd* ja tietysti muillekin piinailijoille! :)
Siru, sä se sit oot ihana, kun jaksat vaan täällä meitä käydä moikkaamas :) Mutta mun mielestä voit jo toki luottaa siihen että teille nyytti on tulossa.
Killa: Mäkin käytän tuota ajatustekniikkaa että jos ei tärppää niin tapahtuuhan sitten jotain muuta ihanaa niin sitten ei tule niin kova pettymys.. Mä odotan lähinnä niitä häitä, no tapahtuuhan ne vaikka nyytti tulisikin, mutta oon ajatellut että saan syksyllä ja ens talvena jo suunnitella kovasti häitä niin eihän se haittaa vaikka ei olisikaan tärpännyt, kun silti elämässä on jotain ihanaa " työnalla" sitä vastoin että vauva olisi ainut asia mitä odottaa.. no olipa kummallisesti selostettu..
Mies oli taas eilen ihana kun se tuli illalla kotiin niin se kysyi että hoidetaanko projektia.. Sitten kun oli hoidettu niin se sanoi että koita nyt mennä vähän pää alaspäin siihen sängyn reunalle niin ne valuu sinne paremmin :D Mä sit vaan että no en nyt viitsi kun ei oo vielä ne kriittiset päivät, että sitten parin viikon päästä voin roikkua pää alaspäin.. Mies vaan tuumas että joka päivä on kriittinen päivä :) Ihana.. Voi kun tuo sen innostus kestäin nyt sitten sinne ovisviikolle niistä kisoista huolimatta.. Pelkään vaan että jos se nyt on innostunut ja suostuu tuohon jtp systeemiin niin innostus hiipuu just kriittisenä ajankohtana. No ei kai.. Kyllä niin sydäntä lämmitti kun toinenkin on täysillä mukana :) Miten te muut maksimoitte sen että simpat valuis mahd. hyvin oikeaan paikkaan.. Missä asennossa olette laukeamisen aikaan ja mihin asentoon itsenne laitatte sen jälkeen ja kauanko siinä olette? Saako noin intiimejä edes kysyä ;) Tuntuu vaan että aina ne valuu kaikki sieltä pois..
Ihanaa, perjantai menossa ja viikonloppu edessä.. Eipä sitä enää oikein ookaan työmotivaatiota.. Olisi kyllä ihanaa ollut ilmoittaa äitienpäivänä vanhemmile ja sisaruksille vauvasta, mutta pitää toivoa että voisi ilmoittaa sitten vaikka juhannuksen aikoihin :)
Mukavaa perjantaita kaikille! :)
T. Juliaana
Minulla taas kerran v.loppu menee töiden merkeissä. Onneksi vain kolme päivää ja sitten saa huilata muutaman päivän.
Juliaana: Itse olen tehnyt niin, että kun simpat on lähetetty oikeen suuntaan, olen tyyny pepun alla makoillut n.10min ja jalat tiiviisti yhdessä kattoa kohti. Sitä tavaraa, kun tulee sen verran, että ei kaikki mitenkään pysy sielä missä pitäis, vaan viimeistään, kun lähden kävelemään osa valuu pois, mutta aikas paljon sinne vipeltäjiä kuitenkin jää, kun ajattelee paljonko niitä yhdessä millilitrassakin on!
Poppiupaulle, Biancolle ja Keijulle bdbdbd!:)
Oviksen testanneille paljon intoa makkarinpuolelle!
ON:Eilen söin viimeisen Teron ja nyt sitten eikus jännäämään ja odottamaan tuleeko täti vai ei! Sen pari viikkoa pitäis enimmillään jaksaa odotella ja sitten jos ei täti tuu niin raskaustestiä vain kehiin. Ja jos se näyttää negaa niin sitten ei auta kuin lääkärille soitella. Olen jostain lukenut, että Teroista huolimatta joillakin ei menkat kuitenkaan ala. Samat mahan nippailut ym. jatkuu, muuta oiretta en havaitse, vaikka kuinka yrittäisin. Pahoinvoinnin tunnetta mulla on muutenkin joka aamu ja väsyttää aina.
Hyvää viikonloppua ja toivottavasti hieman taas satelisi vettä niin allergikoilla helpottais olo!
Töissä aamu lähtenyt hitaasti käyntiin. Jotenkin jo viikonloppu kolkuttelee ovella ja tekisi mieli päästä talolle hommiin:) Tosin huomenna mulla on poikkeuksellisesti töitä 4 tuntia:(
Nyt tuntuu siltä että saan ekaa kertaa piinailla luvan kanssa, kun näyttää siltä että ekan kerran 7 kuukauteen olen ovuloinut. Hmmm... dpo7, kp28/32-34 (lääkärin arvio tästä kierrosta) menossa, elikkäs alkuviikosta pääsen jännäilemään=)) Tänään alkoi aamulla kun heräsin tätimäiset pienet kivut. Toivottavasti ei ole merkki vieraan saapumisesta äitienpäivän kunniaksi!! Lämmöt oli aamulla kun mittasin sängyssä 36,6, mitannut en ole tässä kierrossa lainkaan lämpöjä, mut aiempien kiertojen ja tulosten perusteella mun aamulämpö on vaihdellut 35,7-36,3 välillä. Siispä vähän saattaa olla koholla...
Sori tuli vähän omanapaista, alkaa vaan olla jännät pakat käsillä. Ketkä muut piinailemassa äitienpäivän kieppeillä tai jälkeen??
Oikein aurinkoista päivän jatkoa kaikille ja +++++-säteitä kaikille niitä tarvitseville!
Aurora
Hei
Vieläkin lueskelen tätä palstaa, vaikka olenkin jo siirtynyt odottajien puolelle.. Ei täältä vaan raaskisi lähteä, kun te olette niin hyvää nettiseuraa! :) Mutta nyt piti tulla tuohon post-orgasmic chilliin kommentoimaan ;) Itse en yleensä juuri koskaan muista jäädä mitenkään erikoiseen asentoon, ja usein nousenkin heti ja menen pesulle - ei varmaan ole erikoisen toivottua, jos yrittää saada simpat pysymään sisässä! Mutta mielummin peseydyn kun kärsin virtsatientulehduksista.. Mutta asiaan. Plussauskierrossa muistin oviksen aikaan jäädä makoilemaan, ja just tyynyn pistin usein pepun alle. Ja näköjään tepsi! ;) Nyt rv 6+6, ja maanantaina eka neuvola..
Mutta totuus on et ne siittiöt on suunniteltu sellaisiksi, että ne menevät vaikka ylämäkeen ja vastavirtaan. Joten jos ei ole syytä olla huolissaan siittiöiden mieskunnosta, niin plussausmahdollisuudet ovat varmaan ihan samat, vaikka lähtisi lenkille heti seksin jälkeen :)
Kandi
Juli kyseli noista asennoista yms (ja siis saa kysyä, täällä on helppo nikin takaa vastata ;) ):
mulla ei ole ollut tapana makoilla tyyny pepun alla (siitäkö johtuu ettei oo vielä tärpännyt? -No tuskin). Jään kyllä yleensä makoilemaan pitkälleni hetkeksi, enkä ryntää suoraan ylös sängystä. Meillä mies (ja kyllä minäkin) tykkää että olen päällä kun hän tulee, joten niin siis usein ollaan. Koitan siitä sitten nopeasti kääntyä selälleni makaamaan.
Mä luotan, että kyllä ne simpat perille löytää, tuleehan ne kuitenkin aika vauhdikkaana toimituksena... ;)
Sirulle vilkutus! Joko päätit miten kerrot uutiset?
[color=red]juliaana:[/color] Itse en tee mitään erityisjuttuja. Olen käsittänyt, että ne simpat on suht nopeita ja löytävät kyllä perille jos ovat löytääkseen. Sitä niin sanottua välittäjäainettahan se muu märsti sitten on. En usko, että sen tarvitsee siellä sisällä sen kauempaa olla kuin sen aikaa, että ehtii putsaamaan paikat.
[color=red]ÄLLÖVAROITUS[/color] Meillä yleensä ollaan viimeisenä koira-asennossa, joka on ihan jo rakenteiden kannalta hyvä asento. Kun se naisen emätin on kuitenkin vähän takakenossa niin tuosta asennosta miehen siitin on täysin oikeaan suuntaan. Jos mies sitten tuossa asennossa laukeaa, niin luulisi niiden simppojen löytävän parhaiten perille, kun kaikki on muutenkin kohdillaan siellä. :) Mutta tiedä häntä....
[color=blue]Ja omaa napaa[/color] Nyt on kp16. Eilen oltiin laiskoina eikä jaksettu touhustella. Mutta luulen, että kriittisin aika on jo mennyt. En tietystikään voi olla ihan varma, kun en tikutellut ollenkaan, mutta jos on yhtään luottamista siihen viime kierron tulokseen, niin ovis on ollut jossain kp12 ja kp14 välillä.
Nännit on vieläkin hellät/kosketusarat. Ja ikäväkseni on todettava, että turhat luulot ovat heti heränneet, että josko se olisi merkki jostain muustakin kuin PMS:sta :) Kun en kuitenkaan ole pillereitä syönyt koskaan, niin ei voi johtua siitä, että hormonitoiminta olisi pillereiden lopetuksen vuoksi sekaisin tms. Ja aikaisemmin ei ole tällaisia tuntemuksia ollut, siksi nuo toiveet heräsikin.
No joo, mitäs muut? Ketäs täällä piinailikaan?! [color=FF34B3]Plussatuulia piinailijoille bdbdbd[/color] [color=red][size=3]♥[/color]
Killa kyseli siitä kertomis asiasta, mitä eilen kovasti pohdin. Juteltiin siitä eilen mieheni kanssa ja hänkin oli sitä mieltä, että kerrotaan näin alkuvaiheessa.. taitaa siis äitienpäivänä tulla kerrottua ihanat uutiset=)
Toisaalta pelottaa kertoa näin alkuvaiheessa, ja voi olla että vielä jänistänkin..mutta mitä tahansa voi tapahtua missä vaiheessa tahansa, joten eiköhän me oteta vanhemmat mukaamme tähän jännittämään kanssamme ja tietysti, toivomaan parasta:)
Voi kurjuuksien kurjuus. Kone posahti ja pitää palsta-addiktion kourissa raahautua kirjaston koneelle lukemaan pitkänpitkiä pinoja.
Oli kyllä ilo huomata Sirun mahtavat uutiset:) Onnea roppakaupalla!
Tuosta asentoasiasta: kait se on tärkeintä että siitä nauttii, kukin tyylillään, joten ainakin saadaan ne siimahännät liikenteeseen.
mua vähän mietityttää toi ovistestin jakaminen. Apoteekissa oli vaan apteekin omia testejä ja en nyt tiiä ootteko niistä jo jutskaillu, et voiko ne jakaa? ovat niin pirullisen hintavia että heikottaa, joten jakaminen olis hieno homma.
Aika käy vähiin tällä koneella:/ Plussantäyteisiä viikonloppuja kaikille!! Ehkä joku päivä saadaan oma kone kuntoon, ja pääsen uutena alokkaana keskustelun makuun.
Juliaana-82, mä ajattelen ihan samalla tavalla miehen halukkuudesta. Siis jos liikaa touhuilee ennen ovista, että jaksaako mies enää oviksen aikaan. Ja kun ovistahan minä ainakaan en varmaksi tunnista (ilman tikkuja) joten oravanpyörä on valmis =). Tsemppiä teille!
siru85, ihanaa kun saatte juuri äitienpäivänä kertoa suuren salaisuutenne! Varmasti paras lahja mitä he nyt voivat kuvitellakaan =). Tulethan sitten meillekin kertomaan, miten meni?
Paju-82, toivottavasti saatte koneen pian taas toimimaan!
Omaa napaa, kp 26/(29-)35 ja märät kelit jatkuvat. Eikös oviksen jälkeen pitäisi tulla kuivat oltavat? Ei kai ovis näin myöhäänkään voi olla, kun ovistuntemukset on olleet jo aikaisemmin? Tästä kierrosta opin ainakin sen, että kyllä ne ovistestit ovat vaan kullanarvoisia =).
Emma
Nyt täytyy kiireen vilkkaa lähteä töihin..
Tulen kyllä teille kertomaan miten kävi:) En toisin sanoen malta olla kertomatta=)
*siru*
Apua! Mitä tämä tarkoittaa?! Siis vähän samoja mietteitä, kuin Emmallakin:
ovistestiplussa tiistaina, joten oletin oviksen olevan ti tai ke.
Tosi kuivaa ollut koko alkukierto ei minkäänlaisia limoja näkynyt, mutta yllättäen tänään aivan selvät " kananmunalimat" !
Siis mitä tämä tarkoittaa? Mä en noista limajutuista pahemmin ymmärrä eli koska ovis sitten limojen mukaan on? Käsitin, että kun ne loppuu, niin ovis on ohi.
Ja lämmöt siis on olleet koholla mitatessani ti ja tänään (eilen en valitettavasti mitannut), joten oletin oviksen olleen jo.
Samperi, jos ovis vasta nyt olisikin, kun viimeksi pupuiltu tiistaina ja seuraava tilaisuus aikaisintaan varmaan vasta huomenna...
Ja siis Annalle, että mulla kyllä ennen menkkoja saattaa valkovuoto lisääntyä, joten kertoisiko siitä? (Ja mä yhdyn tohon näkemykseen ovistesteistä!)
vaan kaikille enskoille. Ja onnittelut Sirulle plussasta.
Tuohon " asentoasiaan" , itse olen makoillut hetken aikaa paikoillani jalat ylöspäin/mahanpäällä kippuralla pupuilun jälkeen. Eiköhän ne simpat löydä perille jos ovat löytääkseen ;).
).( kp 25/26 ja mahassa nippailee melkolailla. Nippailuja on ollut oviksesta asti, kun normaalisti ei ole mitään tätiä edeltäviä tuntemuksia. Jos täti ei ole sunnuntaihin mennessä tullut, ajattelin äitienpäivän kunniaksi tehdä testin. Mikäs sen kivempi päivä testin tekemiselle olisikaan ;).
Pupuiluintoa " ovistelijoille" ja plussapölyä piinailijoille.
Fayfiorina
Onpa tässä ollutkin poikkeuksellisen kiireinen viikko takana. Mukavaa kun tulee taas viikonloppu :-)
Mä en ihan noin nopeasti haluaisi vauvauutisesta kertoa kuin monet täällä. Tosin pari henkilöä viimeksikin jo sen ekan viikon aikana sai tietää, mutta noin periaatteessa haluaisin odotella sinne ekan kolmanneksen loppuun ennen kuin edes vanhemmille kerrottaisiin. Jotenkin sitä on vaan niin taikauskoinen tässäkin.
Meillä ei mitään sen erityisempiä toimia harjoteta puuhailun jälkeen. Toki yleensä aina tovin makoilen aloillani, mutten todellakaan puolta tuntia tyyny pepun alla jalat seinällä. Asentoja ei sen kummemmin pohdita, parhaiten mies laukeaa jollain tavalla takaapäin. Mutta uskon kyllä että ne simpat löytää halutessaan perille vaikka mistä suunnasta.
Ovislimoista en niin varmoja kommentteja osaa antaa, mutta mun käsityksen mukaan ovista edeltää semmonen venyvämpi limatyyppi ja sitten oviksen aikaan ois kirkkaampaa ja vetisempää. Ja jos touhuilee riittävän ahkerasti niin noita limoja ei enää osaa bongata kun pöksyt on kosteana koko ajan ;-)
Täällä alkaa greippimehukausi olla lopuillaan. En sitten tiedä pitäiskö ens viikolla siirtyä punaviiniin vaikkei se lemppareihin kuulukaan. Hääpäivän kunniaksi voisi ainakin vähän shampanjaa nautiskella...
Killalle *vilkutus*!
Hauskaa viikonloppua kaikille!
t. Essi
Meillä ei olla maksimoitu simppojen perillepääsyä millään tavalla. Lähinnä vaan nautiskellaan touhuilusta. Olen ajatellut, että jos simpat täytyy perille valuttaa, niin sitten niissä on oltava jotakin vikaa ;) Siis toivottavasti löytävät omin avuin perille! ;)
Pajuska: Olen nyt joutunut käyttämään kaikkia allergialääkkeitä edellisessä kierrossa myös ovulaation jälkeen. Alkuun sitkuttelin vain paikallisesti vaikuttavilla lääkkeillä mutta oireiden pahentuessa oli pakko ottaa myös antihistamiini käyttöön. Ei ehkä kaikkein viisain ratkaisu mutta ajattelin, että jos tärppi tulee, niin lopetan lääkityksen ja otan yhteyttä lääkäriin. Viisas olisi suunnitellut asiaa ajoissa ja siirtänyt yritystä sitten allergiakauden jälkeen alkavaksi, mutta mutta¿ tuntuu, että tässä asiassa ei tuo laskelmointi viimeisen päälle onnistu kuitenkaan. Tässä kierrossa ei meillä ole yritystä¿ joten voin dropata nyt huoletta!
Essille hauskaa hääpäivää!
Kuplajuoma maistuisi minullekin vaikka ei olekaan nyt erityistä syytä juhlaan.;)
Ovisbongareille ja piinailijoille peukkuja. Onnistukaahan, jookos!
nellamaija
En tiedä saako apteekista tai kaupasta sellaisia liuskatestejä, joita voi puolittaa. Itse en ole apteekista ostanut kuin kerran (ekan testipaketin) jonka jälkeen siirryin netistätilattaviin. Ne on huomattavasti halvempia ja tosiaan ne voi vielä puolittaakin, joten tulee vielä halvemmaksi. Toivottavasti saatte koneen toimimaan!
Vilkutus Essille!
Omaa napaa vielä: testasin äsken piruuttani ovistestillä, eikä testiviivan lisäksi tullut kontrolliviivasta kuin aavistus. Joten eiköhän se ovis jo ollut ja mennyt. *toivoo*
Kiitos kaikille peukutteluista :) Täällä piinailu jatkuu, eipä juurikaan muutoksia eiliseen: rinnat on turvoksissa ja arat eri tavalla kuin oviksen jälkeen normaalisti, eli tuosta sivulta kainalon vierestä. Kävin töiden jälkeen ostamassa raskaustestin, ja ajattelin sunnuntaina iltapäivällä testailla, jos mitään ei siihen mennessä tapahdu. Olisipa hauska plussata äitienpäivänä :D Mutta laitan vielä siis pariksi päiväksi jäitä hattuun.
Aurora kirjoitteli dpo7:nä olleista menkkamaisista kivuista. Nuohan saattaa olla kiinnittymiskipuja, eikös kiinnittyminen tapahdu 7-10 pvää oviksen jälkeen? Hirveästi plussaonnea sulle, ja myös muille ovisaikaisille tai piinailijoille!
Killa mietiskeli limoja. Ainakin Fertilityfriendin mukaan kananmunalimoja saattaa tulla myös muissa kierron vaiheissa kuin oviksen aikaan. Lisäksi siellä sanotaan, että se vetinen valkovuoto, jota tulee ennen ja jälkeen kananmunaliman, on käytännössä yhtä hyvä alusta siittiöille kuin kananmunalimakin. Ja että kaikille ei edes tule kananmunalimaa oviksen aikaan, vaan ainoastaan sitä vetistä. Tai näin siis ainakin heidän mukaansa, suomalaisilta saiteilta olen löytänyt kyllä tekstiä vain siitä kananmunalimasta.
Asennoista sen verran, että meillä kyllä vaihtelee asennot, ja en ole laukeamisen jälkeen jäänyt välttämättä mitenkään erikoisesti makoilemaan. Mä kanssa luotan siihen, että kyllä ne perille menee jos on mennäkseen...
Kertomiskeskustelusta sen verran, että omalle äidilleni haluaisin kertoa aika pian plussan jälkeen, mutta miehen äidille en haluaisi kertoa. Anoppi on sen verran kova hössäämään, että en jaksaisi sitä yhtään enempää kuin on pakko! Mies on onneksi samaa mieltä tuosta hössäämisestä: kertomisesta ei kyllä olla keskusteltu, kun ei toistaiseksi ole ollut mitään kertomisaihettakaan. Parhaille kavereille ja sisaruksille kertoisin ehkä sitä mukaa kun näkisin heitä (ei nähdä mitenkään viikoittain, koska asutaan aika lailla eri paikkakunnilla), ja muille sitten vasta myöhemmin.
Tulipa taas paljon tekstiä... mulla on yksinäinen perjantai-ilta kun mies on pois kotoa ja mun meno peruuntui, joten täytyy seurustella ihmisten kanssa näin virtuaalisesti vain! Rattoisaa viikonloppua kaikille ensikoille, raportoin sunnuntaina sitten kuinka kävi!
.bianco
ostamassa punkkua kiinnittymistä ajatellen! :) Mies lähti kaverille, joten saan nautiskella siitä ihan keskenäni... Tai oikeestaan telkkarin kanssa, kun vaan saisi päätettyä kattoisko lätkää vai krisseä vai ysiltä leffaa! ;)
Hyvää illanjatkoa ja plussaonnea kaikille Enskoille!
Galluppeihin: Mie oon nyt oviksen aikaan jääny vähäksi aikaa sänkyyn pupuilun jälkeen ja nostanu jalat seinää vasten. Mutta yleensä kyllä lähden aika nopeesti pesulle. Eiköhän ne tosiaan löydä perille jos on löytääkseen.
Kertomisesta oli myös ollut keskustelua. Mie hölösuuna kerron varman plussan jälkeen koko maailmalle tulevasta nyytistä, vaikka haluaisin kyllä odottaa (ja aion yrittää malttaa kieleni).
Ekaa kertaa aloittelen pinoa..=)
Just kuuntelen uutisista, että sää viilenee, mutta kai se viikonloppu menee viileämmässäkin?
Kp 24/28-30..Yritän tosiaan päästä viikonlopun yli ajattelematta asiaa (ihan kauheesti ainakaan) =)Taidan olla nettipimennossakin niin en pääse tännekään narisemaan =D
Tsemppiä kaikille piinailijoille!
Ja mukavaa viikonloppua kaikille!!
t. poppis