Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meijan lapsella loydettin kasvain!Olin jo kirjoitanut kaksplussalle,mut on vaan niin paha olo...etta ajateli myos kirjoitta tanne!!!:((((

Vierailija
10.09.2007 |

En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus,olimme ollet tänään lasten osastolla,ja meille tehdään kuvaus vast torstaina nukutuksessa:(((((((((((((((

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kirjoitat paremmin ja välillä huonommin?

Vierailija
22/29 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä naiset saa lellaista päähänsä, että mitä pidempään juo rintamaitoa niin ei sairastu ja ei tule syöpää! Oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan.

Vierailija
24/29 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla on oikeasti vakavasti sairaita lapsia...

Vierailija
25/29 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla suuriakin ja pahan näköisiä, olen nähnyt tytön jolla oli sellainen joka ulottui kaulalta korvan taa. Se kasvoi nopeasti muutamassa viikossa ja piti leikata. Tytön vanhemmille kuitenkin kerrottiin että kasvain oli täysin vaaraton, kuulema useimmiten ovat hyvälaatuisia. Voimia ja jaksamista teille!!!

Vierailija
26/29 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sieltä voit myös saada luoksesi sos auton työntekijöitä ympäri vuorokauden. Meidän perheen luokse he tulivat ja juttelivat veljieni kanssa hyvin tuloksin isäni kuollessa yllättäen. Sinne voi soittaa kaikissa tilanteissa kun haluaa keskustella jonkun kanssa. Minulla ei enää ole sen numeroa, mutta katso googlesta. Laitan sinulle huomenna sähköpostia ja pojalleni varaan huomen aamuna ajan lääkärille, että pateista saa tiedon. En soita päivystykseen nyt, koska en pääse viemään poikaa nyt mihinkään kaikkien lasten kanssa ja tuskin ne patit mihinkään muuttuvat muutaman tunnin takia. Rukous on myös toimiva vaihtoehto, ainakin minun kokemuksieni nojalla.

Vierailija
27/29 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kaikki menee hyvin mutta aina se on kauheaa!

Omalla pojallani reikä sydämessä ja vain seurattu! 15v seuraava kontrolli jo nyt pelottaa jos joutuvat leikkaamaan, vielä kolme vuotta aikaa!

En osaa tosiaan muuta sanoa kuin paljon voimia, hirveää aikaa.

Itseltäni esikoinen kuollut yllättäin!

Vierailija
28/29 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sieltä voit myös saada luoksesi sos auton työntekijöitä ympäri vuorokauden. Meidän perheen luokse he tulivat ja juttelivat veljieni kanssa hyvin tuloksin isäni kuollessa yllättäen. Sinne voi soittaa kaikissa tilanteissa kun haluaa keskustella jonkun kanssa. Minulla ei enää ole sen numeroa, mutta katso googlesta. Laitan sinulle huomenna sähköpostia ja pojalleni varaan huomen aamuna ajan lääkärille, että pateista saa tiedon. En soita päivystykseen nyt, koska en pääse viemään poikaa nyt mihinkään kaikkien lasten kanssa ja tuskin ne patit mihinkään muuttuvat muutaman tunnin takia. Rukous on myös toimiva vaihtoehto, ainakin minun kokemuksieni nojalla.

Vierailija
29/29 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tänään huomatiin että patti on isompi,soittimme lasten kliinikalle pitäis huomenna aamulla tulla näytämään