Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: toivoitko tyttöä vai poikaa esikoista odottaessa?

Vierailija
10.09.2007 |

Poikaa

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että oikeastaan lopputulemana olisin ollut aidosti yhtä iloinen kummastakin vaihtoehdosta.

Kakkosesta toivoisin toista tyttöä vielä kovemmin (itsestäni olisi aivan ihanaa jos minulla olisi sisko), mutta toisaalta uskoisin että mies toivoisi myös poikaa vielä kovemmin kuin ensimmäisellä kerralla, joten puntit menevät tasan tässäkin kohtaa.

Vierailija
2/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieluiten tervettä sellaista ja niin että raskaus kestäisi mahd pitkään.

Sukupuoli minulle toissijainen asia, kuten toisellakin kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli. Seuraavalla kerralla " varma" fiilis heitti metsään, mutta sitten kun tiesi millaista vauvan kanssa olo on, ei sillä sukupuolella ollut niin väliä.

Vierailija
4/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja mieluiten tervettä sellaista ja niin että raskaus kestäisi mahd pitkään.

Tulihan se sieltä...eiköhän kaikki toivo raskauden kestämistä ja tervettä lasta, mutta uskallanpa väittää, että JOKAINEN myös miettii jossain raskauden vaiheessa kumpikohan siellä mahassa on ja toivettakin siitä, vaikka molemmat olisivatkin tervetulleita.

Vierailija
5/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko sydämestäni poikaa (mies sanoi, ettei hänelle ole väliä, mutta kaikesta paistoi, että pojasta haaveili :)) Ja saimme kuin saimmekin pojan - ihanan sellaisen - ja myöhemmin tuli tyttökin.

Vierailija
6/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen olikin tyttö, joten olen oikein tyytyväinen:D

Vierailija
7/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tosin olen huomannut, että ensimmäisenä lapsena tyttö on usein paaaaalllljjoooon helpompi...toinen meilläkin on tyttö ja oih, kun oliskin toisinpäin...

Vierailija
8/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin toisestakin tyttöä ja tuli poika. En voisi onnellisempi olla:)

Vierailija
9/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin ja huomasin viimeistään silloin, että miehelle se poikalapsi vaan on todella tärkeä...varsinkin ekana lapsena. onneksi tuli poika, koska kakse seuraavaa olikin sitten tyttöjä...hyvä niin:)

Vierailija
10/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä - tytön sain

Tyttöä - pojan sain

Tyttöä - pojan sain

Näin siis neljän lapsen kohdalla.

Josko kerran vielä yrittäisi.. josko saisi kolmannen tytön =)

Vierailija
11/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tästä todella vedettävä sellainen johtopäätös, että elämme edelleen kivikaudella, jossa poika on se tärkeämpi...

Vierailija:

tiesin ja huomasin viimeistään silloin, että miehelle se poikalapsi vaan on todella tärkeä...varsinkin ekana lapsena. onneksi tuli poika, koska kakse seuraavaa olikin sitten tyttöjä...hyvä niin:)

Vierailija
12/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä toivoi poikaa.

Tyttöä toivon tästä toisestakin, vaikk kyllä se poikakin kelpaa, kun tyttö jo on.

Uskon kyllä, että jotkut naisetkin saattavat toivoa poikaa.

Vierailija:

Poikaa tietty. Tyttöjen odottajat valehtelee..-

Vierailija
13/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennestään on siis tyttö ja poika enkä toivunut kumpakaan, olin vain onnellinen että ylipäätään vauva oli tulossa. Nyt kolmosen kanssa haluan etukäteen tietää sukupuolen, mutta vain käytännön syistä, mitä vaatteita säästetään ja mitä ostetaan etukäteen. Ihanien prinsessamekkojen vuoksi olisi ihanaa kun tulisi tyttö, mutta mikään maailmassa ei ole ollut niin ihanaa kuin oma pieni poikani, toinen samanlainen olisi suoranainen onnenpotku. Tyttäreni vuoksi olisi hauskaa jos tulisi pikkusisko..niin en tosiaan vieläkään osaa päättää kumpaa toivon. Ja toivon vain että pieni vauva sieltä joskus tulee ja on terve ja hengittää :)

Vierailija
14/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan vastaan sen, joka syntyy, mutta molemmilla kerroilla olen myös toivonut erityisesti tyttöä - ja sellaisia myös saanut. Mies on sanojensa mukaan toivonut aina vain " lasta" .

Vierailija
15/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulimme kuitenkin, että poika on tulossa - mieheni onni oli sanoinkuvaamaton kuin pikku tyttö putkahtikin. Ja tämä on totta!

Vierailija
16/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
17/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta toivon kumpaa tahansa, en osannut päättää. Sain tietää että poika on tulossa, ja itku tuli ilosta. Olisi tullut varmaan tytönkin kohdalla :).

Vierailija
18/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kuitenkin tuli, ja olin H. Moilasena! :D

Vierailija
19/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tytön :)

Vierailija
20/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt ne toiveet menee ihan vuoristorataa. Toisina päivinä toivon tyttöä ja toisina poikaa=). Miehellä samanlaisia ajatuksia.