Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuivaksi opettelu, miten???

08.09.2007 |

Miten olette käytännössä aloittaneet kuivaksi opettelun? Meillä tyttö nyt 1v9kk ja pottailtu ollaan jo reilu vuoden verran joka vaipanvaihdon yhteydessä (kakat suurimmaksi osaksi pottaan). Päivät on päiväkodissa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö oli toukokuussa 1v10kk kun jätin päivävaipan pois. Koko talven neiti oli viipottanut kotona ilman housuja ja osasi mennä itse potalle.

Sitten jätin vaipan pois ja otin ulos aina parit vaihtohousut mukaan.

Pari-kolme viikkoa tuli pissat päivittäin jossain vaiheessa housuun ja sen jälkeen ei enää. Selvästi tyttö ei muistanut, että vaippaa ei ollut housussa ja laski siksi housuun.

Puistossa ja pihassa pissatin aina tunnin välein. Saatetaan vieläkin tehdä puistossa puskapissat. Lisäksi lahjoin neitiä pienellä suklaakarkilla (marjanne rae) aina kun pissa tai kakka oli potassa. Pottaan liimasin myös ns. pottatarran (babyideasta).

Näillä eväillä meiltä jäi vaippa kesällä pois ja nyt kuljetaan hienoissa pupu tai prinsessapikkareissa. Noi pikkaritkin oli tärkeä juttu!

Juttele päiväkodissa myös asiasta. Mulle sanottiin helmikuussa, että ei vielä toivoakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla