Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en allekirjoita tuota " kaikki miehet tykkäävät pienistä ja siroista naisista" -juttua. Enää.

Vierailija
08.09.2007 |

Silloin kun olin yläasteella, niin olin aina Tosi kateellinen kaikille itseäni lyhyemmille kaunottarille (itse olen 177). Kaikki pojat parveilivat heidän ympärillään ja minä olin ainoastaan hyvä frendi poikien kanssa. Luulin, että olin ruma, koska olin pitkä. Tottakai minullakin oli poikaystäviä, komeitakin, mutta olin aina superepävarma heidän kanssaan.

Kun menin lukioon kaikki muuttui aivan toiseksi! MINÄ olin se kenen ympärillä parveiltiin ja ketä ihailtiin. Olin ihan pihalla. Pääsin malliksi ja itsetuntoni nousi pikkuhiljaa, aloin pitää itseäni kauniina. Jokainen mies kenet tapasin kertoi ihannenaisekseen juuri pitkän ja kauniin naisen. Naisen, jossa on karismaa. Ei lyhyttä, pientä ja siroa....

Siis don`t get me wrong :) tunnen paljon lyhyitä ihania, kauniita ja karismaattisia naisia, joita pidän jokaisen miehen unelmina, mutta heillä on täällä minun " piireissä" ollut oikeasti vaikeuksia löytää miehiä. Minä en tätä ymmärrä. Kaikki meidän mieskaverit haluavat " edustusvaimon" itselleen. Uskomatonta, miten miesten mieltä ohjaa media! Halutaan siis oma pikku " supermalli" kotiin. Hah :D

Miksi tavallinen, hurmaava, rehellinen, karismaattinen nainen enää riitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 senttiä ja miehet huomaavat minut :)

Vierailija
2/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt varmaan joku tulee sanomaan että " ei netissäkään KAIKKEA oteta niin kirjaimellisesti" ... ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottajia oli tosiaan muitakin eikä nekään lainkaan huonoja vaihtoehtoja. Kyllä se on ihan jostain muusta kiinni kuin ulkoisista seikoista.

Vierailija
4/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei olla enää lukiossa ;D muutkin seikat ratkaisevat kuin ulkonäkö

Vierailija
5/5 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ottajia oli tosiaan muitakin eikä nekään lainkaan huonoja vaihtoehtoja. Kyllä se on ihan jostain muusta kiinni kuin ulkoisista seikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi