Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT PINOON! kaikki tavat kohottaa itseluottamusta!

Vierailija
08.09.2007 |

Se kun on niin yleistä et naisilla on huono itseluottamus vaikka ulkonäkö ja älykkyyskin olisi kohdallaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ainakin äitini ja tätini nääs väittävät, että vanhemmiten sitä tuntee itsensä paremmin, eikä jaksa niin välittää siitä, mitä muut mahdollisesti ajattelevat jne.

2. Käy terapiassa

- jos itsetunto-ongelmien takana siis on jotakin vaikeita asioita, taikka ongelmat ovat niin isoja, että rajoittavat pahasti elämää.

3. Tee muutoksia itsessäsi

- jos esim. itsetunto-ongelmat johtuu vaikka ylipainosta, niin siitä kai pääsee vaan laihduttamalla? Taikka jos kokee, ettei ole saavuttanut " mitään" , voisi ehkä joku uusi koitos nostaa itsetuntoa. Mikä se nyt sitten onkaan: opiskelu, maratonin juokseminen, uuden harrastuksen alottaminen, jonkun pelon voittaminen...

Vierailija
2/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa ja laita tukka hienosti joka aamu, siis heti aamulla! Vaikka et menisikään mihinkään.

Kohtele perhettäsi kuin kalleinta aarretta (mikä se tietysti onkin, mutta usein se unohtuu ja olen ainakin itse huomannut että jos kohtelee muita huonosti, tulee itselle huono olo ja itseluottamuskin on nollassa).

Kohtele myös kaikkia muita ihmisiä arvokkaasti ja ystävällisesti, ihan jokaista.

Vie työpaikalle iso kasa itse leipomiasi pullia tms. Hymyile ja sano työkavereille että ihan vaan siksi niitä toin kun olette niin kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi asialle nyt, huomenna tai koskaan mitään.

Turha märehtiä asioita joille ei todellakaan pysty tekemään mitään. Jos joku ihminen ei pidä sinusta niin ei vain pidä. Et voi asialle mitään jne.

Vierailija
4/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) terapiaan tuskin tulee lähdettyä parantamaan huonoa itseluottamusta.

Vierailija
5/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten savenvalantaa tai nypläystä, jääkiekkoa tai saksan kieltä, mutta jokin harrastus, jossa voi loistaa nostaa itsetuntoa.

Vierailija
6/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyöryys tai pieni epävarmuus ei huononna ketään. Paljon pahempaa, jos kuvittelee tietävänsä kaiken kaikesta. Epäonnistua saa, eikä tarvitse koko ajan tavoitella täydellisyyttä.

Vierailija
7/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos itse tiedostaa, että on iso ongelma. Esim. mulla on niin huono itsetunto, että se on muodostunut sosiaaliseksi fobiaksi ja yleistyneeksi ahdistukseksi. Ja terapiaan olen lähtenyt.

Vierailija
8/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain alueella.. oli se sitten urheilu, kokkaus, käsityöt... ym. Siis lähinnä se, että keksit jonkin intohimon kohteen, johon aika menee.. et ehdi ajatella enää mitä muut ajattelevat sinusta.. :)

Vierailija
9/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki he haluaisivat kuollakseen tietää, mitä sinä ajattelet heistä. Se on sellainen mitättömien murheiden kehä, josta voi tietoisesti astua ulos.

Vierailija
10/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rakasta itseäsi sellaisena kuin olet. Älä yritä olla jotain, mitä et ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi