G: Mitä tekisit, jos voittaisit tänään lotossa 700 000 euroa?
Itse maksaisin asuntovelat pois, matkustaisin johonkin pariksi viikoksi lomalle ja loput käyttäisin oman firman perustamiseen. En irtisanoutuisi töistä ainakaan heti.
Kommentit (28)
pois, rahoittaisin jokaisen lapsen asumista 100k¿:lla ja ilmoittaisin maanantaina töissä että jään heti sapattivapaalle. Tuon vuoden käyttäisin siihen että etsisin perheellemme uutta kotia esim Italiasta tai muualta eteläeuroopasta. Kun se löytyisi niin HEIPPA!
Meidän perheellä eniten velkaa sellanen 60000¿. Muut sisarukset jo vanhempia ja ovat ehtineet maksella velat pieniksi.
t.20
Vierailija:
Itse maksaisin asuntovelat pois, matkustaisin johonkin pariksi viikoksi lomalle . En irtisanoutuisi töistä ainakaan heti.
**
en todellakaan lopettaisi työntekoa !!!
Vierailija:
Lopettaisin työt, maksaisin lainat ja jäisin kotiäidiksi muutamaksi vuodeksi
**
terve vaan ! taidat olla työssä, josta et liiemmin pidä !
t. eräs, joka ei lopettaisi työntekoa (ja inhoaa 100% kotiäitejä)
asuntovelat pois, ostaisin pianon ja vuodesohvan.=)
Muuta en tiiä, kait uusisin koko vaatevaraston.
Sitte vaan tilille loput.
Itselläni on jo kaikkea, joten haluaisin veljellenikin mukavat oltavat.
Siis sellainen summa tulisi kuin tilauksesta.
Ostaisin lasilleni staradivariukset.
kaikille lapsille yhtä arvokkaat soittoimet...
IIK ihanaa, pitäisköhän alkaa lotota?
Tai sitten teillä ei ole kovin suuria lainoja.