Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä tekisit, jos voittaisit tänään lotossa 700 000 euroa?

Vierailija
08.09.2007 |

Itse maksaisin asuntovelat pois, matkustaisin johonkin pariksi viikoksi lomalle ja loput käyttäisin oman firman perustamiseen. En irtisanoutuisi töistä ainakaan heti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten teillä ei ole kovin suuria lainoja.

Vierailija
22/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois, rahoittaisin jokaisen lapsen asumista 100k¿:lla ja ilmoittaisin maanantaina töissä että jään heti sapattivapaalle. Tuon vuoden käyttäisin siihen että etsisin perheellemme uutta kotia esim Italiasta tai muualta eteläeuroopasta. Kun se löytyisi niin HEIPPA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä eniten velkaa sellanen 60000¿. Muut sisarukset jo vanhempia ja ovat ehtineet maksella velat pieniksi.



t.20

Vierailija
24/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Itse maksaisin asuntovelat pois, matkustaisin johonkin pariksi viikoksi lomalle . En irtisanoutuisi töistä ainakaan heti.

**

en todellakaan lopettaisi työntekoa !!!

Vierailija
25/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Lopettaisin työt, maksaisin lainat ja jäisin kotiäidiksi muutamaksi vuodeksi

**

terve vaan ! taidat olla työssä, josta et liiemmin pidä !

t. eräs, joka ei lopettaisi työntekoa (ja inhoaa 100% kotiäitejä)

Vierailija
26/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntovelat pois, ostaisin pianon ja vuodesohvan.=)

Muuta en tiiä, kait uusisin koko vaatevaraston.

Sitte vaan tilille loput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jo kaikkea, joten haluaisin veljellenikin mukavat oltavat.

Vierailija
28/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen summa tulisi kuin tilauksesta.

Ostaisin lasilleni staradivariukset.

kaikille lapsille yhtä arvokkaat soittoimet...



IIK ihanaa, pitäisköhän alkaa lotota?