Muita äitejä, joilla humaluus aiheuttaa syyllisyyttä?
Tulin juuri baarista, ja syyllisyys vaivaa..
len humalaasa joten mahdolliset kirjoitusvírheeet pyydän heti jo anteeksi..
Ongelma siis..
<olin vietämässä tyttöjen kanssa iltaa. Lapset turvallisesti isän hoidossa. Nyt kaikki nukkuvat, asiat ok.
Silti syyllisyys vaivaa.
Olen ÄITI. Isoilla kirjaimilla.
Onko minulla oikeus olla humalassa?
Kommentit (5)
Mutta miksi, oi miksi mulla on silti niin P-Ä olo?
(P-Ä= Paska Äiti)
ap
Kolla nuorin lapsi 8kk..
Ennemminkin ne äidit, jotka eivät vaivaa tuollaisilla ajatuksilla päätään, ovat niitä, joiden pitäisi vähän miettiä alkoholinkäyttöään.
Ihan hyvähän se on, että sinusta tuntuu tuolta, pysyypähän homma hanskassa. Koska eihän tuollaisia reissuja liian usein kannatakaan tehdä, joskus vaan. =)
En mä näitä reissuja usien teekään..
Viime reissusta (ja humalasta) on aikaa yli 4 vuotta!
ap
vaan ahdistus. Sydän hakkaa ja tuntuu kuin joku puristaisi sitä. Kamala möykky ylävatsassa. Tuo tunne tulee vaikken olisi tehnyt mitään " kiellettyä" .