Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä tekisit, jos voittaisit tänään lotossa 700 000 euroa?

Vierailija
08.09.2007 |

Itse maksaisin asuntovelat pois, matkustaisin johonkin pariksi viikoksi lomalle ja loput käyttäisin oman firman perustamiseen. En irtisanoutuisi töistä ainakaan heti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko rahalla, mutta en tosin lottoa.

Vierailija
2/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jemmaan. Töihin menisin puolipäiväiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin maksaisin velat pois.. (100 000).

Sopisin miehen kanssa ettei tarvis puhua asiasta muille.

Sanoisin miehelle ettei sen oo enää pakko käydä töissä jos ei halua ja voi perustaa oman verstaan.

Lähdettäis koko perhe lomalle ja palkattaisiin sinne lapsenhoitaja. :)

Vierailija
4/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin toisen koiran, olisin vielä pari vuotta lasten kanssa kotona enkä palaisi töihin maaliskuun alusta kuten olen aikonut.

Ostaisin vanhemmilleni lomamatkan ja käytäs myös koko perhe jossain parin viikon lomalla.



Siinäpä ne, sitten ihan normaalielämää kuten tähänki asti.

Vierailija
5/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös asunnon sisustaisin paremmin ja vaatekaappeja täyttäisin...

Vierailija
6/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin olen säästänyt kesästä asti. Lapsille talvivarusteet, minulle ja miehelleni lämmintä välivaatetta, kunnon kengät kaikille.



Ostaisin ihan oikeita pihvejä kaupasta, hoitoainetta ja vähärasvaista juustoa. Mieheni saisi uuden polkupyörän ja minä tilaisin Hesarin. Lapset saisivat uudet sängyt (kirppiskamoja) ja joitain uusia leluja pukinkonttiin.



Alkaisin etsiä perheelleni sopivaa omistusasuntoa mutta miettisin tarkkaan ensin ennen kuin rahoja mihinkään laittaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto menisi heti myös vaihtoon! Töistä en oikein tiedä... Ainakin vähentäisin tuntimäärää reilusti. Kokonaan en ehkä lopettaisi, koska siellä on kuitenkin mukavaa :)

Vierailija
8/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen tn. irtisanoutuisin töistä. Viettäisin sapattivuoden (voisin hiukan opiskella avoimessa yo:ssa) ja ensisyksynä hakeutuisin opiskelemaan unelma-alaani. Haluaisin oikeasti vaihtaa ammattia, mutta se vaatii lisäopiskelua runsaasti. Nyt alanvaihto on vähän vaikeaa, kun palkka on tosi hyvä ja ei olisi varaa olla opintotuella noita vuosia + palkka laskisi unelma-ammatissani. Olen DI ja haluaisin luokanopeksi.:)



Ja tietysti alettaisiin matkustelemaan enemmän kuin nyt... Ihanaa. Kun voittaisikin. *täytyypä vajota taas päiväunille*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan:-)

Vierailija
10/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi maksaisin omat velkani pois. Laittaisin jonkin verran kodin sisustukseen, käytäisiin matkalla. Hyväntekeväisyyteen lahjoittaisin myös jonkin verran. Yrittäisin sijoittaa sen verran, että rahaa riittäisi pitkälle tulevaisuuteenkin. Mitään luksuselämää en tarvitse tai siitä unelmoi. Tavallinen elämä riittäisi mulle, mutta olisi ihana, kun pääsisi tästä köyhäilystä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin keittiö- ja kylpyhuoneremontit, tilaisin kattoremontin, tilaisin remontit myös kaikkiin muihin huoneisiin joita ei ole hiljan remontoitu.

Ostaisin miehelle uuden traktorin. Loput rahat sijoittain kerrostalohuoneistoihin, jotka vuokraisin.



En missään tapauksessa irtisanoituisi työstäni, mutta olisin kotona kunnes kaikki lapset vähintään 3 v ja tekisin lyhennettyä työpäivää kun lapsi 1.-2. luokalla.

Vierailija
12/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin Helsingin kantakaupungissa sillä saisi about 130 neliöisen kerrostaloasunnon, ilman merinäköalaa.



Eipä silti, kiva se olisi saada. Maksaisin varmaan asuntovelat pois ja loput käyttäisin uuden vähän isomman asunnon hankintaan, jonka päälle joutuisin kai kyllä ottamaan vähän lainaa, mutta hyvin vähän, ja nykyisen velattoman pistäisin vuokralle. Ja vuokralla lyhentäisin sitä pientä lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kivoja vaatteita itselle ja lapsille. Kotiinkin jotain mukavaa. Tarjoaisin parille ystävälleni ne leikkaukset joista olemme yhdessä haaveilleet.

Vierailija
14/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin työt, maksaisin lainat ja jäisin kotiäidiksi muutamaksi vuodeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin asunto- ja opintolainan pois. Houkuttelisin vanhempani muuttamaan tänne ja maksaisin heidän oman asuntonsa (pienellä paikkakunaalla) ja uuden (täällä isossa kaupungissa) välisen erotuksen, tarvittaessa remontit, muuton jne.

Sisustaisin; rakensimme juuri omakotitalon ja rahaa ei juuri jäänyt sisustuksen. Palkkaisin kirvesmiehen tekemään loput jäljellä olevat rakennustyöt. Ostaisin laadukkaampia vaatteita. Ottaisin siivoojan kerran viikossa (nykyisin vain 4 kertaa vuodessa suursiivous, joka sekin on ihanaa). Ostaisin ison maasturin ja miehelle jonkun farmarin. Miettisin työhön paluuta (nyt äitiyslomalla) ja tehtäisiin ehkä toinen lapsi perään. Voisin opiskella hoitovapaalla ja palkata lapselle hoitajan kotiin silloin tällöin. Antaisin rahaa hyväntekeväisyyteen (eläinsuojeluyhdistys ja lasten asiat).

Vierailija
16/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ja loput sijoittaisin osakesidonnaisiin säästövakuutuksiin.

Vierailija
17/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin mieheni sisarusten lainat maksettaisiin.

Ehdottaisin äidilleni eläkkeelle jäämistä ja lähdettäisiin oman perheen ja isovanhempien kanssa lomailemaan pariksi viikoksi.



Autot menis vaihtoon, sisustettaisiin kotia ja ostettaisiin joku vanha talo, jota mieheni saisi halutessaan rempata.



Sijoitettaisiin lapsille tulevaisuutta varten rahaa.



Vierailija
18/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin kai jonkunlaisen firmankin...

Vierailija
19/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
20/28 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tistä ja vaikka tiistaina jo soitella hintoja.