Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOTUHISIJAT vko36 ...LA+SU...

08.09.2007 |

Aloitinpa tämän ketjun, mutta tuli mieleeni kysyä, että miksei me voitaisi kirjoitella yhteen isoon ketjuun kokonaista viikkoa? Ehkä teillä on ollut tästä puhetta, kun olen aika uusi mukana. Minusta olisi kätevämpi, ja mitäs se haittaa, vaikka tosi pitkä ketju tulisikin?

Nyt on se kauan odotettu 6DPO. Viime yönä nipisteli hieman mahan oikealla puolella. Alaselkä vähän on kipeä, mutta edelleen voi johtua muustakin. Mulla on kanssa ollut sitä, että nopeasti noustua huippaa jonkin aikaa, mutta ei ole mitään uutta se mulle. Se on kyllä huomattava juttu, että viime öinä olen nähnyt mielettömästi unia. Mä olen aina ollut sellainen, että näen aika paljon unia ja muistan ne jne, mutta viime aikoina en niitä muista nähneeni ja siksipä nyt huomasinkin eron, kun taas ne ovat palanneet. Ehkä tämä mieletön kuumeilukin sitä aiheuttaa?

Vaihdoinpa mustat pikkuhousut vaaleisiin, jotta näen, jos tulee vaikka kiinnittymisvuotoa :) Hitsi, kun en aiemmin hoksannut. Kaikenlaista! ;)

Ja muiden viikonloppukuulumiset?

Seiskaseiska kp27/25-37 (pitkä kierto nyt), yk3 (mut eka tosissaan)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida meille tulla vauvaa....aamulla alkoi vuoto joka ei vielä kovin runsasta mutta tullut jo oamsta mielstäni ihan tarpeeksi!Aamulla soitin neuvolaan ja täti sanoi että haaleakin viiva on plussa mutta kun sanoin että tuli vuotoa niin sanoi vaan että ei auta muu kuin odottaa että jatkuuko normaaleina kuukautisina vai onko vain jotain alkuraskauden vuotoa! Itsellä jo alusta asti sellainen olo että kaikki ei ole ok!Käski soittaa loppuviikosta neuvolaan.Pitää varmaan kysyä tarviiko jotain jälkitarkastusta sitten.En tiedä onko tämä nyt sitten kemiallinen raskaus vai keskenmeno.Kuukautisten mukaanhan viikkoja olisi jo 5+4 mutta kierron pituuden mukaan niin 4+6.Olo on todella masentunut ja muutaman kyyneleenkin olen jo vuodattanut....Miehelle en ole vielä kertonut kun on töissä ei viitsi pilata toisen päivää...mutta hänen halauksensa olisi nyt jotain todella lohduttavaa...No ei auta muu kuin odottaa ja siirtyä kohti uutta yritystä ja kesäkuisiin...

Onneksi on tuo oma ihana 1v2kk tytär joka säteilevällä hymyllään on äitiä piristänyt tänään!

Kikka-kakkonen:Toivottavasti plussasi vahvistuu ja kaikki menee hyvin!

Palailen tässä vielä kertomaan kuinka tämä tästä etenee!

Plussatuulia kaikille ja pahoittelut negan saaneille!

Terv:Sweety kp1?tai kp40?

Vierailija
22/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni Sweety20, voimia sinulle ja muillekin negan saaneille. Mä jatkan jännäämistä, miten minun käy. Testejäkään ei viitsisi jatkuvasti tehdä, mutta toisaalta taas haluasi varmuuden asiaan. Täytyy kuitenkin soitella loppuviikosta neuvolaan ellei mitään tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negat ja tädit :(

Nyt se jännitysviikko alkoi. Tänään 8DPO ja kas kun tuntuu, että oireet ovat vähentyneet. Onneksi olen lueskellut, että se on ihan ok plussautumisen kannalta, on monelle käynyt niin. Toivoisin tietty, että jatkuvasti vaan oireet lisääntyisi/vahvistuisi.

Äsken tuossa nukuttelin tyttöä ja oli levoton vaan ja höpötteli ja meinasi mennä päreet, niin tein niin siellä pimeässä, että laitoin nyrkit ristiin, jännitin ne ja ylävartalonikin ja tavallaan ärisin sisääni päin ihan hetken kiukkua poistaakseni, tajuaakohan kukaan, mitä tarkoitan? Vähän niinkuin tyynyyn karjaisu :) Mutta kylläpä tuntui mahan vasemmalla puolella sen aikana! Olisiko se sama juttu, mitä jotkut tuntee esim. aivastaessaan. Ehkäpä positiivista tuokin tuntemus, oli meinaan eka :)

Kuinkas moni eleleekään jännäriviikkoa mun kanssa? Heti vaan oireita kehiin, jos sellaisia tulee :) Mä siis näillä näkymin testailen sunnuntaina eli 16.09, kun 14DPO (kp35), ellei nyt mitään suurta oireilua tule sitä ennen. Ja siltikin olisi paras odotella sunnuntaille. No juu, kaikkein paras kai olisi odotella kp38 tjn.

Taas on yksi kp lisää kasassa... Vielä vähän...

kp29/25-37 (edelleen pitkä kierto nyt)

Vierailija
24/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä soitin terkalle ja kysyin aamuisesta verikokeesta. Negaa se näytti eli ei hormonia tarpeeksi. Siitä yllätyin et sitä hormonia kuitenkin voi vähän olla silti, miehilläkin! Niin mulle ainakin puhelimessa sanottiin.

Silti... mietin vaan et jos hedelmöittyminen olis tapahtunu vasta toissaviikon lauantaina ni tänään olis ollu vasta 9. päivä sen jälkeen eli hormonia ei vielä erittyis... Tää on vaan erittäin kummallista ku nyt on jo kp 36 eikä mitään suuntaan eikä toiseen! Päivällä jo hetken luulin et täti tulee muttei kuitenkaan. Sitä liimamaista limaa (sori kuvailu!) jota on jossain kuvailtu, tuli vähän päivällä, mut sen jälkeen ei mitään. Meinaan ku se viittais siihen et menkat alkais kohta mut nyt ei taas minkäänlaista merkkiä...?

Suzie kp36/?? (29-32) - yhäkin suurena kysymysmerkkinä...

Vierailija
25/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vaikeaa toi epätietoisuus! Eiköhän se nyt pian selviä!

Taas tuli hyvä mieli, kun luin toisaalta, että kermamainen lima on hyvä merkki luteaaliaikana. No tänään limat oli (varoitus tähän kohtaan, lopettakaa syönti) tosi paksua keltaista ja vähän venyvääkin. En kyllä ole koskaan ennen niitä kokeillut, että tietäisin, millaista mulla normaalisti on luteaaliaikana, mutta eiköhän se tuppaa yleensä naisilla aika kuivaa kautta olemaan se aika ennen menkkoja... LISÄÄ LISÄÄ tuota! :D :D

Vierailija
26/26 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen muutaman sekunnin päänsärkykin oli tänään, ihan outoa mulle, en " harrasta" päänsärkyjä. Lissää löylyä, lissää löylyä! *Alkaa ihan hössöttää pian jo näiden oireiden kanssa :D*