~*~ENSIKOT keskiviikkona 10.5~*~
Kommentit (23)
En ehtinytkään eilen ollenkaan koneelle lueskelemaan tapahtumia. Vähän olen koukkuun jäänyt kun heti aamusta piti sitten tulla...
Mutta ihan ensimmäiseksi onniea Sirulle haamuplussasta!! Ihan varmasti se siitä vielä lähtee vahvistumaan!
Titi_uu kyseli eilen nännien kipeytymisestä. Mulla kipeytyy rinnat yleensä aina heti oviksen jälkeen muutamaksi päiväksi, tuli vaan mieleen voisiko tuo liittyä siihen? Ehkä yhdistettynä vielä siten, että kun oot juuri jättänyt pilsut pois, niin kroppa on entistäkin herkempi kaikille tuollaisille jutuille? Mulle tuli kaikki klassiset oireet aikoinaan pillereiden (Cileste) pois jättämisestä: iho meni tosi huonoon kuntoon, menkat sekaisin ja seksihalut lisääntyi dramaattisesti. Tein kyllä kanssa periaatepäätöksen silloin, että jos vaan mitenkään voin välttää, niin en enää pillereitä ota uudelleen käyttöön. Elämänlaatua on kyllä kummasti parantanut tuo seksihalujen lisääntyminen yhdistettynä tietysti siihen, että kun vauvaa yritetään, on myös motivaatiota siihen enemmän... Mies ei ainakaan yhtään valita :)
Omaa napaa sitten: mulla on nyt jännät ajat, kp 30/28-33 meneillään. Eilen ja tänään kovasti vihlontaa alaselässä. Rinnat eivät ole kipeät, mutta turvonneet niinkuin aina ennen menkkoja. Lämmöt vielä vähän koholla, mutta tänä aamuna olivat tulleet pari pykälää alas... Ei siis näytä kovin lupaavalta :( Viimeiset 2-3 kiertoa on ollut tarkkaan 30 päivää kierron pituus, joten huomenna odottelen siis tosissani tätiä tulevaksi. Mutta niin kauan kuin ei ole tätiä, on toivoa...!
Ihanaa keskiviikkoa enskoille!
Pakko tulla kommentoimaan tuota hiustenlähtöasiaa näin ulkopuolisena.. Nimittäin myös itse pillerit vuodenvaihteessa lopettaneena olen huomannut saman, tukkaa lähtee enemmän kuin aikaisemmin ja olinkin jo tätä yhteyttä vähän epäillyt. Kiitos tiedosta :)
Ja ehkäpä myöhemmin uskallan kirjoitella lisää.. oon jo jonkin aikaa seuraillut enemmän tai vähemmän teidän enskojen juttuja, kun itselläkin on samanlaiset haaveet :)
Keväistä keskiviikkoa!
-Aqua
Käväsin tuolla kaksplussan sivuilla lukemas juttuja. Siellä joku oli kysyny noista lämmöistä jotka nousee oviksen jälkeen. Onko niin, että lämmöt ei nouse, jos ovista ei tapahdu? Jäi kans mietityttään tuo asia ja mielenkiinnolla kysyin täältä, kun sinne ei kukaan ollu vastannu.
Bianco: Plussasäteitä ++++++, pidän peukkuja *bd*
Mä oon täs miettinyt kun oon puhunu ystävien ja muiden kanssa lapsista joskus ja kuunnellut muiden juttuja, kun kaikki tuntuu toitottavan että " ei niitä lapsia saa jos oikein yrittämällä yrittää ja stressaa" ja että " nekään ei saanu moneen vuoteen ja heti kun lopetti varsinaisen yrityksen tuli raskaaksi" .. että miten sitä osais olla ottamatta stressiä ja olla ajattelematta näitä vauvajuttuja? Vaikka mä kuinka yritän ajatella että TJOT niin en voi mitään sille että nytkin lasken päiviä että pääsen ovista tikuttelemaan ja muutenkin tositoimiin.. Muutenkin oon koko ajan silleen tärinäs ja täpinäs näistä vauvajutuista.. Vaikeuttaakohan se oikeesti raskaaksituloa?
ON: kp 4 ja kyllä tuntuu niin turhalta tämä aika, päivät menee niin hitaasti kun ei ole mitään jännittämistä ja odottamista... no onneksi täti alkaa pikkuhiljaa pakkailemaa laukkujaan..
Tulipa pessimistinen viesti..
Plussatuulia teille jotka bongailette ovista tai piinailette! :)
T. Juli
Katsotaan, osaanko laittaa tuollaisen sydämen... [color=red][size=3]♥[/color]
Mitäs muut? Onkohan [color=FF34B3]Sirun[/color] haamu jo vahvistunut?
[color=blue]Oma napa:[/color] Kp13 ja lämpöjä tässä mittailen, tuntuu aivan siltä, että olisivat jo nousussa, kun paleltaa hulluna, mutta kuitenkin hikoiluttaa.
Eilen piti käydä ostamassa oikein kortit äideille ja anopeille tulevan äitienpäivän kunniaksi. Voi että, olis ollut niin ihanaa kun olis voinut omalle äidille ja anopille pistää sellaiset kortit, missä olisi lukenut jotain tyyliin [color=pink]" Onnea mummulle" [/color] tai [color=pink]" Hyvää äitienpäivää mummu" [/color]. Mutta ei kuitenkaan tällä kertaa niin. Jotain kuitenkin olen suunnitellut heidän varalleen, jahka tulee aika ilmoittaa tuleville mummuille (ja tietysti vaareille) tulevasta elämänmuutoksesta. Jotain korttia, yllätystä tms. tai samanlainen jääkaappimagneetti, mikä OMALLA mummullani on, jossa lukee " jos olisin tiennyt miten ihania lastenlapset ovat, olisin tehnyt heidät ensin" :D
Noooh, siihen voi olla vielä aikaa, että ehtiihän tuota vielä miettiä. Tiedän vaan, että ainakin anoppi alkaa olla jo ihan täpinässä, että koska hänestä tulee mummu! On saanut itse esikoisensa (eli mieheni) kolmikymppisenä ja on nyt jo ihan hyvässä mummuiässä. Ei onneksi ole alkanut kysellä tms., mutta kerran naureskeli, että " tehkää jo musta mummu!" :D Anoppini on onneksi oikeastikin mahtava ihminen, joten mielelläni hänestä mummun tekisinkin!
Kuinkas tuo KOKO viesti tuli noin punaisella?! :O
Mun piti kyllä kirjoittaa ihan normaalisti tuo viesti, mutta näköjään sössäsin jotain... :) Eikä erotu tuo pinkki tuolta välistä yhtään :/
Arghh.. Tänä aamuna ihan haalea ovisviiva vain. Mitä tää nyt tarkottaa. Eilen siis tuli aamulla LÄHES yhtä vahva viiva, mutta miehen mielestä ei kuitenkaan aivan yhtä vahva. Mahassa on menkkamainen tunne, ei kipua kuitenkaan. VIeläkö mun kannattaa tikuttaa vai oisko tuo ollu jo eilen plussa?
Han: Mie kans haaveilin äitienpäivän uutisista, mutta eipä ekasta tärpänny.
Sabam kp 17
Kaikesta sitä ihminen voikin olla onnellinen! Kävin äsken vessassa ja bongasin venyvät limat :))) Luotan omaan tunteeseen enemmän ku noihin ovistesteihin enkä menetä uskoani kokonaan tämän kierron suhteen.
Missä kaikki muut enskat? Tehdään taas pitkä pino, näitä on niiin kiva lukea;)
Meitähän onkin täällä muitakin, joilla ovis-aika käsillä! Kivaa, päästää piinailemaan yhdessä ja toivottavasti siirtymään o-puolellekin! :) Mies siis toteutti lupauksensa eilen, joten se huoli on pois päiväjärjestyksestä.
Täytyy kyllä sanoa, että jos ei nyt tärppää, niin seuraavassa kierrossa pidän taas oviksen omana tietonani: suorituspaineet oli ihan kamalat, joten melkein jäi lupaus lunastamatta. No loppu hyvin kuitenkin ja on se vaan ihana tuo mies, kun koittaa kuitenkin (välillä) kovasti, että eukko olisi tyytyväinen! ;) Olin ajatellut, että tärppimahdollisuuden maksimoimiseksi kannattaisi pupuilla vielä tänäänkin, mutta enpä taida viitsiä kiusata miestä...
Mä olen tässä [b]pilleriasiassa[/b] teidän muiden kanssa näköjään ihan eri linjalla: odotan sitä päivää, kuin kuuta nousevaa, kun saan taas pillerit aloittaa! Halukkuudessa en ole huomannut mitään muutosta ennen ja jälkeen pillereiden. Ja pillereistä koen saneeni pelkästään hyviä vaikutuksia, kuten iho on paremmassa kunnossa ja kierrot säännölliset ja menkkoja voi aina halutessaan pillereillä siirtääkin. No jos saisi parit muksut tässä väännettyä eka (tai no sen yhden ensin), niin katellaan sitten.
[b]Titi-uu[/b]: en tiedä luinko vain huonosti, mutta en mistä löytänyt esittelyä susta, eli laittaisitko vielä lyhyesti itsestäsi tekstin jonka voisin esittelylistalle? Pahoittelen jos oma mokani, eli en ole sitä huomannut! :)
Tsemppiä piinailuun ja kovasti paljon plussaonnea [b]Bianco[/b] ja muut [b]piinailijat[/b]!
Ja [b]Aqua[/b]: tervetuloa joukkoon vaan rohkeasti! :)
[b]Han[/b]: jos haluat palauttaa värin, täytyy muistaa laittaa [ / color ] (ilman välejä siis). Silloin palautuu se väri, joka oli ennen viimeisintä väriä (saikohan tästä nyt mitään tolkkua...).
[b]Sabam[/b]: minkä firman testejä käytät? Mun kokemuksen mukaan ainakin mammaksin testeissä on vähän tulkinnan varaa eli alkuun luulin ettei positiivista tulosta tule, kun en ihan yhtä vahvaa viivaa saanut tai oikeammin testiviiva oli vähän " suttuisempi" kuin kontrolli. Myöhemmin totesin sen kuitenkin olleen plussan, kun menkat alkoi 2 viikon kuluttua...
Killa kp 22/34? (28-41)
Juliaana-82:
että miten sitä osais olla ottamatta stressiä ja olla ajattelematta näitä vauvajuttuja? Vaikeuttaakohan se oikeesti raskaaksituloa?
Mua oikein ottaa päähän, kun helposti raskautuneet kaverit sanoo, että älä stressaa jne! :/
Mä en mun epäsäännöllisillä kierroilla ja meidän harvalla sekstailulla ole halunnut tjot-meininkiin lähteä, koska koen että se stressaisi mua vielä enemmän, kuin oviksen metsästys. Olen siis ovistestejä käyttänyt heti yrityksen alusta ja kun viime kierrossa en niitä käyttänyt, olin kaikkein stressaantunein, kun en yhtään tiennyt missä mennään! En osaa olla tämän asian kanssa niin rauhallinen.
Mielestäni en ole kovasti stressannut asialla, vaikka kuumeilenkin täällä paljon ym. vaan ennemminkin innoissani. Miksi sitten tärppiä ei ole tullut (enimmäkseen) hyvistä ajoituksista huolimatta, vaikka kummastakaan ei tutkimuksissakaan mitään vikaa löytynyt? Voisiko olla jotin alitajuista stressiä, ja miten se tosiaan vaikuttaisi asiaan?
Koitin jokin aika sitten etsiä tietoa stressin vaikutuksesta lapsettomuuteen ja ilmeisesti joku yhteys on, koska löysin maininnan tutkimuksesta, jossa oli tutkittu stressin vaikutusta raskautumiseen inseminaatiossa. Siinä oli todettu, että stressaantuneilla naisilla raskaus ei alkanut niin todennäköisesti, kuin stressaamattomilla. Ilmeisesti vaikutti siis jotenkin alkion kiinnittymiseen, hedelmöittymiseen tai jotain, kun munasolu kuitenkin todistettavasti irtosi. En sitten tiedä miten luotettava tutkimus oli ja millaisella aineistolla tehty.
Itselle ei tulisi mieleenikään sanoa kenellekään, että älä stressaa niin sitten tärppää. On tapauksia, joissa tärppi tulee, kun lopetaan yrittäminen/hoidot, mutta myös tapauksia joissa ei raskaaksi tulla. En itse jaksa tuohon stressin vaikutukseen uskoa ennen kuin näen jonkun luotettavan tutkimuksen aiheesta (onkohan niitä tehty?).
Huh, kevään viimeinen tentti alta pois, meni jopa ihan hyvin :) Nyt enää pari työselkkaria ja ansaitun kesäloman viettoon.
Eilen oli siis mulla ihmeellisiä menkkamaisia kipuja, joiden LUULEN olleen ovis. Kierron pituudesta ei hajuakaan kun pillerit jääneet just pois. Mies oli aivan innoissaan, kaupassakin hieroi vaivihkaa selkää ja oli onnellinen kun minä oon kipeänä, hih! Illalla sitten pupuiltiin, ja herra niin nätisti laittoi jälkeen päin tyynyn mun peffan alle ja käski olla 2h liikkumatta (jaksoin olla ehkä 5min..). Eli meillä ei näköjään mitään suorituspaineita, vaan isäntä on aivan innoissansa! Saapa nähdä, toivottavasti tuo into jatkuu myöhemminkin.
Niin, ja tuohon esittelyyn: minä oon 25v, mies 26. Kait sen voin kertoa, että Oulusta ollaan. Itse opiskelen, mies töissä.
Tämmöistä tänään, vähän jännittää oliko ovis eilen, ja jos oli, niin..
Serenity
[b]miltä oviskivut tuntuvat ja missä kohtaa?[/b]
Mulla kanssa eilen (ovistestiplussapäivä) illalla semmoinen " tylppä" kipu, vähän kuin menkkakipu, mutta vain yhdessä kohdassa oikealla puolella vatsalla (tosin alkoin vasemmalta ja siirtyi sitten). Kipua kesti muutaman tunnin. Mielestäni se oli liian ylhäällä ollakseen munasarjan kohdalla eli tossä lonkkaluun(?) korkeudella ehkä 5cm keskemmälle vatsalle.
Olisi kiva, jos oppisi tuon oviksen oikein itseltään tuntemaan, kun en koskaan ole sitä huomannut. Mulla kun on kaikenlaisia mahan nipistelyjä läpi kierron, niin koitan niisstä olla välittämättä, mutta tää oli kyllä jotain erilaista.
Siis kokemuksia kehiin!
Mulla ne tuntuu menkkamaisena kipuna alavatsassa/-selässä. Välillä tuntuu semmoista jännää painetta mahassa. Välillä taas ristiselkään saattaa pistää oikein kunnolla, semmoinen parin sekunnin " piikki" . Muistan joskus ennen pillereitä kun luulin että menkat alkaa, mutta ihmettelin kun " menkkakipuja" kesti vain päivän. Sitten tajusin, etä ovishan se siellä oireilee :)
S
" Serenity - 10.05. 13:52 (15/15)
Oviskivuista.
Mulla ne tuntuu menkkamaisena kipuna alavatsassa/-selässä. Välillä tuntuu semmoista jännää painetta mahassa. Välillä taas ristiselkään saattaa pistää oikein kunnolla, semmoinen parin sekunnin " piikki" . Muistan joskus ennen pillereitä kun luulin että menkat alkaa, mutta ihmettelin kun " menkkakipuja" kesti vain päivän. Sitten tajusin, etä ovishan se siellä oireilee :)"
-Juuri tuolta minusta nyt tuntuu!Alaselkä on kipeä kuten menkkojen aikaan, samoin mahassa menkkatunnetta. Nippailuja minulla on kuten Killalla pitkin kiertoa, tosin tässä kierrossa olen tuntenut niitä vain vasemmalla puolella. Viime kierrossa nippaili sieltä sun täältä xD
Killa: Mulla on kotitestit.comista tilattuja aconin liuskatestejä. Mietiskelin viime kuussa et kummasta tilaan, tuolta vai mammaksilta, hinnan vuoksi päädyin tuohon kotitestit.comiin.
Heissan kaikki!
Lopioinpas tuolta eilisestä pinosta kirjoitukseni, kun Killa kyseli noista oviskivuista. (kirjoitus päivitetty)
" (.): Kp 13 menossa, ensimmäinen haamu ovistestiin tuli kp9:nä. Haamu on hiukan vaalentunut näiden päivien aikana, kp10:nä tuli kahtena veskikäyntinä ihan pikkasen verta paperiin. Kp11:n illalla oli ihmeellisiä tuntemuksia alavatsassa, ehkä enemmän kuitenkin oikealla puolella. Ja eilen ja tänään taas ovistestissä haaleaakin haalempi plussa. Lämmöt 36,1 olleet joka aamu. Ja minä oon ihan ihmeissäni. En ole ikinä noita oviksia yrittänyt bongata, mutta kierron puolessa välissä olen aina tuntenut noita omituisia nippailuja (vai mitä lie) ja huomannut sen verisyyden. Kertokaahan te, viisaammat, näyttääkö ovistesti mitä sattuu, vai odotanko yhä edelleen sitä ovista tulevaksi. Kiertohan mulla on 25-30(32). Lueskelin tuolta ovistestipalstalta ketjua Advance-testeistä. Ihan karvat nousi pystyyn, oli siellä sen verran viha(?)mielinen keskustelu aiheesta. Eli olen itsekin testannut Advancella, ja nyt epäilen tulosten oikeellisuutta. Kokemuksia muilla? "
Tänään sitten olin huomaavani ihan parin sekunnin terävän kivun, mutta ajattelin sitten, että kuvittelin... Mutta limoja en ole bongannut oikestaan missään kierrossa.
Muuten täällä mennään kesää odotellessa, ei millään meinaa pysyä housussaan, kun tietää, että loma alkaa pian. Tuohon keskusteluun, että mitä enemmän yrittää sen kauemmin vaavi pysyy poissa -keskusteluun: ystäväni antoi myös neuvon, että älkää yrittäkö liikaa, muten se ei onnistu. Ja minusta tuntuu, että heillä on kaikki raskaudet onnistuneet ensiyrityksellä. Mutta näähän on niin yksilöllisiä juttuja... en tosin usko, että jos miettii joka päivä tulevaa vaavia, ei raskaudu koskaan... Mutta sitten ihan pakonmainen yrittäminen saattaapi sitten vaikuttaakin... Tulipas sekavaa tekstiä, mutta yrittäkää saada selkoa :D
-A kp13
Kirjoittelin äsken pitkät pätkät ja jostain syystä viesti katosi ties minne bittiviidakkoon. Kirjoittelen nyt sitten lyhyemmän version, jotta ehdin takaisin töiden pariin.
Sirulle ONNEA roppakaupalla. Eiköhän se viiva siitä vahvistu, niin voit hyvillä mielin hymyillä kilpaa auringon kanssa.
Onnea myös kaikille ovisplussareille! Itse yritän kovasti liittyä joukkoonne. Tikutin tänään melkein tasavahvat viivat, joten eiköhän nyt ala oikea hetki olla kohdilla. Toivottavasti mies pääsee töistä kotiin ihmisten aikoihin eikä ole ihan väsähtänyt, jotta voitaisiin aloittaa lakanoiden pöllyttely. Miehelle en ovista juurikaan mainosta, koska en halua mitään pakkoseksiä enkä usko hänenkään haluavan. Ajatus pakolla tehdystä vauvasta kuulostaa aikas kurjalta...
Pilleriasiassa kallistun Killan kanssa samoille linjoille. Muutaman vauvan jälkeen voisin hyvinkin palata pillereiden käyttäjäksi. Pillereiden lopettamisen jälkeen iho on alkanut kukkia, hiukset lähteä ja päänahka kuivua ja vyötäröllekin on kasvanut pari ylimääräistä vararengasta, joista en meinaa millään päästä eroon. Vipinä makuuhuoneessa on tosin lisääntynyt, mutta en tiedä johtuuko se pillereiden lopettamisesta vai vauvakuumeilusta yleensä.
No, pääsinpäs jatkamaan kirjoittelua. Kävin välillä juttelemassa lehtimyyjän kanssa, joka yritti kovasti tarjota vauva-lehteä. Olisi saanut vielä kantoliinan kaupan päälle. Olisihan se ollut niin kiva tilata, mutta kun ei siitä vauvan tulosta ole vielä mitään varmuutta.
Nyt jatkan oikean työn tekemistä. +onnea piinailijoille, pupuiluintoa ovisplussareille ja aurinkoista keskiviikon jatkoa kaikille muillekin tietysti!
-desejo
täällä käymässä pitkästä aikaa... tän kierron ajan lupasinkin vähän yrittää olla pois täältä ja aatella kaikkea muuta ku vauva juttuja. päätin kuitenkin tulla käymään ettei mua iavan unohdeta :)
nyt kp 15/28 ja eilen sain ovistestiin plussan..tuossa juteltiinkin ovistuntemuksista ja mulla on tässä muutamana päivänä ollu maha kiopee' /niiku olis ilmaa mahassa. limoja en hirveesti oo huomannu / enkä kyllä oo niin kattellukkaan..
tänään sit aloitin ne terolutit tähän kiertoon ja voiku olis niin ihanaa saada se plussa r testiin.. miehen sisko justiin laitto viestiä ja kerto kuinka ihanaa oli nähdä vauvansa ýdeämen sykkeen...
mut plussa säteitä ja nyt rupean lukemaan noita pinoja et vähä pysyy kärryillä missä mennään...
adette
Tännehän minä eksyin heti kun pääsin töistä:)
Jep, en sitten malttanut olla testaamatta tänäkin aamuna kp 29/28-39, sain taas testiin haamun, hyvällä mielikuvituksella se hieman tummempi kuin eilinen. Mutta nyt kyllä vähän hirvittää, kun on koko ajan sellainen olo, että menkat alkaisi hetkenä minä hyvänsä.. on vain ihan sellainen olo, kuin aina ennenkin kun täti on vierailulleen saapumassa. Pelottaa!
Bianco: pidän täälä peukut sinulle pystyssä *bdbdbdbdbdbd*
Nyt vaan sinulle ja kaikille muillekkin enskoille paaaaaallljooooon +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Täälä oli puhetta tuosta stressaamisesta. Meillä siis pilsut jätettiin pois 11/05 ja siinä mentiin sitten meinigillä että tjot. Noh sitähän ei sitten kuulunut ja nyt siis tässä kierrossa olen ollut ihan yli jännittynyt ja aivan suunnattoman innoissani. Olen tikutellut ovista ja miehelle sanoin ihan suoraan, että nyt sitten tarvis tehä jotain jos lasta haluaa, ja sehän kyllä innokkaasti teki;) Ja nyt JOS on tärpännyt, niin ainakaan meillä tuollainen pieni positiivinen stressi ei haitannut yhtään, taisi olla päin vastainen vaikutus=)
Mutta minua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka kommentoi vaan, että ei siitä kannata paineita ottaa!!! Miten siitä voi olla ottamatta jos haluaa sitä enemmän kuin mitään muuta. En minä ainakaan pysty ihan tyynenä pysymään.
Juuh.. olipas tyhjentävää:) Nyt voi sitten rauhassa mennä laittamaan pyykkiä, kun sain taas vuodatettua teille, rakkaat enskat=)
Siru
Olen ollut totaalisessa nettipimennossa vapusta saakka. Sain sijaisuuden kotikaupungin erään päiväkodin vauvalaan koko toukokuuksi. Työ on ihanaa, mut ihan järkyttävän rankkaa. Ryhmän vanhin on 2,5v, pienimmät ei vielä edes kävele. Oma vauvakuume pysyy aika hyvin kurissa, ei ylly muttei laannukaan. Kp:stä ei hajuakaan, ovisoireita odottelen. Haluan pysyä ensikkona, vaikken nyt palstailemaan pystykään. Asustellaan tämä toukokuu mökillämme, josta löytyy kaikki muu paitsi nettiä... Ai niin, Pajuska83, en jaksanut lukea kaikkia vanhoja pinoja. Kyselin perääsi ennen vappua, josko olisit vanha luokkakaverini. Esittelysi kuullosti kovin tutulta.
Olipas kylmä ilma kun lähdin töihin. Auton lasissakin ohut kuurakerros. Kunhan nyt ei lunta enää sataisi =) Väsyttikin niin julmetusti. Onneks on 47 km työmatka, joten siinä ajaessa piristyy mukavasti. Ärsyttää vaan nuo taulapäät, jotka ei voi ajaa rajotusten mukaan. Satasen alueella ajetaan 80 km/h. Tuostakin vois kyllä sakot antaa. Rekat on toinen asia joka saa mut näkeen punasta, mut niitä ei nyt viitti ruveta enempää haukkumaan, kun omakin mies on rekkakuski =)
Oli jonkin aikaa sitte kyselyä tuosta vauvan hankinnan ajankohdasta. Meillä päätös siihen tuli kun saatiin muutettua isoon omakotitaloon. On 4 makuuhuonetta tyhjillään =) Eikä tietenkään huonekaluja jokaiseen, kun pienestä rivitalokaksiosta muutettiin. Ja muutenkin ajankohta sopii, kun minäkin sain vakituisen työpaikan opiskeluistani huolimatta. Päättötyötä vaille valmis oon. Saa nyt nähä sitten kuinka kauan joutuu odottelemaan vauvelia. Pomokin onneks eilen sano, että hänen mielestään lapset pitäis tehä nuorena.. Ei enää jännitä hetki jos sille joskus saa vauvauutisia kertoa.
Hmph.. tulipa taas löpistyä turhia. Nyt töiden pariin.
Piinailijoille ja ovista bongaaville tsemppiä!!
Nea kp 12